De W is voor Koning pilsquote:
Nee W van water, hij moet het goede voorbeeld geven als Koning he.quote:
Echte mannen hebben een baard en drinken bierquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:47 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee W van water, hij moet het goede voorbeeld geven als Koning he.
quote:
27mei weer ?quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:47 schreef Greys het volgende:
Ik heb het tekstje over de data dat we al geweest zijn nog ff aangepast met 22 april er bij
Davinkleuk
Ik wil ook op de 27 mei lijst
je komt maar gewoonquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:48 schreef Cat22 het volgende:
Zodra de kat van schoot is zal ik eens kijken wat de agenda zegt.
Nee.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb mn best gedaan om voor de coltrui look te gaandat werkte dus niet
Waarom eigenlijkquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb mn best gedaan om voor de coltrui look te gaandat werkte dus niet
omdat ze het irritant vind dat we aan tietenstaren dedenquote:
Dat kan ik ook wel begrijpenquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
omdat ze het irritant vind dat we aan tietenstaren deden
Natuurlijk!quote:
quote:
quote:
Heb je gister genoeg gedaan lijkt me zoquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:56 schreef MPG het volgende:
En daarbij, wij waren gewoon met onze gezondheid bezig:
Dikke tieten staren op doktersadvies
quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:59 schreef littledrummergirl het volgende:
jongens! links en rechts voelen zich lichtelijk geintimideerd nu![]()
Kusje eropquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:59 schreef littledrummergirl het volgende:
ik jou welquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:59 schreef Jimbo het volgende:
ik heb jou nieteens gezien gister heb ik t idee
Ik kom ze wel troosten.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:59 schreef littledrummergirl het volgende:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik jou welnadat ik eerst heel veel mensen gevraagd had wie je was
schaam je dat je dat niet wistquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik jou welnadat ik eerst heel veel mensen gevraagd had wie je was
zucht..quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:00 schreef franklop het volgende:
tieten kijken is goed voor de bloedsomloop
Als er naar gekeken wordt zijn ze goed, dus het is gewoon een compliment.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:59 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Doet er niet toe, het is lastig voorkomen als ze er nou eenmaal zitten
waarom denk je dat ik de jouwe zovaak bekijkquote:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:59 schreef littledrummergirl het volgende:
Jullie moeten er ook een beetje begrip voor hebben dat het genetisch bepaald is dat we niet anders kunnen dan kijkenquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:59 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Doet er niet toe, het is lastig voorkomen als ze er nou eenmaal zitten
goeie reddingquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:01 schreef franklop het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik de jouwe zovaak bekijk
Deel ze anders even met me, je gunt me toch wel een goede bloedsomloop?quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:01 schreef franklop het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik de jouwe zovaak bekijk
Hmquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
[..]
Jullie moeten er ook een beetje begrip voor hebben dat het genetisch bepaald is dat we niet anders kunnen dan kijken
jij doet dat niet opzichtig als je het al doetquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
[..]
Jullie moeten er ook een beetje begrip voor hebben dat het genetisch bepaald is dat we niet anders kunnen dan kijken
wat is er 2 mei?quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:03 schreef DaMart het volgende:
2 mei is op een donderdag.... dag erna werk ik sowieso thuis... is daar ook al een topic voor?.
Maak een Bingoreeks hier in ESFquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:03 schreef DaMart het volgende:
2 mei is op een donderdag.... dag erna werk ik sowieso thuis... is daar ook al een topic voor?.
Verwacht dan ook geen begrip van onze kantquote:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jij doet dat niet opzichtig als je het al doetanders had ik vast al een keer naar je uitgehaald in n dronken bui
( en gemist
)
volgens mij heb jij niks te klagen!quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:02 schreef Bart het volgende:
[..]
Deel ze anders even met me, je gunt me toch wel een goede bloedsomloop?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |