Vooral veel steekjes.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:53 schreef Specularium het volgende:
Dat hommerhuwelijk maakt een hoop los aan het topic te zien.
Lekker nostalgisch dan maar.quote:
Ik wel, is weer eens wat anders dan 2 Spaanse clubs.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:56 schreef Karina het volgende:
[..]
jawel want dan krijg je 2 Duitse clubs tegen elkaar dat vind ik niet leuk.
Maar dan weet ik niet voor wie ik ben, Duits 1 of Duits 2.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik wel, is weer eens wat anders dan 2 Spaanse clubs.
Voor onze kastsensueel Robben natuurlijk.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar dan weet ik niet voor wie ik ben, Duits 1 of Duits 2.
Ja OK dan ben ik voor Robben. Hij ziet er altijd goed afgetraind uit vind ik.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Voor onze kastsensueel Robben natuurlijk.
Zo gaat dat VS, uit het oog uit het hart.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:49 schreef Voorschrift het volgende:
Die jongen is 1 maand fiscalist en meteen zijn we te min.
Gelukkig koester ik jullie nog diep in m'n hart.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:01 schreef Tem het volgende:
[..]
Zo gaat dat VS, uit het oog uit het hart.
Paar jaar gedaan, zo bijzonder is het niet. Tochthol.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Proef ik hier wat jaloezie en wil je ook graag op de Zuidas werken? Kun je bij mij op de koffie komen, vlakbij.
Kon het niet laten.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gelukkig koester ik jullie nog diep in m'n kont.
Bij Corrie thuis?quote:Op woensdag 24 april 2013 21:02 schreef Tem het volgende:
[..]
Paar jaar gedaan, zo bijzonder is het niet. Tochthol.
Ik ben er alleen weleens doorheen gelopen. Nooit binnen geweest.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:02 schreef Tem het volgende:
[..]
Paar jaar gedaan, zo bijzonder is het niet. Tochthol.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |