SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BlessuresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hierIf not now, then when.![]()
Dan doe je het verkeerd.quote:Op maandag 22 april 2013 22:32 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik voel van squatten zonder gewicht zo verrekte weinig.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op maandag 22 april 2013 23:38 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Vraag me alleen af of het niet efficienter is om gewicht toe te voegen aan dips/pull-ups i.p.v. 20+ herhalingen te behalen.Er zijn meerdere wegen. Burd (2012) heeft nog een interessant balletje opgegooid met 24RM tot failure, dat spiersynthese even veel of nog meer kan stimuleren.quote:Op maandag 22 april 2013 23:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hypertrofie is geen voetbal. Ik stel mij voor dat Panzer helemaal loco op die shit gaat, wat voor mij meer overkomt als het nutteloos depleten van spierglycogeen, terwijl de spier(en) allang 'voldoende' geprikkeld zijn.
Voetbal is, laten we zeggen, 9000RM tot aan failure, en dan nog niet eens achter elkaar.Confidence through competence![]()
Neuh, gewoon goede been- en bilspierenquote:Heb m'n hele leven gedanst, m'n benen en buik zijn dus gewoon goed ontwikkeld.
![]()
Link?quote:Op maandag 22 april 2013 23:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[..]
Er zijn meerdere wegen. Burd (2012) heeft nog een interessant balletje opgegooid met 24RM tot failure, dat spiersynthese even veel of nog meer kan stimuleren.
Voetbal is, laten we zeggen, 9000RM tot aan failure, en dan nog niet eens achter elkaar.If not now, then when.![]()
Bekende paper in BB wereldquote:
http://www.nrcresearchpre(...)4.24.67#.UXWwX73B-So
http://www.nrcresearchpre(...)012-022#.UXWwa73B-SoConfidence through competence![]()
Gratis full-text alles.quote:Op maandag 22 april 2013 23:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Bekende paper in BB wereld
http://www.nrcresearchpre(...)4.24.67#.UXWwX73B-So
http://www.nrcresearchpre(...)012-022#.UXWwa73B-SoMorgen even doorlezen.
If not now, then when.![]()
Ik ben desondanks enigsinds sceptisch.quote:Op maandag 22 april 2013 23:46 schreef CristinaYang het volgende:
Neuh, gewoon goede been- en bilspierenHeb m'n hele leven gedanst, m'n benen en buik zijn dus gewoon goed ontwikkeld.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
enigwut?quote:Op dinsdag 23 april 2013 00:00 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik ben desondanks enigsinds sceptisch.It's gonna take more bullets than you could ever fire to win this game... but one bullet... and I can give you a thousand lives.![]()
moet je dieper squattenquote:Op maandag 22 april 2013 23:46 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Neuh, gewoon goede been- en bilspierenHeb m'n hele leven gedanst, m'n benen en buik zijn dus gewoon goed ontwikkeld.
![]()
Vandaag voor het eerst pull ups geprobeerd, wat een rampenplan zeg. Die stangen zijn allemaal ook ingesteld op de lange basketbalspelers hier, dus ik kon daar met mijn amper 1.70 helemaal niet bij.Uiteindelijk naar toe gesprongen en vast gegrepen, maar ik kreeg mezelf gewoon niet helemaal omhoog. Wel tot halverweg, maar niet met m'n kin er bovenuit.
Vervolgens kwam er een oudere man vragen of ik hulp nodig had en of hij me mss op moest tillen, maar dat zag ik niet zo zittenMaar na nog een tijdje gestunteld te hebben kwam hij een preek tegen me houden dat dit nog veel te zwaar voor me was, en dat ik eerst de low row en the lat pull down moest doen. Dat heb ik toen dus ook maar gedaan, maar ik kreeg vervolgens ook een preek dat 3x5 verkeerd was, en dat ik 2 of 3x12 moest gaan doen.. Hij zei iets over blessures, en dat dat sowieso voor vrouwen beter was om te beginnen. Iemand die het daar wel of niet mee eens is?
M'n squats en presses gingen iig wel goed, dat scheeltEn dankzij die machines zijn m'n armen en schouders nu alsnog helemaal zwaar
![]()
![]()
zins, fuck it, mijn taal was gister draamaatisj.quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Wie van jullie beta mannen stuurt mij steeds mails![]()
Beste Zeta,
Ik heb zoveel vragen voor je, hopelijk kun jij mij daarbij helpen.
Zelf ben ik van plan om te gaan bodybuilding,
Graag zou ik u persoonlijke mail willen ontvangen waardoor we met elkaar kunnen mailen en dergelijke.
Verder kunnen we denk ik wel elkaar helpen aangezien ik zelf op de laboratorium werk, zelf kan ik aan bepaalde stoffen aankomen wat voor mij bijna niks kost.
Maargoed, dat tenzijde.
Las ook dat u veel kennis heeft over bepaald voeding, Graag daarover meer.
Hoor 't graag van u.
Alvast fijne avond.
Mvg Aygul
---------
Ik fitness nu ongeveer 3e half jaar. Begon met 52 kg, nu ben ik 62 kg plus mines,
Mijn doel is namelijk 75 kg aan te tikken. Ben 1,69m.
Lichaamstype : Ecto,
Werk zelf in de laboratorium waar ik hormonen en cellen op de kweek zet etc etc.
Zie je mail graag tegenmoet.
Mvg A.
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 april 2013 07:26 schreef ZetaOS het volgende:
![]()
Denk dat je een vriendje hebt nu![]()
Mitchel112 doet toch een labopleiding? Raymond werkt roch ook op een lab?Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
oh shit ja. Nou ja, dat wil zeggen ik ben aanwezigquote:Op dinsdag 23 april 2013 08:11 schreef fathank het volgende:
Mitchel112 doet toch een labopleiding? Raymond werkt roch ook op een lab?![]()
maar wij doen geen hormonen op kweek zetten hoor![]()
wel aan proteine trekken om te kijken wanneer ze breken![]()
![]()
srs![]()
quote:Op dinsdag 23 april 2013 07:26 schreef ZetaOS het volgende:
Beste Zeta,
Graag zou ik u persoonlijke mail willen ontvangen waardoor we met elkaar kunnen mailen en dergelijke.
Verder kunnen we denk ik wel elkaar helpen aangezien ik zelf op de laboratorium werk, zelf kan ik aan bepaalde stoffen aankomen wat voor mij bijna niks kost.
Maargoed, dat tenzijde.
Hoor 't graag van u.
Alvast fijne avond.
Mvg Aygul
---------
Ik fitness nu ongeveer 3e half jaar. Begon met 52 kg, nu ben ik 62 kg plus mines,
Werk zelf in de laboratorium waar ik hormonen en cellen op de kweek zet etc etc.
Mvg A.
![]()
![]()
3,5 jaar trainen en dan van 52 naar 62 gaanquote:Op dinsdag 23 april 2013 07:26 schreef ZetaOS het volgende:
Beste Zeta,
Maargoed, dat tenzijde.
Hoor 't graag van u.
Alvast fijne avond.
Mvg Aygul
---------
Mvg A.
Als ik mijn whey te hard schud gaat het dan ook kapot? Ik zag laatst een video van Jesse die dat beweerde.quote:Op dinsdag 23 april 2013 08:13 schreef RaymondK het volgende:
[..]
oh shit ja. Nou ja, dat wil zeggen ik ben aanwezig![]()
maar wij doen geen hormonen op kweek zetten hoor![]()
wel aan proteine trekken om te kijken wanneer ze breken![]()
![]()
srsSowieso al die marketingquote:Op dinsdag 23 april 2013 08:25 schreef botje_bouwer het volgende:
Indigo-3G® acts as a "selective nutrient repartitioning agent" - meaning it maximizes nutrient uptake in muscle, releases and burns fat-cell content, and prevents storage of fat. In simple terms, Indigo-3G® repartitions nutrients so that what you eat turns into muscle and not fat.
kijk, dat zijn nog eens claims.
kost ook maar $97,50 per 180 capsules
Elk product is gepatenteerd met een unieke formule welke de best werkende ter wereld is.
[ Bericht 19% gewijzigd door Drommeldaris op 23-04-2013 08:28:35 ]![]()
Indigo-3G® acts as a "selective nutrient repartitioning agent" - meaning it maximizes nutrient uptake in muscle, releases and burns fat-cell content, and prevents storage of fat. In simple terms, Indigo-3G® repartitions nutrients so that what you eat turns into muscle and not fat.
kijk, dat zijn nog eens claims.
kost ook maar $97,50 per 180 capsules![]()
Ben een analist (nja in opleiding)quote:Op dinsdag 23 april 2013 08:11 schreef fathank het volgende:
Mitchel112 doet toch een labopleiding? Raymond werkt roch ook op een lab?
Ik stuur regelmatig fanmail naar zeta maar niet met die grammatica![]()
![]()
lol. geen idee.quote:Op dinsdag 23 april 2013 08:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
3,5 jaar trainen en dan van 52 naar 62 gaan
[..]
Als ik mijn whey te hard schud gaat het dan ook kapot? Ik zag laatst een video van Jesse die dat beweerde.
ik weet wel dat een suikerprotein met niet heel veel meer trekkracht dan 100pico newton al breekt als ik me goed herinner.
Als je dat interessant vind hoe dat gemeten wordt, hier staat een proefschrift van iemand waar ik ooit de electronica voor ontworpen heb.
http://www.physics.leiden(...)fschriftKleinweb.pdf
Vanaf pagina 6 wordt redelijk begijpelijk het meetprincipe e.d. en hoe of dat ze dat doet uitgelegd.
[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 23-04-2013 09:42:18 ]![]()
een pico is tot de -12 de. Dus 100pN is 0,0000000001 Newton.quote:Op dinsdag 23 april 2013 08:39 schreef Drommeldaris het volgende:
Waar moet ik aan denken als je het hebt over 100 pico newton?
9,8 newton is de trekkracht die 1kg massa ervaart van de zwaartekracht.
Het is dus 100Giga keer kleiner dan de zwaartekracht op 1kg massa.![]()
Vergeet alsjeblieft dat gezever over dat je op een lat pull zou moeten beginnen tegen blessures of dat dat beter is omdat je een vrouw bent. Begin met negative pulls bijvoorbeeld. Zoek op youtube: 'Scooby pull up' et voila, dat is een prima manier. Zelf kon ik er ooit 1,5quote:Op dinsdag 23 april 2013 05:31 schreef CristinaYang het volgende:
Vandaag voor het eerst pull ups geprobeerd, wat een rampenplan zeg. Die stangen zijn allemaal ook ingesteld op de lange basketbalspelers hier, dus ik kon daar met mijn amper 1.70 helemaal niet bij.Uiteindelijk naar toe gesprongen en vast gegrepen, maar ik kreeg mezelf gewoon niet helemaal omhoog. Wel tot halverweg, maar niet met m'n kin er bovenuit.
Vervolgens kwam er een oudere man vragen of ik hulp nodig had en of hij me mss op moest tillen, maar dat zag ik niet zo zittenMaar na nog een tijdje gestunteld te hebben kwam hij een preek tegen me houden dat dit nog veel te zwaar voor me was, en dat ik eerst de low row en the lat pull down moest doen. Dat heb ik toen dus ook maar gedaan, maar ik kreeg vervolgens ook een preek dat 3x5 verkeerd was, en dat ik 2 of 3x12 moest gaan doen.. Hij zei iets over blessures, en dat dat sowieso voor vrouwen beter was om te beginnen. Iemand die het daar wel of niet mee eens is?
M'n squats en presses gingen iig wel goed, dat scheeltEn dankzij die machines zijn m'n armen en schouders nu alsnog helemaal zwaar
en ben gewoon stug door blijven gaan met proberen, je wordt er erg snel beter in.
![]()
Eerst negatives doen dan inderdaad. Ergens opgaan staan zodat je minimaal op ooghoogte met de bar komt, en dan jezelf langzaam laten zakken.quote:Op dinsdag 23 april 2013 05:31 schreef CristinaYang het volgende:
Het verschil tussen 3 x 5 en 3 x 12 is dat de eerste gericht is op kracht, en de tweede meer op spier (massa) opbouw. Het is dus aan jezelf wat je wil, maar er is niks mis met 3 x 5. Dat 3 x 12 sowieso beter zou zijn voor beginnende vrouwen is onzin. Die meneer lulde dus een beetje uit zijn nek.![]()
gewoon alles doen
negatives, hangs, zware lat pulldowns (5-3-2-1 ofzo), assisted pull-ups
niet luisteren naar wat mensen je vertellen in de gym
90% is onzin
[ Bericht 29% gewijzigd door 16meter op 23-04-2013 10:19:59 ]![]()
Wat 16meter zegt.
Ow, en als iemand je aanbied je op te tillen kun je er vanuit gaan dat het een ouwe viezerik is. Meer dan een kleine lift aan je (opgetrokken) voeten heb je niet nodig. Dus gewoon ver weg houden die gozert.![]()
Effe een kontje geven zeker met underhand grip.quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:10 schreef Snakey het volgende:
Wat 16meter zegt.
Ow, en als iemand je aanbied je op te tillen kun je er vanuit gaan dat het een ouwe viezerik is. Meer dan een kleine lift aan je (opgetrokken) voeten heb je niet nodig. Dus gewoon ver weg houden die gozert.![]()
Schijnt wel zo te zijn. Ik had ooit een hossel (nog voordat dat een hossel heettequote:Op dinsdag 23 april 2013 08:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Als ik mijn whey te hard schud gaat het dan ook kapot? Ik zag laatst een video van Jesse die dat beweerde.) die Facility Management (heette toen nog Toegepaste Huishoudwetenschappen
) en die beweerde dat je eiwitten niet te hard moet kloppen omdat ze anders stuk gaan. I.i.g. niet in de blender dus.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: