Hij wist het niet, wat hij "komt niet zo vaak bij de Appie"quote:Op woensdag 24 april 2013 11:26 schreef luckass het volgende:
[..]
Die reactie eronder is zo mogelijk nog erger.
quote:Op woensdag 24 april 2013 11:32 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Hij wist het niet, wat hij "komt niet zo vaak bij de Appie"
Dat is gewoon gefotoshopt hoor.quote:
Egt?quote:Op woensdag 24 april 2013 13:46 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat is gewoon gefotoshopt hoor.
Ja. Aan die kassa waar hij zit, mag je trouwens ook niet contant betalen.quote:
Tjeumig.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja. Aan die kassa waar hij zit, mag je trouwens ook niet contant betalen.
zo zoquote:Op woensdag 24 april 2013 13:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Iemand werkt bij de ahquote:Op woensdag 24 april 2013 13:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je weet dat je mensen die je zo minacht gewoon uit je vriendenlijst kunt verwijderen?quote:Op woensdag 24 april 2013 11:53 schreef Ugjerke het volgende:
Een of ander dik zwijn heeft nu van Marilyn Monroe haar omslagfoto gemaakt, want "vrouwen die iets gevulder zijn, zijn het mooist". Heeft ze niet door dat ze iets meer is "dan iets gevulder".
Echt dik in de zin van "Dit kan echt niet meer, heb je nou zelf absoluut niet door dat er iets grondig moet veranderen?".
Dat weet ik, eens in de zoveel tijd gebeurt dat ook.quote:Op woensdag 24 april 2013 14:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je weet dat je mensen die je zo minacht gewoon uit je vriendenlijst kunt verwijderen?
Waarschijnlijk voor het schrijven van FaceBook, in plaats van Facebook. Daar heb ik ook een grafhekel aan namelijk.quote:Op woensdag 24 april 2013 15:07 schreef Braddie het volgende:
Ook vervelend trouwens. Van die mensen waar je dan tegen praat en die dan terug reageren met "K"
Verbannen mag je worden van FaceBook.
Overigens heb ik nu alweer een 30 dagen blokkade aan m`n broek hangen. En waarom?! Geen idee, ik voeg namelijk al 2 maanden lang niemand meer toe die ik niet ken
Nee, al 24 jaar niet meer. Het staat op het bordje ter hoogte van zijn hand.quote:
quote:Op woensdag 24 april 2013 13:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 april 2013 13:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |