Nee, ik wil vooral niet weer zo'n spaanse schuldenclub in de finale, met weer 20.000 ole ole-ende notenvreters die alleen meereizen als er een prijs gewonnen kan worden.quote:
Ditquote:Op woensdag 24 april 2013 20:11 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Nee, ik wil vooral niet weer zo'n spaanse schuldenclub in de finale, met weer 20.000 ole ole-ende notenvreters die alleen meereizen als er een prijs gewonnen kan worden.
Dat is ook een reden waarom ik voor de tegestanders van ze ben, of dat nu Bayern, United of Juve is.
realquote:Op woensdag 24 april 2013 20:13 schreef waaromniet1988 het volgende:
Real - Bayern finale.
Real wint en Mourinho komt weer terug bij Chelsea
Voor wie ben je dan ?quote:Op woensdag 24 april 2013 20:16 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
real
spaans voetbal![]()
Laat mourinho maar naar chelsea gaan.
Krijgen we dat gezeik ook weer, wie er de beste is... Laten we nou maar van iedere speler genieten, en niet eindeloos discussiėren over wie de beste is. Iedere speler is anders.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:21 schreef Mani89 het volgende:
De beste voetballer ter wereld gaat die Duitsers vernederen.
inderdaad, deze club mag hier niet eens staan. Helaas is het voetbal niet altijd eerlijk wat betreft financien,quote:
Robin had Real Madrid uit het toernooi moeten schieten.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:23 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
inderdaad, deze club mag hier niet eens staan. Helaas is het voetbal niet altijd eerlijk wat betreft financien,
Je hebt gelijk, sorry lieverd.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:22 schreef Panzaet het volgende:
Youri Mulder, die man neemt plaats op de bank bij Twente... Dan weet je al hoe diep je gezonken bent.
[..]
Krijgen we dat gezeik ook weer, wie er de beste is... Laten we nou maar van iedere speler genieten, en niet eindeloos discussiėren over wie de beste is. Iedere speler is anders.
Precies gelukkig heeft Bayern de halve klus al geklaard.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:23 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
inderdaad, deze club mag hier niet eens staan. Helaas is het voetbal niet altijd eerlijk wat betreft financien,
quote:Op woensdag 24 april 2013 20:21 schreef Mani89 het volgende:
De beste lekkerste voetballer ter wereld gaat die Duitsers vernederen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |