Gunstig voor Dortmund. Die verdedigers van RM gaan geheid rood krijgen aangezien hij in Nederland gewend is om voor elk wissewasje te fluiten.quote:Op maandag 22 april 2013 19:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Om te voorkomen dat er nog enige arbitrale blunders plaatsvinden zoals bij Dortmund - Malaga heeft de UEFA besloten haar meest betrouwbare scheidsrechter in te zetten. Volledig onpartijdig, nauwelijks fan van Barcelona, hier is hij weer: Bjorn Kuipers
http://nos.nl/artikel/498362-kuipers-fluit-dortmundreal.html
Ik gun het ze welquote:Op woensdag 24 april 2013 15:39 schreef TLC het volgende:
Volgens iemand van VI Radio wordt het 4-0 of zo niet hoger voor Borussia
Dat is ganz geil.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:23 schreef Thierryvane het volgende:
Een Duitse finale zal toch wel ganz geil zijn.
tja het is kiezen tussen 2 kwadenquote:Op woensdag 24 april 2013 19:58 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
spaans voetbal hopelijk dan weggedrongen door Duitsland
Nee, ik wil vooral niet weer zo'n spaanse schuldenclub in de finale, met weer 20.000 ole ole-ende notenvreters die alleen meereizen als er een prijs gewonnen kan worden.quote:
Ditquote:Op woensdag 24 april 2013 20:11 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Nee, ik wil vooral niet weer zo'n spaanse schuldenclub in de finale, met weer 20.000 ole ole-ende notenvreters die alleen meereizen als er een prijs gewonnen kan worden.
Dat is ook een reden waarom ik voor de tegestanders van ze ben, of dat nu Bayern, United of Juve is.
realquote:Op woensdag 24 april 2013 20:13 schreef waaromniet1988 het volgende:
Real - Bayern finale.
Real wint en Mourinho komt weer terug bij Chelsea
Voor wie ben je dan ?quote:Op woensdag 24 april 2013 20:16 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
real
spaans voetbal![]()
Laat mourinho maar naar chelsea gaan.
Krijgen we dat gezeik ook weer, wie er de beste is... Laten we nou maar van iedere speler genieten, en niet eindeloos discussiëren over wie de beste is. Iedere speler is anders.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:21 schreef Mani89 het volgende:
De beste voetballer ter wereld gaat die Duitsers vernederen.
inderdaad, deze club mag hier niet eens staan. Helaas is het voetbal niet altijd eerlijk wat betreft financien,quote:
Robin had Real Madrid uit het toernooi moeten schieten.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:23 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
inderdaad, deze club mag hier niet eens staan. Helaas is het voetbal niet altijd eerlijk wat betreft financien,
Je hebt gelijk, sorry lieverd.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:22 schreef Panzaet het volgende:
Youri Mulder, die man neemt plaats op de bank bij Twente... Dan weet je al hoe diep je gezonken bent.
[..]
Krijgen we dat gezeik ook weer, wie er de beste is... Laten we nou maar van iedere speler genieten, en niet eindeloos discussiëren over wie de beste is. Iedere speler is anders.
Precies gelukkig heeft Bayern de halve klus al geklaard.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:23 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
inderdaad, deze club mag hier niet eens staan. Helaas is het voetbal niet altijd eerlijk wat betreft financien,
quote:Op woensdag 24 april 2013 20:21 schreef Mani89 het volgende:
De beste lekkerste voetballer ter wereld gaat die Duitsers vernederen.
Kan samen met W-A het Wilhelmus uhm uhmen.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:26 schreef HighVolume het volgende:
Youri uh uh uuuuuuuuuh uhm uhm mmmm uhm mulder uhm
las vandaag dat hij mogelijk volgend jaar voor Galatassaray gaat spelenquote:
quote:Op woensdag 24 april 2013 20:27 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Kan samen met W-A het Wilhelmus uhm uhmen.
Götze had ook 1 maand later kunnen tekenen.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:29 schreef PowerLoungen het volgende:
Gaat gezellig worden met supporters die hun eigen spelers uitfluiten
Vind het wel laf van Bayern, wetende dat ze misschien Dortmund tegenkomen in de finale, die jongen kan Dortmund zonder beveiliging niet inkomenquote:Op woensdag 24 april 2013 20:29 schreef PowerLoungen het volgende:
Gaat gezellig worden met supporters die hun eigen spelers uitfluiten
Dat is de filosofie van Louisquote:Op woensdag 24 april 2013 20:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vind het wel laf van Bayern, wetende dat ze misschien Dortmund tegenkomen in de finale, die jongen kan Dortmund zonder beveiliging niet inkomen
Goeie timing
Louis heeft hier niks mee te maken, die man doet alles uit eigen kracht en heeft geen hulp van buitenaf nodig.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is de filosofie van Louis
Misschien was het intern al langer bekend maar het kwam Hoeness ook wel lekker uit het nu te meldenquote:Op woensdag 24 april 2013 20:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Götze had ook 1 maand later kunnen tekenen.
Reus is een andere type spelerquote:Op woensdag 24 april 2013 20:32 schreef ajacied4lf het volgende:
Nu Reus nog naar Bayern. Dat worden de Xavi en Iniesta van Bayern.
Hoennes wil de concurrentie voorgoed de nek omdraaienquote:Op woensdag 24 april 2013 20:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vind het wel laf van Bayern, wetende dat ze misschien Dortmund tegenkomen in de finale, die jongen kan Dortmund zonder beveiliging niet inkomen
Goeie timing
De aandacht van die belastingontduiker afleidenquote:Op woensdag 24 april 2013 20:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Goeie timing
Terecht hij is een naaibal. Broertje ook al van school weggepestquote:Op woensdag 24 april 2013 20:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Goeie timing
Je bent zelf weggepestquote:Op woensdag 24 april 2013 20:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Terecht hij is een naaibal. Broertje ook al van school weggepest
Volgende week meldt die doodleuk dat ook Lewandowski getekend heeftquote:Op woensdag 24 april 2013 20:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Misschien was het intern al langer bekend maar het kwam Hoeness ook wel lekker uit het nu te melden
ah Xavi Alonsoquote:Op woensdag 24 april 2013 20:33 schreef Syntix het volgende:
We mogen vanavond weer de beste voetballer ter wereld aanschouwen: Xabi Alonso
quote:Op woensdag 24 april 2013 20:33 schreef Syntix het volgende:
Die gast is elke wedstrijd goed voor rood man net als Arbeloa.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:33 schreef Syntix het volgende:
Dat was toch al bekendquote:Op woensdag 24 april 2013 20:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Volgende week meldt die doodleuk dat ook Lewandowski getekend heeft
geen verstand van voetbal hebbenquote:Op woensdag 24 april 2013 20:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Die gast is elke wedstrijd goed voor rood man net als Arbeloa.
quote:Op woensdag 24 april 2013 20:35 schreef Syntix het volgende:
Voor de liefhebbers: Jurassic Park 3 op RTL7
Liefhebbers van Jurassic Park 3 hebben geen smaak.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:35 schreef Syntix het volgende:
Voor de liefhebbers: Jurassic Park 3 op RTL7
quote:
quote:Op woensdag 24 april 2013 20:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Liefhebbers van Jurassic Park 3 hebben geen smaak.
EK is net geweest, je moet nog even wachtenquote:Op woensdag 24 april 2013 20:36 schreef habitue het volgende:
Madrid gaat keihard vernederd worden.
[ afbeelding ]
Dit wil ik zien
quote:Op woensdag 24 april 2013 20:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is wel goed maar beste ter wereld nee, zelfs niet op zijn positie
quote:Op woensdag 24 april 2013 20:36 schreef habitue het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wil ik zien
Voor wie ben je?quote:Op woensdag 24 april 2013 20:35 schreef DeLuna het volgende:
Hopen dat het net zo leuk wordt als gisteren.
Als ze eerst de finale halen is de impact van vernedering groterquote:Op woensdag 24 april 2013 20:36 schreef habitue het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wil ik zien
HAHAHA Goeie.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
EK is net geweest, je moet nog even wachten
Eerlijk gezegd heb ik vandaag geen voorkeur. Maar finale Duitsland - Spanje zou leuk zijn.quote:
Dat is zelfs al bijna 9 jaar geledenquote:Op woensdag 24 april 2013 20:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
EK is net geweest, je moet nog even wachten
Dortmund dus.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd heb ik vandaag geen voorkeur. Maar finale Duitsland - Spanje zou leuk zijn.
Mats Hummels, dus Dortmund, doe maar.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd heb ik vandaag geen voorkeur. Maar finale Duitsland - Spanje zou leuk zijn.
Dat hoop ik ook.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:39 schreef kapiteintje het volgende:
Real wordt gigantisch afgemaakt vanavond.
quote:Op woensdag 24 april 2013 20:39 schreef kapiteintje het volgende:
Real wordt gigantisch afgemaakt vanavond.
quote:
quote:Op woensdag 24 april 2013 20:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hummels.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:39 schreef alors het volgende:
[..]
Mats Hummels, dus Dortmund, doe maar.
quote:Op woensdag 24 april 2013 20:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dortmund dus.
Barcelona gaat 5-0 winnen!![]()
oh, bedanktquote:Op woensdag 24 april 2013 20:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op TLC is Say yes to the dress
Frankquote:Op woensdag 24 april 2013 20:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat zit je nou te haten op Frans de Boer? dat is toch een topcoach?
Ik vrees dat je hotter than my daughter zult moeten kijken.quote:
Binnen nu en 2 jaar doet Ajax weer volop mee.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:41 schreef TLC het volgende:
Ik mis de tijden dat een Nederlandse club nog eens ver kon komen in de CL
quote:Op woensdag 24 april 2013 20:42 schreef Slobeend het volgende:
Laat Sahin maar weer terugkomen naar Feyenoord.
Ajax misschien volgend jaarquote:Op woensdag 24 april 2013 20:41 schreef TLC het volgende:
Ik mis de tijden dat een Nederlandse club nog eens ver kon komen in de CL
quote:Op woensdag 24 april 2013 20:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Binnen nu en 2 jaar doet Ajax weer volop mee.
Denk je?quote:Op woensdag 24 april 2013 20:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Binnen nu en 2 jaar doet Ajax weer volop mee.
Of je nou voor Feyenoord of PSV bent, dat zou je toe moeten juichen, want Nederlandse clubquote:
Nee, ik lach omdat je het weer probeert.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toch nog iemand die hapt.
Dat jij het weer bent was eigenlijk ook wel te verwachten.
Surequote:Op woensdag 24 april 2013 20:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax misschien volgend jaar
Bedenk wel dat Ajax derde is geworden in een groep met twee halve finalisten van de CL en de kampioen van Engeland. We hadden gewoon pech met de loting.
Surequote:Op woensdag 24 april 2013 20:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, ik lach omdat je het weer probeert.
Kirchhoffquote:Op woensdag 24 april 2013 20:43 schreef Doublepain het volgende:
2de aankoop van Bayern?
Wie was de eerste?
quote:
En NL irriteert zich aan de jouwequote:Op woensdag 24 april 2013 20:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jouw UI roept irritatie bij mij op
Met een gelukkige loting kan kwartfinale best wel, vind ik redelijk ver voor een Nederlandse clubquote:
quote:
Ronaldo huilt met me mee om deze matige troll.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, je kan het blijven proberen, maar je trapte er vol in.
Helaas jochie.
Baasquote:Op woensdag 24 april 2013 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Wisten jullie dat Kuipers eigenaar is van een supermarkt?
[ afbeelding ]
C1000quote:Op woensdag 24 april 2013 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Drie supermarkten.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
en een kapsalon.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik troll niet, is dat je nieuwe ding, dat blijven herhalen? Irritant man.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ronaldo huilt met me mee om deze matige troll.
[ afbeelding ]
Dat wist ik niet. Ik vond hem een beetje de uitstraling hebben van een Skoda automonteur.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
C1000 wordt Jumboquote:
Pelle waardeert je inzet.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik troll niet, is dat je nieuwe ding, dat blijven herhalen? Irritant man.
En Ronaldo huilt overal om.
Niet allemaal.quote:
Het gebeurt zelden dat de scheidsrechter die een halve finale floot ook de finale fluit, maar we zullen zien.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:47 schreef Jahr00n het volgende:
kuipers is een goede scheids i hoop dat ie de finale fluit
Pelle is offtopicquote:Op woensdag 24 april 2013 20:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Pelle waardeert je inzet.
[ afbeelding ]
Vriendin/Vrouw van Weidenfeller, dus Dortmund, doe maar. Sara Carbonero's vriend keept toch niet?quote:Op woensdag 24 april 2013 20:39 schreef alors het volgende:
[..]
Mats Hummels, dus Dortmund, doe maar.
Ja, oke.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Pelle waardeert je inzet.
[ afbeelding ]
Liever Jumbo dan Olliequote:
Het enige wat Jumbo wordt is m'n lul als ik je moeder pak.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 april 2013 20:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het enige wat Jumbo wordt is m'n lul als ik je moeder pak.nou nou nouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
Wegens je rare instelling in een livetopic. Meestal zetten we het verstand op 0 en dan gaan we met die banaanquote:
quote:Op woensdag 24 april 2013 20:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het enige wat Jumbo wordt is m'n lul als ik je moeder pak.Jij hebt je handen al vol aan Alors en Charmed_AngelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
quote:
Ok.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wegens je rare instelling in een livetopic. Meestal zetten we het verstand op 0 en dan gaan we met die banaan
Sowieso onbegrijpelijk dat twee teams die niet onder de directe invloed van Louis van Gaal (God) staan het zo ver hebben weten te schoppen in het toernooi.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:49 schreef AFCNiels het volgende:
Jammer dat Ajax hier nu niet staat, daar hadden ze toch grote moeite mee.
A la Rockyquote:
Je bent zelf een 0.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wegens je rare instelling in een livetopic. Meestal zetten we het verstand op 0 en dan gaan we met die banaan
Mourinho is directe leerling van Van Gaal, weet je nogquote:Op woensdag 24 april 2013 20:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sowieso onbegrijpelijk dat twee teams die niet onder de directe invloed van Louis van Gaal (God) staan het zo ver hebben weten te schoppen in het toernooi.
Daarom heeft de UEFA ook voor een halve finale Bayern-Barca gekozen, anders stond de finale bij voorbaat al vast.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sowieso onbegrijpelijk dat twee teams die niet onder de directe invloed van Louis van Gaal (God) staan het zo ver hebben weten te schoppen in het toernooi.
Je hebt zelf Wilders haar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |