dus gaan we pizza etenquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:26 schreef littledrummergirl het volgende:
vandaag waren bij de ap waar ik net was allllle koelingen kapotgeen sla, geen vlees, geen melk, geen vis, geen vleeswaren, geen boter
nou heb ik geen avondeten voor morgen
esf geloof ikquote:
Je weet wel hoe je me op moeten windenquote:
Ja maar de volgende sjoelmeet.quote:
jou huis, minuutje of 30 ?quote:
nee vandaag was dag vier van de meukeetmarathonquote:
officieel wel maar 2 mei en 6 mei gaan er ook mensen naar de kroegquote:
Links draaiend tochquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:28 schreef Bart het volgende:
[..]
Je weet wel hoe je me op moeten winden.
30 minuten? Dat houd ik nooit volquote:
Tot ie plop zegt.quote:
Wachten he.quote:
Leg vandaag vette hap uit, verwarming hoog en dan komt dat wel in orde.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:29 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nee vandaag was dag vier van de meukeetmarathonmorgen kook ik.. iets groens ofzo
Dan doe je dr maar plakband opquote:
2 mei? How come?quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
officieel wel maar 2 mei en 6 mei gaan er ook mensen naar de kroeg
eehm whutquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Leg vandaag vette hap uit, verwarming hoog en dan komt dat wel in orde.
Duct tape?quote:
under pressurequote:
Ik ben liever onder de indruk van links en rechts.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
under pressuretudududuududd
2 mei is bingo en fok tv i don't knowquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
2 mei? How come?
En zou fok tv niet op 6 mei komen of is dat uitgesteld?
lul niet zo domquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:29 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nee vandaag was dag vier van de meukeetmarathonmorgen kook ik.. iets groens ofzo
fok tv ?quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
2 mei? How come?
En zou fok tv niet op 6 mei komen of is dat uitgesteld?
Dat is een mogelijkheid.quote:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
under pressuretudududuududd
die kunnen een verpletterende indruk makenquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:32 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik ben liever onder de indruk van links en rechts.
Tot nu toch heb ik me er niet druk om kunnen maken, volgende meet meer je best doen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die kunnen een verpletterende indruk maken
Ja weet ik veel, maakt mij niet uitquote:
Ik kan niet naar de bingo iigquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
officieel wel maar 2 mei en 6 mei gaan er ook mensen naar de kroeg
Dat weet ie nog niet!quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:37 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, maakt mij niet uit. Wanneer komt Stefan langs?
ik heb mn best gedaan om voor de coltrui look te gaanquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:35 schreef Bart het volgende:
[..]
Tot nu toch heb ik me er niet druk om kunnen maken, volgende meet meer je best doen.
ik moet werkenquote:
Ligt eraan wat je doel was... Als je de tent wilde opzetten is het mislukt.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb mn best gedaan om voor de coltrui look te gaandat werkte dus niet
Nou ja, 20e dan? Of ga jij uit van een finalequote:
ik mag geen vreemde tenten opzetten van de grote baasquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:39 schreef Bart het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je doel was... Als je de tent wilde opzetten is het mislukt.
Was ie erbij dan?quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik mag geen vreemde tenten opzetten van de grote baas
Ik denk dat veel dat echt te snel na 14 mei vindenquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou ja, 20e dan? Of ga jij uit van een finale.
als een stemmetje in mn hoofdquote:
financieel sowiesoquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat veel dat echt te snel na 14 mei vinden
Oh zo, ja weekje is wel weinig he. Dan de 27e maar.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat veel dat echt te snel na 14 mei vinden
ttquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:44 schreef Bart het volgende:
Zo, OP is weer leeg en TT is aangepast. Roept u maar!
Die heb je toch manquote:
hihiquote:
De W is voor Koning pilsquote:
Nee W van water, hij moet het goede voorbeeld geven als Koning he.quote:
Echte mannen hebben een baard en drinken bierquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:47 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee W van water, hij moet het goede voorbeeld geven als Koning he.
quote:
27mei weer ?quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:47 schreef Greys het volgende:
Ik heb het tekstje over de data dat we al geweest zijn nog ff aangepast met 22 april er bij
Davinkleuk
Ik wil ook op de 27 mei lijst
je komt maar gewoonquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:48 schreef Cat22 het volgende:
Zodra de kat van schoot is zal ik eens kijken wat de agenda zegt.
Nee.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Waarom eigenlijkquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
omdat ze het irritant vind dat we aan tietenstaren dedenquote:
Dat kan ik ook wel begrijpenquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
omdat ze het irritant vind dat we aan tietenstaren deden
Natuurlijk!quote:
quote:
quote:
Heb je gister genoeg gedaan lijkt me zoquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:56 schreef MPG het volgende:
En daarbij, wij waren gewoon met onze gezondheid bezig:
Dikke tieten staren op doktersadvies
quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:59 schreef littledrummergirl het volgende:
jongens! links en rechts voelen zich lichtelijk geintimideerd nu![]()
Kusje eropquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:59 schreef littledrummergirl het volgende:
ik jou welquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:59 schreef Jimbo het volgende:
ik heb jou nieteens gezien gister heb ik t idee
Ik kom ze wel troosten.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:59 schreef littledrummergirl het volgende:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik jou welnadat ik eerst heel veel mensen gevraagd had wie je was
schaam je dat je dat niet wistquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik jou welnadat ik eerst heel veel mensen gevraagd had wie je was
zucht..quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:00 schreef franklop het volgende:
tieten kijken is goed voor de bloedsomloop
Als er naar gekeken wordt zijn ze goed, dus het is gewoon een compliment.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:59 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Doet er niet toe, het is lastig voorkomen als ze er nou eenmaal zitten
waarom denk je dat ik de jouwe zovaak bekijkquote:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:59 schreef littledrummergirl het volgende:
Jullie moeten er ook een beetje begrip voor hebben dat het genetisch bepaald is dat we niet anders kunnen dan kijkenquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:59 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Doet er niet toe, het is lastig voorkomen als ze er nou eenmaal zitten
goeie reddingquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:01 schreef franklop het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik de jouwe zovaak bekijk
Deel ze anders even met me, je gunt me toch wel een goede bloedsomloop?quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:01 schreef franklop het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik de jouwe zovaak bekijk
Hmquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
[..]
Jullie moeten er ook een beetje begrip voor hebben dat het genetisch bepaald is dat we niet anders kunnen dan kijken
jij doet dat niet opzichtig als je het al doetquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
[..]
Jullie moeten er ook een beetje begrip voor hebben dat het genetisch bepaald is dat we niet anders kunnen dan kijken
wat is er 2 mei?quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:03 schreef DaMart het volgende:
2 mei is op een donderdag.... dag erna werk ik sowieso thuis... is daar ook al een topic voor?.
Maak een Bingoreeks hier in ESFquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:03 schreef DaMart het volgende:
2 mei is op een donderdag.... dag erna werk ik sowieso thuis... is daar ook al een topic voor?.
Verwacht dan ook geen begrip van onze kantquote:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jij doet dat niet opzichtig als je het al doetanders had ik vast al een keer naar je uitgehaald in n dronken bui
( en gemist
)
volgens mij heb jij niks te klagen!quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:02 schreef Bart het volgende:
[..]
Deel ze anders even met me, je gunt me toch wel een goede bloedsomloop?
Deel jij die van MevrouwBart dan ook met ons?quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:02 schreef Bart het volgende:
[..]
Deel ze anders even met me, je gunt me toch wel een goede bloedsomloop?
Dat is dan weer slecht voor mijn bloedsomloop.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Deel jij die van MevrouwBart dan ook met ons?
Ow.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:01 schreef Bart het volgende:
[..]
Als er naar gekeken wordt zijn ze goed, dus het is gewoon een compliment.
Afwisseling van spijs doet etenquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:04 schreef franklop het volgende:
[..]
volgens mij heb jij niks te klagen!
Ja.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een Bingoreek is het Eersteklas SjoelForum?.
dan doe je dat?quote:
Jij ziet het niet, maar het gebeurt wel hoor.quote:
Ja maar in tegenstelling tot fiets doe ik niet aan partnerruilquote:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:05 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat is dan weer slecht voor mijn bloedsomloop.
Waren we te subtielquote:
Wie had het over ruilen?quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:06 schreef franklop het volgende:
[..]
Ja maar in tegenstelling tot fiets doe ik niet aan partnerruil
Zou het echt aan mij liggen?quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:06 schreef Bart het volgende:
[..]
Jij ziet het niet, maar het gebeurt wel hoor.
En als ik daar nou anders over denk?quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:06 schreef franklop het volgende:
[..]
is er ook al een sjoellied?quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja.
Er is al eens een ESF-bingomeet geweest. Maar toen werd sjoelen het nieuwe bingo.
Middelman? Wat is een middelman?quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zou het echt aan mij liggen?![]()
Ik heb het idee dat jij meer een middelman bent.
wait. What.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:06 schreef franklop het volgende:
[..]
Dan kan je mijn adres per DM krijgen.quote:
ben je bekend met het begrip tower-bridget?quote:
Oh hij had het je nog niet verteld?quote:
En met 'we' bedoel je?quote:
je let dus blijkbaar niet goed op schat.quote:
dan bind ik je vastquote:
quote:
2 guys having sex with one girl. One from the front, orally, one from behind. Guys can hold hands, so the tower bridge is completequote:Op dinsdag 23 april 2013 21:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ben je bekend met het begrip tower-bridget?
de middelste dus
Iemand die maisjes om hun middel (vetjesquote:
Oh nee da's niet echt mijn ding. Sorry Jim.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[..]
2 guys having sex with one girl. One from the front, orally, one from behind. Guys can hold hands, so the tower bridge is complete
teken mijquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:09 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet waten eigenlijk moet ik werken
Neukteugels, I love it.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Iemand die maisjes om hun middel (vetjes) grijpt.
Ik zie dat niet jonguh!quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:09 schreef Toekito het volgende:
[..]
je let dus blijkbaar niet goed op schat.
Slepen ?quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:09 schreef Greys het volgende:
Gloeiende gloeiende
Die 'organizer' werkt bij mij nooit in Photobucket.
Dus nu heb ik een lege map van 22 april en de foto's van gister staan in de hoofdmap bij die van 18 februariEn ik kan dat nu kennelijk alleen verplaatsen door dat stuk voor stuk te doen. Grom.
teken tettenquote:
Nou, dat hoeft voor mij nou ook weer niet zo hoorquote:
Teken ldg dr tettenquote:
Ja, modelleer even voor ons hier.quote:
niet zo preuts johquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Nou, dat hoeft voor mij nou ook weer niet zo hoor.
Dat werkt dus niet, want de organizer doet het hier niet kennelijk.quote:
ren is welkomquote:
quote:
quote:
Stuur een mailtje?quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:11 schreef Cat22 het volgende:
Kan iemand mij morgen overdag trouwens porren zodat ik niet vergeet te bellen om van mijn hotelkamer een driepersoontje te maken?
i'll tryquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:11 schreef Cat22 het volgende:
Kan iemand mij morgen overdag trouwens porren zodat ik niet vergeet te bellen om van mijn hotelkamer een driepersoontje te maken?
Extra groot papier kopen.quote:
a0 ftwquote:
a3quote:
Wuttes?quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
a3
ik moest aan de basischool denkenken je dat stempelen met aardappels?
wat grappigquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:14 schreef littledrummergirl het volgende:
ik zag laatst ergens een set met een groot doek, en verf, daarmee kon je, door te batsen, een schilderij makendat wil ik.
was speciale niet giftige verf enzo, was wel vet
gaat er moeilijk uit hoor, verf in je kutquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:14 schreef littledrummergirl het volgende:
ik zag laatst ergens een set met een groot doek, en verf, daarmee kon je, door te batsen, een schilderij makendat wil ik.
Batsverven in plaats van vingerverven?quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:14 schreef littledrummergirl het volgende:
http://loveisart.nl/quote:
geen vieze vingersquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:17 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Batsverven in plaats van vingerverven?
wat een kutverfquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
gaat er moeilijk uit hoor, verf in je kut
quote:
ik ga em kopenquote:
quote:
quote:
"Voor jullie zelf of om cadeau te geven"quote:
Ik las vulva.quote:
tis ook n kutbladquote:
Boks!quote:
VULVA magazine, veel vrouwelijker wordt het niet.quote:
* littledrummergirl tikt m aanquote:
Best eng dat je dat weet.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:25 schreef heiden6 het volgende:
Het doet me een beetje hieraan denken ldg:
[ afbeelding ]
(Dat boek bestaat echt.)
bahquote:
hoiquote:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:25 schreef heiden6 het volgende:
[ afbeelding ]
(Dat boek bestaat echt.)
iets voor je toelating op de academiequote:
je hebt het zekerquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:25 schreef heiden6 het volgende:
[ afbeelding ]
(Dat boek bestaat echt.)
is nu net te laat vrees ikquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
iets voor je toelating op de academieperformance eromheen en klaar ben je
maar het is fapwaardigquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:30 schreef Cat22 het volgende:
Ik klik op geen enkele link meer in dit topic.
Niet inspirerendquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:30 schreef Cat22 het volgende:
Ik klik op geen enkele link meer in dit topic.
Die foto is van jouw boekenkast...quote:
Ik ben preutsquote:
Serieus?quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb deze sinds vorige week
http://www.bol.com/nl/p/stoute-meisjes/1001004004729835/
Cool!quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zijn het ookquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:36 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Serieus?
Volgens mij zijn dat hele mooie foto's
quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zijn het ookligt voor drie euro in de kelder van de donner
Ik ookquote:
Ik heb behoefte aan dat boekjequote:Op dinsdag 23 april 2013 21:40 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik ook
mijn telefoon heeft behoefte aan een nieuwe batterij.
Leuk! Ik heb daar fotolijsten van in mijn toiletquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Ze zijn er.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:42 schreef sp3c het volgende:
zij die foto's er nu al of zit Greus nog steeds te kutklooien met dr photobucket??
delete ze gewoon en upload het opnieuw naar de goede map
vrouwen ...
Deleten moest ook per stukquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:42 schreef sp3c het volgende:
zij die foto's er nu al of zit Greus nog steeds te kutklooien met dr photobucket??
delete ze gewoon en upload het opnieuw naar de goede map
vrouwen ...
Die heb ik net de inlog via dm gegeven ookquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Ze zijn er.
Nou moet DaMart zijn fotows nog oplooien.
En weet kapiteingasthof al dat hij op de foto staat en waar ie ze kan kijken en dat ie ze niet op feestboek of het forum moet gooien?quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Die heb ik net de inlog via dm gegeven ook
hihiquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hai!
Met je: "Ik denk niet dat ik nog kom hoor! "
Stom was dat.
Euh nee zover was ik nog niet...quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:44 schreef MPG het volgende:
[..]
En weet kapiteingasthof al dat hij op de foto staat en waar ie ze kan kijken en dat ie ze niet op feestboek of het forum moet gooien?
Dat heb ik gemerktquote:
Ik was er maandag niet bij mop.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat heb ik gemerkt(wie was je ookalweer
? )
JOHHHHHHHHHquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:48 schreef littledrummergirl het volgende:
ik sta weer druk pratend op iedere fotoalsof ik nooit mn mond hou op n avond
ik heb het nog nooit meegemaaktquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:48 schreef littledrummergirl het volgende:
alsof ik nooit mn mond hou op n avond
om dezelfde reden dat ik de hele tijd praatquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:49 schreef Toekito het volgende:
waarom sta ik vooral met eten op de foto?
Wil jij dat ff doen, ik zit alle klusjes bij te werken die op tablet / mobiel net niet handig gaan, maar wel gedaan moeten wordenquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Euh nee zover was ik nog niet...
Maar ik zag dat ie hier mee post dus ik hoopte dat ie dat las dat dat niet de bedoeling is
Dm jij hem de inlog enzo of moet ik dat doen?
omdat je altijd zit te vreten vriend!quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:49 schreef Toekito het volgende:
waarom sta ik vooral met eten op de foto?
quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:48 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik ben bezig... maar ik werd afgeleid door een foto van Greysquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Ze zijn er.
Nou moet DaMart zijn fotows nog oplooien.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:50 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
om dezelfde reden dat ik de hele tijd praat
Ik heb een foto waarop je niet praatquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:48 schreef littledrummergirl het volgende:
ja sorry, stond ineens een bord voor mijn neus.quote:
ik heb veel met jou gepraat jaquote:
dan zuipt zequote:Op dinsdag 23 april 2013 21:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb een foto waarop je niet praat.
wel ff de beauty functie eroverheen gooien hoorquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb een foto waarop je niet praat.
Ja nee dat had ik dan gisteren meteen moeten doenquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wel ff de beauty functie eroverheen gooien hoor
quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja nee dat had ik dan gisteren meteen moeten doen.
Nee, helaas... bij KG zie je duidelijk het verschilquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]nu is er niks meer aan te redden
dan ben je speciaal!quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb veel met jou gepraat jaover toeters en bloemen
Waar is je boswachtersmuts?quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:50 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
Baas![]()
(ik neem aan dat zolang ik mezelf post dit wel mag, zo zonder iemand anders erbij ?)
ik ben kletsert van beroepquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
dan ben je speciaal!
9 van de 10 gesprekken gaan over ijshockey![]()
![]()
Ik sta niet 1, maar twee keer op de foto met Greysquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben bezig... maar ik werd afgeleid door een foto van Greys.
En misschien had ik de foto's even moeten verkleinen voordat ik ze ging uploaden.
die vreetfoto van murm, mpg en mij zekert?quote:
Ik ga voor de volgende keer kijken of ik mn outfit kan regelen.quote:
Zullen we een keer samen een fotoshoot doen?quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:56 schreef Toekito het volgende:
Na 3x sjoelen sta ik nog steeds niet met Elisa op de foto
dat RenRen jullie tekent kan ookquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zullen we een keer samen een fotoshoot doen?
quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zullen we een keer samen een fotoshoot doen?
Da's eiks nog leukerquote:
Hij was goed hčquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:59 schreef Toekito het volgende:
[..]jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa gezellig!
En ik heb trek na het zien van een bepaalde foto met ijs
oh zo lekker dat ijsquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Da's eiks nog leuker
[..]
Hij was goed hč
Als Ren dat wil, dan doen we het. En dan maken we mooie hoodies voor onze groepiesquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:05 schreef Toekito het volgende:
[..]
oh zo lekker dat ijs
wil Ren dat ook?
Vorklepeltoetjeshakemethazelnootvanilleenslagroomquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:59 schreef Toekito het volgende:
[..]jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa gezellig!
En ik heb trek na het zien van een bepaalde foto met ijs
Done!quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Wil jij dat ff doen, ik zit alle klusjes bij te werken die op tablet / mobiel net niet handig gaan, maar wel gedaan moeten worden. Langere mailtjes typen, wat opzoekwerk in mijn eigen bestandsarchief, enz.
Inkijkfotoquote:
Nee!quote:
Yeah babyquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als Ren dat wil, dan doen we het. En dan maken we mooie hoodies voor onze groepies
LDR verjaardagstoetje is dat!quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Vorklepeltoetjeshakemethazelnootvanilleenslagroom!
Light Dependent Resistor?quote:
Ik wou zeggen maybe morgen maar toen werd fiets boosquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh, heb je die ook in giraffe uitvoering?![]()
quote:
Ik heb een (pre)verjaardagskaart gehad met een giraffe en schaap eropquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh, heb je die ook in giraffe uitvoering?![]()
quote:
wat doen we 14 mei ?quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Done!
[..]
Inkijkfoto
Ik ben blij dat mijn gezicht daar niet op staat hahaha
[..]
Nee!
Doen we 14 mei?
olliquote:
Die met Maes is superleuk jaquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:16 schreef sp3c het volgende:
leuke foto's
die met maes hang ik boven mijn bed
go Flyurz!
Je doet nu net of je t niet leuk vindquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Op de foto![]()
En sjoelen(nee, niet zķ sjoelen
)
En Anouk-hyperen
Ja, ons!quote:
Dat zijn wel de makkelijkst recht te breien afspraken.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:19 schreef sp3c het volgende:
dat wist ik!
zo krijg je dus al die dubbele afspraken maar het zou wel een unicum zijn als ik 2x met dezelfde mensen afspreek op dezelfde avond
ik kan niet breien hoor. En MPG ook niet hoorde ikquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat zijn wel de makkelijkst recht te breien afspraken.
Wie zit er over mij te roddelenquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik kan niet breien hoor. En MPG ook niet hoorde ik
En dat je dan ter plekke mij belt en zegt JA NEE SORRY IK KAN NIET HIERHEEN, IK BEN NU AL HIER!quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:19 schreef sp3c het volgende:
dat wist ik!
zo krijg je dus al die dubbele afspraken maar het zou wel een unicum zijn als ik 2x met dezelfde mensen afspreek op dezelfde avond
Fiets en Bart staren er wel een beetje naarquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:08 schreef Greys het volgende:
Inkijkfoto
Ik ben blij dat mijn gezicht daar niet op staat hahaha
ik krijg er nu al hoofdpijn vanquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:22 schreef Greys het volgende:
[..]
En dat je dan ter plekke mij belt en zegt JA NEE SORRY IK KAN NIET HIERHEEN, IK BEN NU AL HIER!
Da's nog een grotere bende dan die routebeschrijving van je jonguh!![]()
Heb je je recept nou?quote:
Alleen fiets en bartquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Fiets en Bart staren er wel een beetje naar.
nee die doos had het niet bij de hand.quote:
Op de foto wel... maar ik zei toch al dat de foto's wat vertraagd waren omdat een foto mijn aandacht even opeistequote:
Jaja, toen je die maakte stond jij ook al te kwijlen. En toek naast je ook. Minstens!quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op de foto wel... maar ik zei toch al dat de foto's wat vertraagd waren omdat een foto mijn aandacht even opeiste![]()
.
Kun je de foto linken?quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Fiets en Bart staren er wel een beetje naar.
Toek kwijlde de hele tijd al hoor, gewoon als hij weer wat eetbaars zagquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Jaja, toen je die maakte stond jij ook al te kwijlen. En toek naast je ook. Minstens!
huh, wait. Waarvan?quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Jaja, toen je die maakte stond jij ook al te kwijlen. En toek naast je ook. Minstens!
niet alleen bij eten hoorquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toek kwijlde de hele tijd al hoor, gewoon als hij weer wat eetbaars zag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |