Ik zeg ruilen!quote:Op woensdag 24 april 2013 22:24 schreef Sunri5e het volgende:
Er is gewoon een bankzitter bij PSV die meer verdient dan Lewandovski....
wat?quote:Op woensdag 24 april 2013 22:24 schreef Sunri5e het volgende:
ik heb jeuk aan mn hummelsquote:Op woensdag 24 april 2013 22:24 schreef tochweerhenk het volgende:
Jongens ik heb echt omzettende Kehlpijn
Als het met het Grosskreutz maar goed gaat.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ik heb jeuk aan mn hummels
Velen hebben het geprobeerd, zelfs Maradona, maar Ronaldo zag het helaas niet meer zitten in Veendam.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:25 schreef VMSDKR het volgende:
Ronaldo verdient zoveel geld, die had Veendam met een weeksalaris kunnen redden.
PSV moet Lewandovski kopenquote:Op woensdag 24 april 2013 22:24 schreef Sunri5e het volgende:
Ik heb volgens mij een ziekte aan mij blaas, het is beter dat mijn dokter even mijn Piszczek.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ik heb jeuk aan mn hummels
Dan moet heel Brabant meebetalen zeker?quote:Op woensdag 24 april 2013 22:26 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
PSV moet Lewandovski kopen![]()
Bender dan wel op tijd he!quote:Op woensdag 24 april 2013 22:26 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij een ziekte aan mij blaas, het is beter dat mijn dokter even mijn Piszczek.
Heb ik laatst ook gedaan, klop ik op de deur van de dokter, hoor ik: "Kom maar binnen hoor, ik Bender."quote:Op woensdag 24 april 2013 22:26 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij een ziekte aan mij blaas, het is beter dat mijn dokter even mijn Piszczek.
Uh, nee.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:26 schreef ajacied4lf het volgende:
Mooi hoor, gewoon applaus voor een speler die naar je grootste rivaal vertrekt.
Lewandovski?quote:Op woensdag 24 april 2013 22:26 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
PSV moet Lewandovski kopen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |