quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:54 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Programma voor debielen, met een soort voetbal-Gorden en die vreselijke man met die snor.
Dan voelen de 3J's zich thuis.quote:
quote:
Hij is juist ontzettend trots dat ie zo in de aandacht staat. Denk nu dat ie er toe doet.quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:56 schreef GGMM het volgende:
Nic0 durft niks meer over het koningslied te zeggen.
Lafaard.
Mee eens. Hoe krijgen we dit voor elkaar?quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:57 schreef Stickertje het volgende:
ik stel voor om nico voortaan niet meer dan 140 tekens te laten schrijven
Ook geen Joden en honden las ik op de site.quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:58 schreef Karina het volgende:
Diskriminasie er mogen geen vrouwen naar binnen.
Honden wel zei hij netquote:Op dinsdag 23 april 2013 19:59 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ook geen Joden en honden las ik op de site.
Reputatie van Rotterdammers gaat naar de klote (voor zover dat kan)... 'Feyenoord kampioen 2013' fans destijdsquote:
Overduidelijk.quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:59 schreef Tem het volgende:
[..]
Hij werkte eerst bij een bank als financial advisor.
lekkerquote:
Kijk die hont uithijgen dan.quote:
Beter komt hij naar VIquote:
Ze staan buiten.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:01 schreef Jivis het volgende:
Zijn toch vrouwmenschen links en rechts, or do my eyes deceive me?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:01 schreef drummerdude het volgende:
Even compleet offtopic (ik kan niet echt kijken) maar voor degenen met wie ik een aantal dagen geleden (Asscher-uitzending) praatte over mijn werkeloosheid... Ik ben vandaag aangenomen en heb weer werk! Thanks voor jullie concerns toen!
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:01 schreef drummerdude het volgende:
Even compleet offtopic (ik kan niet echt kijken) maar voor degenen met wie ik een aantal dagen geleden (Asscher-uitzending) praatte over mijn werkeloosheid... Ik ben vandaag aangenomen en heb weer werk! Thanks voor jullie concerns toen!
Zijn dat niet Quinty Trustfull en Pernille La Lau?quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:01 schreef Jivis het volgende:
Zijn toch vrouwmenschen links en rechts, or do my eyes deceive me?
[ afbeelding ]
Hoor net dat bertus altijd alleen aan het woord is..quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:02 schreef Pedroso het volgende:
Die andere baardmans is amper aan het woord.
Je gaat drummen voor welke band?quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:01 schreef drummerdude het volgende:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:02 schreef alors het volgende:
[..]
Zijn dat niet Quinty Trustfull en Pernille La Lau?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |