quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:54 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Programma voor debielen, met een soort voetbal-Gorden en die vreselijke man met die snor.
Dan voelen de 3J's zich thuis.quote:
quote:
Hij is juist ontzettend trots dat ie zo in de aandacht staat. Denk nu dat ie er toe doet.quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:56 schreef GGMM het volgende:
Nic0 durft niks meer over het koningslied te zeggen.
Lafaard.
Mee eens. Hoe krijgen we dit voor elkaar?quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:57 schreef Stickertje het volgende:
ik stel voor om nico voortaan niet meer dan 140 tekens te laten schrijven
Ook geen Joden en honden las ik op de site.quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:58 schreef Karina het volgende:
Diskriminasie er mogen geen vrouwen naar binnen.
Honden wel zei hij netquote:Op dinsdag 23 april 2013 19:59 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ook geen Joden en honden las ik op de site.
Reputatie van Rotterdammers gaat naar de klote (voor zover dat kan)... 'Feyenoord kampioen 2013' fans destijdsquote:
Overduidelijk.quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:59 schreef Tem het volgende:
[..]
Hij werkte eerst bij een bank als financial advisor.
lekkerquote:
Kijk die hont uithijgen dan.quote:
Beter komt hij naar VIquote:
Ze staan buiten.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:01 schreef Jivis het volgende:
Zijn toch vrouwmenschen links en rechts, or do my eyes deceive me?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:01 schreef drummerdude het volgende:
Even compleet offtopic (ik kan niet echt kijken) maar voor degenen met wie ik een aantal dagen geleden (Asscher-uitzending) praatte over mijn werkeloosheid... Ik ben vandaag aangenomen en heb weer werk! Thanks voor jullie concerns toen!
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:01 schreef drummerdude het volgende:
Even compleet offtopic (ik kan niet echt kijken) maar voor degenen met wie ik een aantal dagen geleden (Asscher-uitzending) praatte over mijn werkeloosheid... Ik ben vandaag aangenomen en heb weer werk! Thanks voor jullie concerns toen!
Zijn dat niet Quinty Trustfull en Pernille La Lau?quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:01 schreef Jivis het volgende:
Zijn toch vrouwmenschen links en rechts, or do my eyes deceive me?
[ afbeelding ]
Hoor net dat bertus altijd alleen aan het woord is..quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:02 schreef Pedroso het volgende:
Die andere baardmans is amper aan het woord.
Je gaat drummen voor welke band?quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:01 schreef drummerdude het volgende:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:02 schreef alors het volgende:
[..]
Zijn dat niet Quinty Trustfull en Pernille La Lau?
Oh ja, je ziet ook het Koffietijd-logo. Domdom.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:02 schreef alors het volgende:
[..]
Zijn dat niet Quinty Trustfull en Pernille La Lau?
Ik nog niet.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:01 schreef drummerdude het volgende:
Geen vaste kijker dus van Koffietijd? tssquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:03 schreef Jivis het volgende:
[..]
Oh ja, je ziet ook het Koffietijd-logo. Domdom.
Ja hallo zoveel werk is er niet voor Magesquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:03 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik nog niet.Ik word er beetje gek van. Maar gefeliciteerd.
Bijzonder woord wel 'getatoueerd'quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:03 schreef Karina het volgende:
Er zit er eentje die heeft haar op zijn hoofd getatoueerd.
Jij hebt geen ballen meer?quote:
Ik laat t niet zover komen.quote:
dit is gewoon zendtijd opvulling, bij gebrek aan beter hebben ze hun gebeldquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:04 schreef ajacied4lf het volgende:
Item slaat nergens op, maar is wel leuk
Precies, ga denk ik maar voor mezelf beginnen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:03 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja hallo zoveel werk is er niet voor Mages
Wie zegt dat? Een vrouw zekerquote:
Hij is hip.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:05 schreef NoCigar het volgende:
Waarom heeft hij een omgekeerde L op zijn wang.
Nou, als ze dat vaker doen ben ik helemaal blij. Beter dan Pietertje Derks.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:05 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dit is gewoon zendtijd opvulling, bij gebrek aan beter hebben ze hun gebeld
quote:
Rang/peleton.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:05 schreef NoCigar het volgende:
Waarom heeft hij een omgekeerde L op zijn wang.
Maar het is wel leukere TV dan anders.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:05 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dit is gewoon zendtijd opvulling, bij gebrek aan beter hebben ze hun gebeld
Welke regio is dat?quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:07 schreef Type-R het volgende:
[..]
Regio's aanduiden met kengetallen*100
Ja, Mathijs zei dat. Voor het geval dat je dat niet oppikte.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:07 schreef Type-R het volgende:
[..]
Regio's aanduiden met kengetallen*100
Mja.quote:
Hij lijkt wel High.. als een vlaamse papegaai...quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:07 schreef Nativism het volgende:
Geen dank mensen. Matthijs gaf mij deze opdracht.
[ afbeelding ]
Ja, ik ben het met je eens.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, Mathijs zei dat. Voor het geval dat je dat niet oppikte.
Nee, wachten tot we hier verder kunnenquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:08 schreef Rickazio het volgende:
Hier verder
VBL / [CL] Bayern München - FC Barcelona #1
Nice oldie, Sparks snorquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:12 schreef tong80 het volgende:
Ik wilde reageren op een post. Maar mijn verbinding is zo traag dat ik niet meer weet op wie en op wat.
Plaats hem toch.
Hopelijk laten ze dan ook die Lucky van gisteren zien.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
In deze korte uitzending:
Owen Schumacher, Sanne Wallis de Vries en Jack Spijkerman.
Met de abdicatie van koningin Beatrix, sluiten ook de makers van koningshuissatire een tijdperk af. Owen Schumacher (Koefnoen), Sanne Wallis de Vries en Jack Spijkerman blikken terug op 33 jaar Beatrix-satire. Daarnaast is er ook een vooruitblik op de Koefnoen Koningshuis Special die donderdagavond wordt uitgezonden.
quote:Op woensdag 24 april 2013 14:03 schreef waaromniet1988 het volgende:
Peter R. de Vries en Sanne Wallis de Vries in één uitzending
Je vergeet Jack Spijkerman. De ergste van de drie.quote:Op woensdag 24 april 2013 14:03 schreef waaromniet1988 het volgende:
Peter R. de Vries en Sanne Wallis de Vries in één uitzending
Je hebt gelijk, maar mijn toetsenbord zat toen al onder de kotsquote:Op woensdag 24 april 2013 18:46 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Je vergeet Jack Spijkerman. De ergste van de drie.
Toen begon ik met dwdd te kijkenquote:Op woensdag 24 april 2013 17:50 schreef OProg het volgende:
De vorige keer dat Peter R met een boekje langs kwam was ook een succes.
We kunnen alleen maar hopen dat ze failliet gaan.quote:
Op deze manier graag en snel. Samen met Zalando.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:28 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
We kunnen alleen maar hopen dat ze failliet gaan.
De tekst had geloof ik minder fouten da het koningslied.quote:
Au.quote:
Die er niet zit.quote:
Het is gewoon zijn eigen schuld, had hij maar Basta! moeten roepen.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:33 schreef Latert het volgende:
Nou, je kan beter als homo in Parijs zitten dan op het Spangalis.
Peter Rebel de V.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:33 schreef Stickertje het volgende:
komt peter rrrrr zijn kruidvat boek promoten?
En daarom alleen al zou Spangas voor iedereen verplichte kost moeten zijn.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:34 schreef alors het volgende:
[..]
Het is gewoon zijn eigen schuld, had hij maar Basta! moeten roepen.
quote:Op woensdag 24 april 2013 19:33 schreef Latert het volgende:
Jawel maar dat durven ze niet te bekennen.quote:
Die jongens waren op reis naar Parijs.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:33 schreef Latert het volgende:
Zo noem ik mijn vriendje ook altijdquote:Op woensdag 24 april 2013 19:35 schreef Karina het volgende:
Je vriend, vriendje noemenzo een hekel aan.
Vind ik zo stom klinken, sorryquote:Op woensdag 24 april 2013 19:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zo noem ik mijn vriendje ook altijd
'Je mannetje' of 'vriendlief'quote:Op woensdag 24 april 2013 19:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zo noem ik mijn vriendje ook altijd
Oh vind dat juist wel schattig op de basisschool.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:35 schreef Karina het volgende:
Je vriend, vriendje noemenzo een hekel aan.
ja dan welquote:Op woensdag 24 april 2013 19:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh vind dat juist wel schattig op de basisschool.
Racistquote:Op woensdag 24 april 2013 19:41 schreef Stickertje het volgende:
negerin links achter de homo heeft een 'derp' gezicht, hoe moeilijk is het om je lippen op elkaar te doen
Die is het Louvre bekijken.quote:
Geeft niet Karina, in jouw generatie is het misschien andersquote:Op woensdag 24 april 2013 19:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Vind ik zo stom klinken, sorryEen vriendin van mij van in de 40 noemde haar vriend die net zo oud was ook haar vriendje ... ik vond het echt niet klinken.
Nee.quote:
Mooi meisje, haters gaan haten.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:41 schreef Stickertje het volgende:
negerin links achter de homo heeft een 'derp' gezicht, hoe moeilijk is het om je lippen op elkaar te doen
Ja wrijf het er maar weer inquote:Op woensdag 24 april 2013 19:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Geeft niet Karina, in jouw generatie is het misschien anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |