Lewandowski ook wssquote:
Voor de 80 miljoen voor Lewandowski en Gotze kunnen ze Pelle en Eriksen met gemak binnenhalen.quote:
Mijn dag was gemaakt toen een totaal onbekend kind vrolijk op de stoep naar mij stond te zwaaien toen ik voorbij kwam rijdenquote:Op woensdag 24 april 2013 22:13 schreef habitue het volgende:
Heerlijk dit, echt heerlijk. Dit heeft mn dag meer dan gemaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
quote:Op woensdag 24 april 2013 22:15 schreef TLC het volgende:
ondertussen bij vluggiejapie thuis
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 april 2013 22:15 schreef TLC het volgende:
ondertussen bij vluggiejapie thuis
[ afbeelding ]
terug je kelder inquote:Op woensdag 24 april 2013 22:15 schreef chufi het volgende:
Dat Duitsers weer aan de macht komen in Europa is een slecht teken
quote:Op woensdag 24 april 2013 22:15 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Mijn dag was gemaakt toen een totaal onbekend kind vrolijk op de stoep naar mij stond te zwaaien toen ik voorbij kwam rijden![]()
Zo, dat wilde ik even delen met de hoolies hiertegen mij zeggen de kids alleen maar "eng, eng, eng"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 april 2013 22:15 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Mijn dag was gemaakt toen een totaal onbekend kind vrolijk op de stoep naar mij stond te zwaaien toen ik voorbij kwam rijden![]()
Zo, dat wilde ik even delen met de hoolies hierpedoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ride Or Die Lalalalalalalala
Kuipers.quote:
Dat soort kinderen moet je schoppen.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
tegen mij zeggen de kids alleen maar "eng, eng, eng"
Van die kleine tering apenquote:Op woensdag 24 april 2013 22:16 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Dat soort kinderen moet je schoppen.
Dat ga je dan krijgen ja.quote:
Als jij zo pro-Spaans bent:quote:Op woensdag 24 april 2013 22:16 schreef _NZT_ het volgende:
Als iedereen toch zo pro-Duits is op het moment:1974
quote:Op woensdag 24 april 2013 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
tegen mij zeggen de kids alleen maar "eng, eng, eng"
Ik was -14. Boeiend.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:16 schreef _NZT_ het volgende:
2010quote:Op woensdag 24 april 2013 22:16 schreef _NZT_ het volgende:
Ze zijn niet per se pro Duits, slecht anti-Spanje en dat komt deze twee halve finales toevallig op hetzelfde neerquote:Op woensdag 24 april 2013 22:16 schreef _NZT_ het volgende:
Ik zit nu al 43 jaar in dit vak, dus op een gegeven moment kan ik er wel over meepraten ja.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
![]()
Jij kent gewoon echt alle zinnetjes uit je kop he.
Die goal van Iniestaquote:Op woensdag 24 april 2013 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als jij zo pro-Spaans bent:2010
samengevat: Wat een kutploegen in deze halve finalesquote:Op woensdag 24 april 2013 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb een hekel aan Barcelona...quote:Op woensdag 24 april 2013 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Inderdaad, als het twee engelse ploegen waren geweest, had ik voor de engelse ploegen gejuicht :-)quote:Op woensdag 24 april 2013 22:17 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ze zijn niet per se pro Duits, slecht anti-Spanje en dat komt deze twee halve finales toevallig op hetzelfde neer
Dortmund is de enige leuke club van de vier, hoop dat ze de cup winnen.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
samengevat: Wat een kutploegen in deze halve finales
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |