abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125625211

"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger

SPOILER: Algemeen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trainingsmethoden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Oefeningen
SPOILER: Voeding
SPOILER: Rust
SPOILER: Supplementatie
SPOILER: Vitamines en mineralen
SPOILER: Steroiden
SPOILER: Handige en informatieve linkjes
SPOILER: Blessures
SPOILER: FAQ
SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2012
* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd. :), na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.

De OP staat hier
If not now, then when.
  maandag 22 april 2013 @ 23:39:42 #2
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_125625243
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 22:32 schreef CristinaYang het volgende:

[..]

Ik voel van squatten zonder gewicht zo verrekte weinig.
Dan doe je het verkeerd.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  maandag 22 april 2013 @ 23:43:10 #3
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_125625445
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 23:38 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Vraag me alleen af of het niet efficienter is om gewicht toe te voegen aan dips/pull-ups i.p.v. 20+ herhalingen te behalen.
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 23:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Hypertrofie is geen voetbal. Ik stel mij voor dat Panzer helemaal loco op die shit gaat, wat voor mij meer overkomt als het nutteloos depleten van spierglycogeen, terwijl de spier(en) allang 'voldoende' geprikkeld zijn.
Er zijn meerdere wegen. Burd (2012) heeft nog een interessant balletje opgegooid met 24RM tot failure, dat spiersynthese even veel of nog meer kan stimuleren.

Voetbal is, laten we zeggen, 9000RM tot aan failure, en dan nog niet eens achter elkaar.
Confidence through competence
pi_125625560
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 23:39 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Dan doe je het verkeerd.
Neuh, gewoon goede been- en bilspieren :) Heb m'n hele leven gedanst, m'n benen en buik zijn dus gewoon goed ontwikkeld.
pi_125625605
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 23:43 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

[..]

Er zijn meerdere wegen. Burd (2012) heeft nog een interessant balletje opgegooid met 24RM tot failure, dat spiersynthese even veel of nog meer kan stimuleren.

Voetbal is, laten we zeggen, 9000RM tot aan failure, en dan nog niet eens achter elkaar.
Link?
If not now, then when.
  maandag 22 april 2013 @ 23:50:08 #6
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_125625728
Confidence through competence
pi_125625802
quote:
Gratis full-text alles. _O_ Morgen even doorlezen.
If not now, then when.
  dinsdag 23 april 2013 @ 00:00:13 #8
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_125626084
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 23:46 schreef CristinaYang het volgende:
Neuh, gewoon goede been- en bilspieren :) Heb m'n hele leven gedanst, m'n benen en buik zijn dus gewoon goed ontwikkeld.
Ik ben desondanks enigsinds sceptisch.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_125626329
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 00:00 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Ik ben desondanks enigsinds sceptisch.
enigwut?
It's gonna take more bullets than you could ever fire to win this game... but one bullet... and I can give you a thousand lives.
  dinsdag 23 april 2013 @ 00:44:20 #10
69994 seto
-|||--------|||-
pi_125627072
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 23:46 schreef CristinaYang het volgende:

[..]

moet je dieper squatten
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_125628463
Vandaag voor het eerst pull ups geprobeerd, wat een rampenplan zeg. Die stangen zijn allemaal ook ingesteld op de lange basketbalspelers hier, dus ik kon daar met mijn amper 1.70 helemaal niet bij. :') Uiteindelijk naar toe gesprongen en vast gegrepen, maar ik kreeg mezelf gewoon niet helemaal omhoog. Wel tot halverweg, maar niet met m'n kin er bovenuit. ;(

Vervolgens kwam er een oudere man vragen of ik hulp nodig had en of hij me mss op moest tillen, maar dat zag ik niet zo zitten :D Maar na nog een tijdje gestunteld te hebben kwam hij een preek tegen me houden dat dit nog veel te zwaar voor me was, en dat ik eerst de low row en the lat pull down moest doen. Dat heb ik toen dus ook maar gedaan, maar ik kreeg vervolgens ook een preek dat 3x5 verkeerd was, en dat ik 2 of 3x12 moest gaan doen.. Hij zei iets over blessures, en dat dat sowieso voor vrouwen beter was om te beginnen. Iemand die het daar wel of niet mee eens is?

M'n squats en presses gingen iig wel goed, dat scheelt :) En dankzij die machines zijn m'n armen en schouders nu alsnog helemaal zwaar :')
  dinsdag 23 april 2013 @ 07:18:11 #12
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_125628688
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 april 2013 00:08 schreef Volatility het volgende:

[..]

enigwut?
zins, fuck it, mijn taal was gister draamaatisj.
pi_125628743
Wie van jullie beta mannen stuurt mij steeds mails :P

Beste Zeta,

Ik heb zoveel vragen voor je, hopelijk kun jij mij daarbij helpen.

Zelf ben ik van plan om te gaan bodybuilding,

Graag zou ik u persoonlijke mail willen ontvangen waardoor we met elkaar kunnen mailen en dergelijke.

Verder kunnen we denk ik wel elkaar helpen aangezien ik zelf op de laboratorium werk, zelf kan ik aan bepaalde stoffen aankomen wat voor mij bijna niks kost.

Maargoed, dat tenzijde.

Las ook dat u veel kennis heeft over bepaald voeding, Graag daarover meer.

Hoor 't graag van u.

Alvast fijne avond.

Mvg Aygul

---------

Ik fitness nu ongeveer 3e half jaar. Begon met 52 kg, nu ben ik 62 kg plus mines,
Mijn doel is namelijk 75 kg aan te tikken. Ben 1,69m.

Lichaamstype : Ecto,

Werk zelf in de laboratorium waar ik hormonen en cellen op de kweek zet etc etc.

Zie je mail graag tegenmoet.

Mvg A.

:')
  dinsdag 23 april 2013 @ 07:49:24 #14
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
  dinsdag 23 april 2013 @ 08:11:10 #15
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_125629046
Mitchel112 doet toch een labopleiding? Raymond werkt roch ook op een lab?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 23 april 2013 @ 08:13:44 #16
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_125629076
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 april 2013 08:11 schreef fathank het volgende:
oh shit ja. Nou ja, dat wil zeggen ik ben aanwezig :+
maar wij doen geen hormonen op kweek zetten hoor :')
wel aan proteine trekken om te kijken wanneer ze breken :Y })
srs
pi_125629112
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 07:26 schreef ZetaOS het volgende:

Beste Zeta,

Graag zou ik u persoonlijke mail willen ontvangen waardoor we met elkaar kunnen mailen en dergelijke.

Verder kunnen we denk ik wel elkaar helpen aangezien ik zelf op de laboratorium werk, zelf kan ik aan bepaalde stoffen aankomen wat voor mij bijna niks kost.

Maargoed, dat tenzijde.

Hoor 't graag van u.

Alvast fijne avond.

Mvg Aygul

---------

Ik fitness nu ongeveer 3e half jaar. Begon met 52 kg, nu ben ik 62 kg plus mines,

Werk zelf in de laboratorium waar ik hormonen en cellen op de kweek zet etc etc.

Mvg A.

_O-
pi_125629146
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 07:26 schreef ZetaOS het volgende:

Beste Zeta,

Maargoed, dat tenzijde.

Hoor 't graag van u.

Alvast fijne avond.

Mvg Aygul

---------

Mvg A.

3,5 jaar trainen en dan van 52 naar 62 gaan :')

quote:
11s.gif Op dinsdag 23 april 2013 08:13 schreef RaymondK het volgende:

[..]

oh shit ja. Nou ja, dat wil zeggen ik ben aanwezig :+
maar wij doen geen hormonen op kweek zetten hoor :')
wel aan proteine trekken om te kijken wanneer ze breken :Y })
srs
Als ik mijn whey te hard schud gaat het dan ook kapot? Ik zag laatst een video van Jesse die dat beweerde.

quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 08:25 schreef botje_bouwer het volgende:
Indigo-3G® acts as a "selective nutrient repartitioning agent" - meaning it maximizes nutrient uptake in muscle, releases and burns fat-cell content, and prevents storage of fat. In simple terms, Indigo-3G® repartitions nutrients so that what you eat turns into muscle and not fat.

kijk, dat zijn nog eens claims.
kost ook maar $97,50 per 180 capsules
Sowieso al die marketing :')

Elk product is gepatenteerd met een unieke formule welke de best werkende ter wereld is.

[ Bericht 19% gewijzigd door Drommeldaris op 23-04-2013 08:28:35 ]
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
  dinsdag 23 april 2013 @ 08:25:51 #19
396441 botje_bouwer
botje bouwen jwz
pi_125629191
Indigo-3G® acts as a "selective nutrient repartitioning agent" - meaning it maximizes nutrient uptake in muscle, releases and burns fat-cell content, and prevents storage of fat. In simple terms, Indigo-3G® repartitions nutrients so that what you eat turns into muscle and not fat.

kijk, dat zijn nog eens claims.
kost ook maar $97,50 per 180 capsules
pi_125629299
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 april 2013 08:11 schreef fathank het volgende:
Ben een analist (nja in opleiding)

Ik stuur regelmatig fanmail naar zeta maar niet met die grammatica :')
  dinsdag 23 april 2013 @ 08:35:29 #21
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_125629303
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 april 2013 08:20 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

3,5 jaar trainen en dan van 52 naar 62 gaan :')

[..]

Als ik mijn whey te hard schud gaat het dan ook kapot? Ik zag laatst een video van Jesse die dat beweerde.
lol. geen idee.
ik weet wel dat een suikerprotein met niet heel veel meer trekkracht dan 100pico newton al breekt als ik me goed herinner.
Als je dat interessant vind hoe dat gemeten wordt, hier staat een proefschrift van iemand waar ik ooit de electronica voor ontworpen heb.
http://www.physics.leiden(...)fschriftKleinweb.pdf
Vanaf pagina 6 wordt redelijk begijpelijk het meetprincipe e.d. en hoe of dat ze dat doet uitgelegd.

[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 23-04-2013 09:42:18 ]
pi_125629338
Waar moet ik aan denken als je het hebt over 100 pico newton?
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
  dinsdag 23 april 2013 @ 08:43:03 #23
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_125629381
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 april 2013 08:39 schreef Drommeldaris het volgende:
Waar moet ik aan denken als je het hebt over 100 pico newton?
een pico is tot de -12 de. Dus 100pN is 0,0000000001 Newton.
9,8 newton is de trekkracht die 1kg massa ervaart van de zwaartekracht.

Het is dus 100Giga keer kleiner dan de zwaartekracht op 1kg massa.
  dinsdag 23 april 2013 @ 09:54:29 #24
288467 H1N1
Tiger Stripes
pi_125630576
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 05:31 schreef CristinaYang het volgende:
Vandaag voor het eerst pull ups geprobeerd, wat een rampenplan zeg. Die stangen zijn allemaal ook ingesteld op de lange basketbalspelers hier, dus ik kon daar met mijn amper 1.70 helemaal niet bij. :') Uiteindelijk naar toe gesprongen en vast gegrepen, maar ik kreeg mezelf gewoon niet helemaal omhoog. Wel tot halverweg, maar niet met m'n kin er bovenuit. ;(

Vervolgens kwam er een oudere man vragen of ik hulp nodig had en of hij me mss op moest tillen, maar dat zag ik niet zo zitten :D Maar na nog een tijdje gestunteld te hebben kwam hij een preek tegen me houden dat dit nog veel te zwaar voor me was, en dat ik eerst de low row en the lat pull down moest doen. Dat heb ik toen dus ook maar gedaan, maar ik kreeg vervolgens ook een preek dat 3x5 verkeerd was, en dat ik 2 of 3x12 moest gaan doen.. Hij zei iets over blessures, en dat dat sowieso voor vrouwen beter was om te beginnen. Iemand die het daar wel of niet mee eens is?

M'n squats en presses gingen iig wel goed, dat scheelt :) En dankzij die machines zijn m'n armen en schouders nu alsnog helemaal zwaar :')
Vergeet alsjeblieft dat gezever over dat je op een lat pull zou moeten beginnen tegen blessures of dat dat beter is omdat je een vrouw bent. Begin met negative pulls bijvoorbeeld. Zoek op youtube: 'Scooby pull up' et voila, dat is een prima manier. Zelf kon ik er ooit 1,5 :') en ben gewoon stug door blijven gaan met proberen, je wordt er erg snel beter in.
  dinsdag 23 april 2013 @ 09:57:53 #25
69994 seto
-|||--------|||-
pi_125630625
Ik kan nog steeds geen enkele wide grip pull up :')
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  dinsdag 23 april 2013 @ 10:04:41 #26
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_125630772
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 05:31 schreef CristinaYang het volgende:

Eerst negatives doen dan inderdaad. Ergens opgaan staan zodat je minimaal op ooghoogte met de bar komt, en dan jezelf langzaam laten zakken.

Het verschil tussen 3 x 5 en 3 x 12 is dat de eerste gericht is op kracht, en de tweede meer op spier (massa) opbouw. Het is dus aan jezelf wat je wil, maar er is niks mis met 3 x 5. Dat 3 x 12 sowieso beter zou zijn voor beginnende vrouwen is onzin. Die meneer lulde dus een beetje uit zijn nek.
pi_125630882
gewoon alles doen

negatives, hangs, zware lat pulldowns (5-3-2-1 ofzo), assisted pull-ups

niet luisteren naar wat mensen je vertellen in de gym
90% is onzin

[ Bericht 29% gewijzigd door 16meter op 23-04-2013 10:19:59 ]
  dinsdag 23 april 2013 @ 10:10:45 #28
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_125630947
Wat 16meter zegt.

Ow, en als iemand je aanbied je op te tillen kun je er vanuit gaan dat het een ouwe viezerik is. Meer dan een kleine lift aan je (opgetrokken) voeten heb je niet nodig. Dus gewoon ver weg houden die gozert.
  dinsdag 23 april 2013 @ 10:12:26 #29
288467 H1N1
Tiger Stripes
pi_125631000
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 april 2013 10:10 schreef Snakey het volgende:
Wat 16meter zegt.

Ow, en als iemand je aanbied je op te tillen kun je er vanuit gaan dat het een ouwe viezerik is. Meer dan een kleine lift aan je (opgetrokken) voeten heb je niet nodig. Dus gewoon ver weg houden die gozert.
Effe een kontje geven zeker met underhand grip.
pi_125631022
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 april 2013 08:20 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Schijnt wel zo te zijn. Ik had ooit een hossel (nog voordat dat een hossel heette :') ) die Facility Management (heette toen nog Toegepaste Huishoudwetenschappen :')) en die beweerde dat je eiwitten niet te hard moet kloppen omdat ze anders stuk gaan. I.i.g. niet in de blender dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')