HIJ ZEI BOEK! HIJ ZEI BOEK!quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:42 schreef HiZ het volgende:
Niet om het een of ander, maar de aflevering van gisteren was wel een grote boekenspoiler voor iedereen die deel vijf van de boeken niet had gelezenIk heb mijn huisgenoot maar aangeraden wat haast te gaan maken met het lezen van deel 5
Ik zei boek maar de spoil was omgekeerd, dus het magquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:43 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
HIJ ZEI BOEK! HIJ ZEI BOEK!
THE NIGHT IS DARK AND FULL OF TERRORS!
Een omgekeerde spoiler. Ik.. wat.. damn..quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:44 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik zei boek maar de spoil was omgekeerd, dus het mag
Orgasmisch is al gebruikt in deze reeks.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:47 schreef Schalks. het volgende:
Eindelijk de nieuwe aflevering gezien.
Ik moet me echt inhouden om geen krachttermen te gebruiken, geniale aflevering
nou die heb ik niet herkend danquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:42 schreef HiZ het volgende:
Niet om het een of ander, maar de aflevering van gisteren was wel een grote boekenspoiler voor iedereen die deel vijf van de boeken niet had gelezenIk heb mijn huisgenoot maar aangeraden wat haast te gaan maken met het lezen van deel 5
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. denk ik. Die kwam deel 3 en 4 niet voor in het boek toch?Laffe huichelaar
quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. denk ik. Die kwam deel 3 en 4 niet voor in het boek toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
Ik moest een stijfje onderdrukken inderdaad.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:49 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Orgasmisch is al gebruikt in deze reeks.
Wat was er dan?quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:42 schreef HiZ het volgende:
Ik moest trouwens echt hardop schaterlachen, ja echt schaterlachen, toen die kerel in de fik werd gezet. Toen voelde ik me wel een beetje psycho.quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:23 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Ik moest een stijfje onderdrukken inderdaad.
Had ik ook bij Theon. Ik geniet echt erg veel van zijn ellende na wat ie heeft geflikt.quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:30 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik moest trouwens echt hardop schaterlachen, ja echt schaterlachen, toen die kerel in de fik werd gezet. Toen voelde ik me wel een beetje psycho.
Negerwat?quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:40 schreef VeX- het volgende:
Het is net als een joods gezin dat een palesteins pleegkind in huis haalt nadat je leden van zijn familie in de oorlog hebt uitgemoord en dan verbaast bent als hij jaren later met een opblaasvest in huis rondloopt.
Wie maakt er even een gifje van 2:48quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:51 schreef Zeroku het volgende:
!
Voor wie hem nog 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 of 8 keer wil zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |