dus gaan we pizza etenquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:26 schreef littledrummergirl het volgende:
vandaag waren bij de ap waar ik net was allllle koelingen kapotgeen sla, geen vlees, geen melk, geen vis, geen vleeswaren, geen boter
nou heb ik geen avondeten voor morgen
esf geloof ikquote:
Je weet wel hoe je me op moeten windenquote:
Ja maar de volgende sjoelmeet.quote:
jou huis, minuutje of 30 ?quote:
nee vandaag was dag vier van de meukeetmarathonquote:
officieel wel maar 2 mei en 6 mei gaan er ook mensen naar de kroegquote:
Links draaiend tochquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:28 schreef Bart het volgende:
[..]
Je weet wel hoe je me op moeten winden.
30 minuten? Dat houd ik nooit volquote:
Tot ie plop zegt.quote:
Wachten he.quote:
Leg vandaag vette hap uit, verwarming hoog en dan komt dat wel in orde.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:29 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nee vandaag was dag vier van de meukeetmarathonmorgen kook ik.. iets groens ofzo
Dan doe je dr maar plakband opquote:
2 mei? How come?quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
officieel wel maar 2 mei en 6 mei gaan er ook mensen naar de kroeg
eehm whutquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Leg vandaag vette hap uit, verwarming hoog en dan komt dat wel in orde.
Duct tape?quote:
under pressurequote:
Ik ben liever onder de indruk van links en rechts.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
under pressuretudududuududd
2 mei is bingo en fok tv i don't knowquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
2 mei? How come?
En zou fok tv niet op 6 mei komen of is dat uitgesteld?
lul niet zo domquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:29 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nee vandaag was dag vier van de meukeetmarathonmorgen kook ik.. iets groens ofzo
fok tv ?quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
2 mei? How come?
En zou fok tv niet op 6 mei komen of is dat uitgesteld?
Dat is een mogelijkheid.quote:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
under pressuretudududuududd
die kunnen een verpletterende indruk makenquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:32 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik ben liever onder de indruk van links en rechts.
Tot nu toch heb ik me er niet druk om kunnen maken, volgende meet meer je best doen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die kunnen een verpletterende indruk maken
Ja weet ik veel, maakt mij niet uitquote:
Ik kan niet naar de bingo iigquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
officieel wel maar 2 mei en 6 mei gaan er ook mensen naar de kroeg
Dat weet ie nog niet!quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:37 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, maakt mij niet uit. Wanneer komt Stefan langs?
ik heb mn best gedaan om voor de coltrui look te gaanquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:35 schreef Bart het volgende:
[..]
Tot nu toch heb ik me er niet druk om kunnen maken, volgende meet meer je best doen.
ik moet werkenquote:
Ligt eraan wat je doel was... Als je de tent wilde opzetten is het mislukt.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb mn best gedaan om voor de coltrui look te gaandat werkte dus niet
Nou ja, 20e dan? Of ga jij uit van een finalequote:
ik mag geen vreemde tenten opzetten van de grote baasquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:39 schreef Bart het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je doel was... Als je de tent wilde opzetten is het mislukt.
Was ie erbij dan?quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik mag geen vreemde tenten opzetten van de grote baas
Ik denk dat veel dat echt te snel na 14 mei vindenquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou ja, 20e dan? Of ga jij uit van een finale.
als een stemmetje in mn hoofdquote:
financieel sowiesoquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat veel dat echt te snel na 14 mei vinden
Oh zo, ja weekje is wel weinig he. Dan de 27e maar.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat veel dat echt te snel na 14 mei vinden
ttquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:44 schreef Bart het volgende:
Zo, OP is weer leeg en TT is aangepast. Roept u maar!
Die heb je toch manquote:
hihiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |