Yes.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:10 schreef remcoP het volgende:
Mag je het nu wel een zuivere Hattrick noemen?
quote:Op woensdag 24 april 2013 22:11 schreef Pleun2011 het volgende:
Heerlijk, die kut-Spanjaarden die worden afgedroogd.. Besef nu pas hoe diep mijn Spanjaarden-haat inmiddels zit
Spanje kan er HE-LE-MAAL niets van!!!!quote:Op woensdag 24 april 2013 22:11 schreef RemcoW23 het volgende:
Wat gaan die Spaanse ploegen ineens nat in DuitslandSnap er echt niks meer van
Officeel toch binnen 30 minuten in een helft zonder andere scoorders tussendoor?quote:Op woensdag 24 april 2013 22:10 schreef remcoP het volgende:
Mag je het nu wel een zuivere Hattrick noemen?
Wat een visionair ben ik toch.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:39 schreef kapiteintje het volgende:
Real wordt gigantisch afgemaakt vanavond.
Idioot.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:11 schreef Pleun2011 het volgende:
Heerlijk, die kut-Spanjaarden die worden afgedroogd.. Besef nu pas hoe diep mijn Spanjaarden-haat inmiddels zit
Dacht jij dat die pech haddenquote:Op woensdag 24 april 2013 22:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Spanje kan er HE-LE-MAAL niets van!!!!
Gewoon altijd het midden verdedigen bij een penalty, veel effectiever dan in de hoeken gaan duiken.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:11 schreef Zorro het volgende:
Ongelofelijk slecht zo door het midden. Maar ja, wanneer leren keepers nou eens te reageren op de penalty ipv eerst in de hoek te gaan liggen.
Doen het alsnog beter dan Barcelonaquote:Op woensdag 24 april 2013 22:12 schreef kapiteintje het volgende:
Lachen om Real. 4 golazo's tegen al.
quote:Op woensdag 24 april 2013 22:12 schreef tochweerhenk het volgende:
Jammer dat Bayern Dortmund nu kapotmaakt![]()
Het tijdperk van Mourinho?quote:
Waarom ziet die 9de man dat niet.quote:
gister had je het ook zo goed ja.quote:
De duitse competitie is buitenaards. Duitsland wint wk 2014, op de sloffen.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:12 schreef Knaller het volgende:
De Spaanse competitie komt deze 2 dagen wel over als een Mickey Mouse competitie.
Ze kopen Dortmund leegquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |