Amsterdamse kwaliteits-tv.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:11 schreef Karina het volgende:
Wat een figuur. Gek op dieren, behalve platjes
Ja, dat is nog expres ook.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:33 schreef Karina het volgende:
Jij bent altijd al oranje bedenk ik opeens.
quote:
Moge hij rusten in vrede, op de Zuid-As.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:48 schreef Tem het volgende:
[..]
Maar niet te hard zeggen want die dikke plofkop post bijna niet meer.
Proef ik hier wat jaloezie en wil je ook graag op de Zuidas werken? Kun je bij mij op de koffie komen, vlakbij.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Moge hij rusten in vrede, op de Zuid-As.
quote:Op woensdag 24 april 2013 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Proef ik hier wat jaloezie en wil je ook graag op de Zuidas werken? Kun je bij mij op de koffie komen, vlakbij.
Vooral veel steekjes.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:53 schreef Specularium het volgende:
Dat hommerhuwelijk maakt een hoop los aan het topic te zien.
Lekker nostalgisch dan maar.quote:
Ik wel, is weer eens wat anders dan 2 Spaanse clubs.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:56 schreef Karina het volgende:
[..]
jawel want dan krijg je 2 Duitse clubs tegen elkaar dat vind ik niet leuk.
Maar dan weet ik niet voor wie ik ben, Duits 1 of Duits 2.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik wel, is weer eens wat anders dan 2 Spaanse clubs.
Voor onze kastsensueel Robben natuurlijk.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar dan weet ik niet voor wie ik ben, Duits 1 of Duits 2.
Ja OK dan ben ik voor Robben. Hij ziet er altijd goed afgetraind uit vind ik.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Voor onze kastsensueel Robben natuurlijk.
Zo gaat dat VS, uit het oog uit het hart.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:49 schreef Voorschrift het volgende:
Die jongen is 1 maand fiscalist en meteen zijn we te min.
Gelukkig koester ik jullie nog diep in m'n hart.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:01 schreef Tem het volgende:
[..]
Zo gaat dat VS, uit het oog uit het hart.
Paar jaar gedaan, zo bijzonder is het niet. Tochthol.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Proef ik hier wat jaloezie en wil je ook graag op de Zuidas werken? Kun je bij mij op de koffie komen, vlakbij.
Kon het niet laten.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gelukkig koester ik jullie nog diep in m'n kont.
Bij Corrie thuis?quote:Op woensdag 24 april 2013 21:02 schreef Tem het volgende:
[..]
Paar jaar gedaan, zo bijzonder is het niet. Tochthol.
Ik ben er alleen weleens doorheen gelopen. Nooit binnen geweest.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:02 schreef Tem het volgende:
[..]
Paar jaar gedaan, zo bijzonder is het niet. Tochthol.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |