Drie supermarkten.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Wisten jullie dat Kuipers eigenaar is van een supermarkt?
[ afbeelding ]
en een kapsalon.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik troll niet, is dat je nieuwe ding, dat blijven herhalen? Irritant man.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ronaldo huilt met me mee om deze matige troll.
[ afbeelding ]
Dat wist ik niet. Ik vond hem een beetje de uitstraling hebben van een Skoda automonteur.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
C1000 wordt Jumboquote:
Pelle waardeert je inzet.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik troll niet, is dat je nieuwe ding, dat blijven herhalen? Irritant man.
En Ronaldo huilt overal om.
Niet allemaal.quote:
Het gebeurt zelden dat de scheidsrechter die een halve finale floot ook de finale fluit, maar we zullen zien.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:47 schreef Jahr00n het volgende:
kuipers is een goede scheids i hoop dat ie de finale fluit
Pelle is offtopicquote:Op woensdag 24 april 2013 20:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Pelle waardeert je inzet.
[ afbeelding ]
Vriendin/Vrouw van Weidenfeller, dus Dortmund, doe maar. Sara Carbonero's vriend keept toch niet?quote:Op woensdag 24 april 2013 20:39 schreef alors het volgende:
[..]
Mats Hummels, dus Dortmund, doe maar.
Ja, oke.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Pelle waardeert je inzet.
[ afbeelding ]
Liever Jumbo dan Olliequote:
Het enige wat Jumbo wordt is m'n lul als ik je moeder pak.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 april 2013 20:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het enige wat Jumbo wordt is m'n lul als ik je moeder pak.nou nou nouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |