quote:Op woensdag 24 april 2013 22:15 schreef TLC het volgende:
ondertussen bij vluggiejapie thuis
[ afbeelding ]
Die Spanjaarden zijn het niet gewend om tegenstand te krijgen. Krijg je met een mickey mouse competitie.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:18 schreef TLC het volgende:
Bizar dat het verschil tussen de Duitse top en de Spaanse top ineens zo groot schijnt te zijn
Pure arrogantie. Ze worden alleen al op mentaliteit overlopen.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:18 schreef TLC het volgende:
Bizar dat het verschil tussen de Duitse top en de Spaanse top ineens zo groot schijnt te zijn
Dat verschil heet metsfiksjingquote:Op woensdag 24 april 2013 22:18 schreef TLC het volgende:
Deze man weet.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:18 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dortmund is de enige leuke club van de vier, hoop dat ze de cup winnen.
Vanwege dit?quote:Op woensdag 24 april 2013 22:17 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ze zijn niet per se pro Duits, slecht anti-Spanje en dat komt deze twee halve finales toevallig op hetzelfde neer
op weg naar... ooooohquote:Op woensdag 24 april 2013 22:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Vanwege dit?
[ afbeelding ]
BANquote:Op woensdag 24 april 2013 22:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Vanwege dit?
[ afbeelding ]
Pic??quote:Op woensdag 24 april 2013 22:19 schreef De_Dorstige het volgende:
Die #16 van Dortmund heeft het hele alfabet op z'n rug staan.
Dit zou mij eerder anti Bayern Munchen maken.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Vanwege dit?
[ afbeelding ]
Blaszycowskiquote:Op woensdag 24 april 2013 22:19 schreef De_Dorstige het volgende:
quote:Op woensdag 24 april 2013 22:19 schreef De_Dorstige het volgende:
Nee vanwege dat aids barca.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Vanwege dit?
[ afbeelding ]
Denk dat het ook in eerste instantie met instelling te maken heeft.. Teveel succes hebben maakt voetballers arrogant en luiquote:Op woensdag 24 april 2013 22:19 schreef Nativism het volgende:
[..]
Pure arrogantie. Ze worden alleen al op mentaliteit overlopen.
ik ben anti-spaans omdat schulden. Ok Dortmund heeft 40 mln schuld maar daar kan je nog zien dat ze eraan werken en dat ze het nog gaan halen ook.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Vanwege dit?
[ afbeelding ]
Een lange onuitspreekbare naam.quote:
quote:Op woensdag 24 april 2013 22:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Vanwege dit?
[ afbeelding ]
Onmogelijk.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:19 schreef Rodawa het volgende:
Deze wedstrijd is zo ontzettend geil. Ik durf 'm wel aan, zelfs geiler dan de gifjes van Alba.
Dortmund verkoopt Gotze en heeft dan in 1x geen schuld meer vermoed ik zoquote:Op woensdag 24 april 2013 22:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik ben anti-spaans omdat schulden. Ok Dortmund heeft 40 mln schuld maar daar kan je nog zien dat ze eraan werken en dat ze het nog gaan halen ook.
kut scheidsquote:Op woensdag 24 april 2013 22:20 schreef TheGeneral het volgende:
Wow, wat een afwerking. En geen buitenspel.
Ik mis ook gedrevenheid in het spel. Hier zit passie in, en niet zaaddodend rondgetik om de wedstrijd maar zo energiezuinig uit te spelen.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik ben anti-spaans omdat schulden. Ok Dortmund heeft 40 mln schuld maar daar kan je nog zien dat ze eraan werken en dat ze het nog gaan halen ook.
Valt nog mee, dus.quote:
Het gebeurt echt constant en hij is de enige die er een kaart voor kreegquote:Op woensdag 24 april 2013 22:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Reus toch nog even afronden he
[ afbeelding ]
Dus als ik mijn keuken moet verbouwen kan ik hem bellen?quote:Op woensdag 24 april 2013 22:22 schreef _NZT_ het volgende:
Lewandoski kan makkelijk 7 miljoen per jaar gaan verdienen in Rusland, en het is en blijft een Pool.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |