Dat is een mogelijkheid.quote:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
under pressuretudududuududd
die kunnen een verpletterende indruk makenquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:32 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik ben liever onder de indruk van links en rechts.
Tot nu toch heb ik me er niet druk om kunnen maken, volgende meet meer je best doen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die kunnen een verpletterende indruk maken
Ja weet ik veel, maakt mij niet uitquote:
Ik kan niet naar de bingo iigquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
officieel wel maar 2 mei en 6 mei gaan er ook mensen naar de kroeg
Dat weet ie nog niet!quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:37 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, maakt mij niet uit. Wanneer komt Stefan langs?
ik heb mn best gedaan om voor de coltrui look te gaanquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:35 schreef Bart het volgende:
[..]
Tot nu toch heb ik me er niet druk om kunnen maken, volgende meet meer je best doen.
ik moet werkenquote:
Ligt eraan wat je doel was... Als je de tent wilde opzetten is het mislukt.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb mn best gedaan om voor de coltrui look te gaandat werkte dus niet
Nou ja, 20e dan? Of ga jij uit van een finalequote:
ik mag geen vreemde tenten opzetten van de grote baasquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:39 schreef Bart het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je doel was... Als je de tent wilde opzetten is het mislukt.
Was ie erbij dan?quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik mag geen vreemde tenten opzetten van de grote baas
Ik denk dat veel dat echt te snel na 14 mei vindenquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou ja, 20e dan? Of ga jij uit van een finale.
als een stemmetje in mn hoofdquote:
financieel sowiesoquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat veel dat echt te snel na 14 mei vinden
Oh zo, ja weekje is wel weinig he. Dan de 27e maar.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat veel dat echt te snel na 14 mei vinden
ttquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:44 schreef Bart het volgende:
Zo, OP is weer leeg en TT is aangepast. Roept u maar!
Die heb je toch manquote:
hihiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |