Het bewijst ook niks, maar het is wel toevallig.quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:28 schreef Tanin het volgende:
[..]
Die directe link had ik gemist, maar het klonk inderdaad als een stad uit de richting van die vuurgod.
Jep, maar Jojen (die jongen) zei wel dat die raaf niet bij het warg zijn hoort. De dromen waarin Bran een wolf is wel. Dus misschien is Bran wel meer dan alleen een warg, of een soort superwarg.quote:[..]
Hij is volgens mij net als Bran en die gast in het noorden een warg volgens mij. En net als Bran kan hij die 3 ogige raaf zien
Nee.quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:33 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Het bewijst ook niks, maar het is wel toevallig.
[..]
Jep, maar Jojen (die jongen) zei wel dat die raaf niet bij het warg zijn hoort. De dromen waarin Bran een wolf is wel. Dus misschien is Bran wel meer dan alleen een warg, of een soort superwarg.
Ja een Warg kijkt door de ogen van een dier heen toch? Een soort astrale projectie in een beest? En een drie-ogige raaf is nou niet echt een bestaand dier (nou ja, draken bestaan ook ) dus ik denk dat het wel iets anders symboliseert.quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:33 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Het bewijst ook niks, maar het is wel toevallig.
[..]
Jep, maar Jojen (die jongen) zei wel dat die raaf niet bij het warg zijn hoort. De dromen waarin Bran een wolf is wel. Dus misschien is Bran wel meer dan alleen een warg, of een soort superwarg.
Ja, ik geloof wel dat wargs door de ogen van raven kunnen kijken. Die wildling keek ook door de ogen van een vogel. Maar in een droom horen raven niet voor te komen. Volgens mij maakte die Jojen daar wel een punt van.quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja een Warg kijkt door de ogen van een dier heen toch? Een soort astrale projectie in een beest? En een drie-ogige raaf is nou niet echt een bestaand dier (nou ja, draken bestaan ook ) dus ik denk dat het wel iets anders symboliseert.
Maar het was toch niet echt een droom, Bran dacht dat alleen. Jojen maakte duidelijk dat hij die Raaf niet kon doden omdat hij die Raaf zelf was.quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:36 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ja, ik geloof wel dat wargs door de ogen van raven kunnen kijken. Die wildling keek ook door de ogen van een vogel. Maar in een droom horen raven niet voor te komen. Volgens mij maakte die Jojen daar wel een punt van.
Droom, visioen, het was niet helemaal echt in ieder geval. Maar hij zei inderdaad dat Bran de raaf was.quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:38 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Maar het was toch niet echt een droom, Bran dacht dat alleen. Jojen maakte duidelijk dat hij die Raaf niet kon doden omdat hij die Raaf zelf was.
quote:When they are on the move again, Jojen and Bran discuss his wolf-dreams. Jojen explains that Bran himself is a warg. Jojen says that it starts out as vivid dreams seeing the world through his wolf's eyes, but with practice he will be able to consciously enter the mind of his wolf and control its actions. Bran asks if prophetic dreams are part of being a warg, but Jojen explains that's a different, related ability. "The Sight" allows those who possess it to see events that haven't happened yet, or events that happened long before they were born, or events happening now but thousands of miles away. Jojen confirms that Bran's dream of his father Eddard the day he died was an example of the Sight, and that Jojen himself had a similar dream the same day. He says that when he told his father, Lord Howland Reed, he openly wept, for he correctly realized that his son's dream signified that Eddard was dead. Bran says that Howland was a great friend of his father Eddard's who fought alongside him during Robert's Rebellion. Jojen says that Howland doesn't like to talk about the war much. Jojen confirms that Bran wasn't simply experiencing a vision of Jojen in his earlier dream, but that he reached out with his mind to contact Bran in his dream, and that he remembers seeing the three-eyed raven too.
En drie bier!quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:44 schreef gazhims3lv het volgende:
"Dovaogēdys! Naejot memēbātās! Kelītīs! Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogar iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa. Dovaogēdys! Āeksia ossēnātās, menti ossēnātās, qilōni pilos lue vale tolvie ossēnātās, yn riñe dōre ōdrikātās. Urnet luo buzdaro tolvio belma pryjātās!"
Malle Russen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:44 schreef gazhims3lv het volgende:
Ok, duidelijk
"Dovaogēdys! Naejot memēbātās! Kelītīs! Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogar iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa. Dovaogēdys! Āeksia ossēnātās, menti ossēnātās, qilōni pilos lue vale tolvie ossēnātās, yn riñe dōre ōdrikātās. Urnet luo buzdaro tolvio belma pryjātās!"
[ afbeelding ]
Ik twijfel. Hij lijkt in ieder geval Greensight te hebben, aangezien hij de dood van Ned zag. Of nou ja, hij zag iets wat uit te leggen was als de dood van Ned.quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:52 schreef AMDB het volgende:
Volgens mij is Jojen geen warg maar heeft de greensight toch?
Quod the fuck?quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:58 schreef Khaleesi het volgende:
[ afbeelding ]
"Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum"
Dat zou pas baas wezen...
.quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:58 schreef Khaleesi het volgende:
[ afbeelding ]
"Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum"
Dat zou pas baas wezen...
Hij heeft nog geen warg capabilities laten zien.quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:58 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik twijfel. Hij lijkt in ieder geval Greensight te hebben, aangezien hij de dood van Ned zag. Of nou ja, hij zag iets wat uit te leggen was als de dood van Ned.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent zelf een warg.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:19 schreef Kyubey het volgende:
Jojen is helemaal geen warg. Hij heeft alleen voorspellende dromen.
Bran is wel warg.
Inderdaadquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:24 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Je bent zelf een warg.
Nee was dat maar zo...
2 universums door elkaar halen zorgt altijd voor verwarring helaas.quote:
Ja dat leek mij dus ook, anders had ie wel gezegd "Just like me". Maar hij had het alleen over de voorspellingen, dat hij die ook had.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:19 schreef Kyubey het volgende:
Jojen is helemaal geen warg. Hij heeft alleen voorspellende dromen.
Bran is wel warg.
Ja nu ga ik niet spoileren gr grquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat leek mij dus ook, anders had ie wel gezegd "Just like me". Maar hij had het alleen over de voorspellingen, dat hij die ook had.
Want je neemt je grote broer mee?quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:40 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ja nu ga ik niet spoileren gr gr
Het enige wat ik zeg is dat jullie nog wel zullen zien.
HIJ ZEI BOEK! HIJ ZEI BOEK!quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:42 schreef HiZ het volgende:
Niet om het een of ander, maar de aflevering van gisteren was wel een grote boekenspoiler voor iedereen die deel vijf van de boeken niet had gelezen Ik heb mijn huisgenoot maar aangeraden wat haast te gaan maken met het lezen van deel 5
Ik zei boek maar de spoil was omgekeerd, dus het magquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:43 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
HIJ ZEI BOEK! HIJ ZEI BOEK!
THE NIGHT IS DARK AND FULL OF TERRORS!
Een omgekeerde spoiler. Ik.. wat.. damn..quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:44 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik zei boek maar de spoil was omgekeerd, dus het mag
Orgasmisch is al gebruikt in deze reeks.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:47 schreef Schalks. het volgende:
Eindelijk de nieuwe aflevering gezien.
Ik moet me echt inhouden om geen krachttermen te gebruiken, geniale aflevering
nou die heb ik niet herkend danquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:42 schreef HiZ het volgende:
Niet om het een of ander, maar de aflevering van gisteren was wel een grote boekenspoiler voor iedereen die deel vijf van de boeken niet had gelezen Ik heb mijn huisgenoot maar aangeraden wat haast te gaan maken met het lezen van deel 5
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. denk ik. Die kwam deel 3 en 4 niet voor in het boek toch?Laffe huichelaar
quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. denk ik. Die kwam deel 3 en 4 niet voor in het boek toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
Ik moest een stijfje onderdrukken inderdaad.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:49 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Orgasmisch is al gebruikt in deze reeks.
Wat was er dan?quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:42 schreef HiZ het volgende:
Ik moest trouwens echt hardop schaterlachen, ja echt schaterlachen, toen die kerel in de fik werd gezet. Toen voelde ik me wel een beetje psycho.quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:23 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Ik moest een stijfje onderdrukken inderdaad.
Had ik ook bij Theon. Ik geniet echt erg veel van zijn ellende na wat ie heeft geflikt.quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:30 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik moest trouwens echt hardop schaterlachen, ja echt schaterlachen, toen die kerel in de fik werd gezet. Toen voelde ik me wel een beetje psycho.
Negerwat?quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:40 schreef VeX- het volgende:
Het is net als een joods gezin dat een palesteins pleegkind in huis haalt nadat je leden van zijn familie in de oorlog hebt uitgemoord en dan verbaast bent als hij jaren later met een opblaasvest in huis rondloopt.
Wie maakt er even een gifje van 2:48quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:51 schreef Zeroku het volgende:
!
Voor wie hem nog 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 of 8 keer wil zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |