Rolt dat nou lastig zo'n Smith-stang?quote:Op maandag 22 april 2013 10:38 schreef Beach het volgende:
vanochtend eerste keer roll of shame
ik kreeg het gewoon echt niet omhoog
Voilaquote:Op maandag 22 april 2013 10:24 schreef CarbonC het volgende:
Graag nieuwe gymchick. Hier heb ik al vaak genoeg op geru naar gekeken.
Ik niet, ze kunnen er vast niks van en maken het slecht schoon. Of je auto zit vol met krassen daarna.quote:Op maandag 22 april 2013 10:38 schreef kaasplankje het volgende:
als er zoon wastraat in roffa zou zijn zou ik daar elke week wagen wassen
Geen idee, mijn gym heeft geen smith machine.quote:Op maandag 22 april 2013 10:39 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Rolt dat nou lastig zo'n Smith-stang?
Wat is er mis met de chick dan?quote:
Zet de vorige maar terug aub, dit is een ongebouwde kerel, geen chick. BVDquote:Op maandag 22 april 2013 10:42 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dan niet jong, update gemaakt:
[ afbeelding ]
Zij is juist leukquote:
spesjaal voor jouw dese mooije dammequote:Op maandag 22 april 2013 10:48 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
dit is toch ook niks man. dit is ook een man
dit is wel een lekkere wijfquote:Op maandag 22 april 2013 10:53 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
spesjaal voor jouw dese mooije damme
[ afbeelding ]
HEb je geen recentere foto, ze heeft nieuwe tieten.quote:Op maandag 22 april 2013 10:53 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Helaas geen nieuw hoofd.quote:Op maandag 22 april 2013 10:55 schreef Champy het volgende:
[..]
HEb je geen recentere foto, ze heeft nieuwe tieten.
Helaas niet nee, gelukkig plakt ze zo veel zooi op dr hoofd dat je het origineel toch niet kan zienquote:
Wat vond je chickie daar van?quote:Op maandag 22 april 2013 10:38 schreef Beach het volgende:
vanochtend eerste keer roll of shame
ik kreeg het gewoon echt niet omhoog
ik zag een glimlach in de spiegelquote:
lol mattiequote:Op maandag 22 april 2013 11:02 schreef Beach het volgende:
[..]
ik zag een glimlach in de spiegel
vaarwel zelfvertrouwen
edit: ik ben dom zie nu pas de connectie van chickie en omhoog krijgen
was incline bp 30kg 5x5quote:Op maandag 22 april 2013 11:07 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
lol mattie
traag van begrip
hoeevel pomp je momenteel?
for real. bbquote:Op maandag 22 april 2013 11:09 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
fo real? dat til ik met mijn lul of waren het dubmels
oh oke kdacht al miss miss heb je maar 1 arm kan ook ja. weet je nooit darom bne ik voorzichtig met mensen beoordelenquote:Op maandag 22 april 2013 11:11 schreef Beach het volgende:
[..]
for real. bb
2e keer dat ik incline deed he pas
quote:Op maandag 22 april 2013 11:12 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
oh oke kdacht al miss miss heb je maar 1 arm kan ook ja. weet je nooit darom bne ik voorzichtig met mensen beoordelen
mijn eigenquote:Op maandag 22 april 2013 11:12 schreef 16meter het volgende:
[..]
incline 5x5
wat voor routine is dat dan?
voor dat je het weet scheurt je bovenkant borst af en dan ben je nog verder van huisquote:Op maandag 22 april 2013 11:16 schreef 16meter het volgende:
zou als beginner nie rond lope fucke met je eige gemaakte schema's vriend
bewaar dat voor later
maar maar gewoon beetje aangepaste van bb.comquote:Op maandag 22 april 2013 11:16 schreef 16meter het volgende:
zou als beginner nie rond lope fucke met je eige gemaakte schema's vriend
bewaar dat voor later
is dat überhaupt mogelijkquote:Op maandag 22 april 2013 11:17 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
voor dat je het weet scheurt je bovenkant borst af en dan ben je nog verder van huis
alleen die jay is aardig grootquote:Op maandag 22 april 2013 11:20 schreef Sapstengel het volgende:
Zitten al die gasten uit Geordie Shore aan de juice? Hebben best goede fysieken, maar het zijn echt domme mongolen en ze zuipen standaard elke nacht.
Niet doenquote:Op maandag 22 april 2013 11:18 schreef Beach het volgende:
[..]
maar maar gewoon beetje aangepaste van bb.com
[..]
is dat überhaupt mogelijk
Hoezo doe je geen starting strength of stronglifts?quote:Op maandag 22 april 2013 11:18 schreef Beach het volgende:
[..]
maar maar gewoon beetje aangepaste van bb.com
[..]
is dat überhaupt mogelijk
Ik merk daar niet enorm veel van, keertje om 9 uur s avonds genomen en kon gewoon om 01:00 slapen.quote:
Ik wilde het alleen uitproberen. Tijdens de training merkte ik er weinig van helaasquote:Op maandag 22 april 2013 11:56 schreef 16meter het volgende:
ook te laat als je vrouw bent en geen tolerantie hebt
quote:Op maandag 22 april 2013 10:53 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
bb.com is goed, groot en betrouwbaar. Wel mogelijk issues bij douane. Zoek maar even op dbb.comquote:Op maandag 22 april 2013 11:49 schreef 16meter het volgende:
Dit lijkt me wel een goede pre-workout.
http://www.bodybuilding.com/store/ans-performance/ritual.html
Zit in ieder geval een berg stimulanten in. En veel beta-alanine, zodat het lijkt alsof je huid in de fik staat.
Iemand ervaring met bestellen bij bodybuilding.com?
Welke heb je gebruikt?quote:Op maandag 22 april 2013 12:03 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik wilde het alleen uitproberen. Tijdens de training merkte ik er weinig van helaas
Achja, eerste keer en ook meteen de laatste
Nooit van gehoord. Ik neem aan dat dit op een pauperzender te zien is?quote:Op maandag 22 april 2013 11:20 schreef Sapstengel het volgende:
Zitten al die gasten uit Geordie Shore aan de juice? Hebben best goede fysieken, maar het zijn echt domme mongolen en ze zuipen standaard elke nacht.
Ik heb geen zin in dat ingewikkelde gedoe met multi-quote.quote:Op maandag 22 april 2013 12:19 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Anders post je ff 4x achter elkaar.
anders ga je ff huilenquote:Op maandag 22 april 2013 12:19 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Anders post je ff 4x achter elkaar.
quote:Op maandag 22 april 2013 10:58 schreef Jahr00n het volgende:
al die haters van barbie.zelf kunnen ze nog geen wijf krijgen maar barbie is gwon lekker naturel en zichzelf gebleven. ze trekt gwoon haar eigen pad
post maar gewoon niks meer dan. dit is fucking irritant.quote:Op maandag 22 april 2013 12:23 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in dat ingewikkelde gedoe met multi-quote.
quote:Op maandag 22 april 2013 11:09 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
fo real? dat til ik met mijn lul of waren het dubmels
Ik zie het probleem niet.quote:Op maandag 22 april 2013 12:24 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
post maar gewoon niks meer dan. dit is fucking irritant.
Met 2 armen? Damn, jaloersquote:Op maandag 22 april 2013 12:31 schreef no1uknow het volgende:
zo net lekker 10 kg bicep curl gepompt lekker ijzer vreten hoppa![]()
![]()
al die beachboys kijken
fixed.quote:Op maandag 22 april 2013 11:58 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Goed vol te houden in de zon guys! Even vitamine BD tanken vandaag.
Zoveel pak ik niet hoor, krijg je van die dikke bodybuilder armen van, wil niet te breed wordenquote:
Kom hier dan.quote:
quote:
Hoop niet dat je daar voor hebt betaald?quote:Op maandag 22 april 2013 12:48 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
http://www.bodyenfitshop.(...)grenade-pre-workout/
Neuh. Mijn broertje heeft het gehaald. Hij heeft een stuk of 4 verschillende pre workout potten. Ik wilde het alleen ff proberenquote:Op maandag 22 april 2013 12:49 schreef seto het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Hoop niet dat je daar voor hebt betaald?
quote:Op maandag 22 april 2013 12:58 schreef seto het volgende:
nog 2 minuten voor mijn feeding window
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie soundtrack alleen te rustig voor mijquote:
Ik d8 eerst 13 dozijn trance nummertje maar na 2:30 wordt die goede plaatquote:Op maandag 22 april 2013 13:28 schreef Fanta-stick het volgende:
Dit nummer zo lekker..heeft VMSDKR mij gestuurd.
Gewoon een dikke troll.quote:Op maandag 22 april 2013 13:36 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Er worden ergere dingen op Facebook gepost
[ afbeelding ]
Waarom niet, smaakt anders heerlyck.quote:Op maandag 22 april 2013 13:42 schreef Panzermaus het volgende:
Ik hoef geen meisje dat haar eigen ass van mijn ploeg wil aflikken. Is zelfs voor mij teveel van het goede.
hoezo? je moet tog geniete meidquote:
Ja tog blinddoeken ens hit.quote:Op maandag 22 april 2013 13:45 schreef kaasplankje het volgende:
ik kijk tog pas naar me lul als ik ben klaargekomen
Lange broek, anders gaan mensen vragen hoe ik mn kuiten train. Verder een T-shirt aan en momenteel nog hardloopschoenen (binnenkort lifting shoesquote:Op maandag 22 april 2013 13:46 schreef 16meter het volgende:
waar trainen jullie eigenlijk in?
korte/lange broek?
longsleeve/t-shirt/tanktop/singlet/hoodie
ben benieuwd in welke outfit de ekte beesten het best presteren
[..]
hoezo? je moet tog geniete meid
Meestal in een strak t-shirt en strakke lange trainingsbroek. Of hardlooplegging tot kuiten met los zittend t shirt. Hardloopschoenen als ik ga rennen en als ik niet hoef te rennen gewone sneakers.quote:Op maandag 22 april 2013 13:46 schreef 16meter het volgende:
korte/lange broek?
[..]
Waarom geen yogapantsquote:Op maandag 22 april 2013 13:48 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Meestal in een strak t-shirt en strakke lange trainingsbroek. Of hardlooplegging tot kuiten met los zittend t shirt.
korte broek en t-shirt, lange broek is tan2 warmquote:Op maandag 22 april 2013 13:46 schreef 16meter het volgende:
korte/lange broek?
knietjes goed ingetaped voor de heavy ass squats?
[..]
Is wel warm jaquote:Op maandag 22 april 2013 13:56 schreef Agentperry het volgende:
[..]
korte broek en t-shirt, lange broek is tan2 warm
Dat is toch precies de reden waarom de meeste vrouwen naar de sportschool gaan?quote:Op maandag 22 april 2013 14:20 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Is wel warm ja. Maar als vrouw zijnde kan je niet echt in korte broek rondlopen hier of je valt enorm op.
Ehm neequote:Op maandag 22 april 2013 14:23 schreef Champy het volgende:
[..]
Dat is toch precies de reden waarom de meeste vrouwen naar de sportschool gaan?
Hij heeft wel een goed fysiek. Perfect eigenlijk imo.quote:Op maandag 22 april 2013 14:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik train gewoon hierin:
[ afbeelding ]
is zijn buik nou absurd lang of lijkt het maar zoquote:Op maandag 22 april 2013 14:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik train gewoon hierin:
[ afbeelding ]
What did you say, you cunt. Does he even lift?quote:Op maandag 22 april 2013 14:28 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hij heeft wel een goed fysiek. Perfect eigenlijk imo.
gwn een gladde boiquote:Op maandag 22 april 2013 14:30 schreef seto het volgende:
[..]
is zijn buik nou absurd lang of lijkt het maar zo
Lijkt zo omdat hij niet echt een normale boxer aanheeft die het zeg maar als het ware ''afsnijdt''quote:Op maandag 22 april 2013 14:30 schreef seto het volgende:
[..]
is zijn buik nou absurd lang of lijkt het maar zo
Sowiesoquote:Op maandag 22 april 2013 14:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
What did you say, you cunt. Does he even lift?
[ afbeelding ]
ju bent selluf lelykquote:Op maandag 22 april 2013 14:33 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Sowiesote gespierd is lelyk.
Can't see the image.
Lol..heb je niks meer op je rekening staan dan?quote:Op maandag 22 april 2013 14:42 schreef VMSDKR het volgende:
e jonges wanneer komt zorgtoeslag moet weer tonijn inslaan
wat raad jij aan? beats by dre? lijken me ook wel chillen dingenquote:Op maandag 22 april 2013 14:49 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Jammer van die goedkope troep in je oren.. verder wel relax.
Ik vind sennheiser niet echt goedkoop en geluid is best goed.quote:Op maandag 22 april 2013 14:49 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Jammer van die goedkope troep in je oren.. verder wel relax.
Nee joh geen hipster spul. Gewoon iets waar goed geluid uitkomt. Zelf koptelefoon van bose. Niet zon huge ding, maar dempt al die cardio huisvrouwen perfect weg. Jwz.quote:Op maandag 22 april 2013 14:49 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
wat raad jij aan? beats by dre? lijken me ook wel chillen dingen
Bose.quote:Op maandag 22 april 2013 14:53 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Nee joh geen hipster spul. Gewoon iets waar goed geluid uitkomt. Zelf koptelefoon van bose. Niet zon huge ding, maar dempt al die cardio huisvrouwen perfect weg. Jwz.
Nop, net een auto gekocht.quote:Op maandag 22 april 2013 14:45 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Lol..heb je niks meer op je rekening staan dan?
Beats by Dre is bij hoofdtelefoons wat F4F bij de sportscholen is.quote:Op maandag 22 april 2013 14:49 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Jah jongens het kost iets meer als die plastic oortjes van sennheiser, maar je krijgt iig geen oorkanker.quote:
quote:Op maandag 22 april 2013 14:42 schreef VMSDKR het volgende:
e jonges wanneer komt zorgtoeslag moet weer tonijn inslaan
rare vergelijking aangezien beats by dre stervensduur isquote:Op maandag 22 april 2013 14:57 schreef CarbonC het volgende:
bose is nog niet zo erg als beats, maar het komt wel in de buurtquote:Op maandag 22 april 2013 14:57 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Jah jongens het kost iets meer als die plastic oortjes van sennheiser, maar je krijgt iig geen oorkanker.
Klopt.. ook de geluidsdrager zelf maakt nogal wat verschil.. ook spijt van mijn i-pod.. als ik zelfde koptelefoon juist weer aansluit op een sony mp3 speler klinkt het ook alweer veel beter. Plus feit dat i-tunes ook kut is.quote:Op maandag 22 april 2013 14:58 schreef VMSDKR het volgende:
Een vriend van me kreeg bij zijn telefoon een Sony koptelefoon ter waarde van 250 euro, maar dat was kwalitatief nog minder dan mijn 40 euro oortjes.
Bose laat gewoon klinken zoalshet hoort.. geen gezeik met treble of bass die helemaal vercrackt klinkt. Plus een koptelefoon dempt sowieso 10x beter als dopjes.quote:Op maandag 22 april 2013 15:00 schreef seto het volgende:
[..]
bose is nog niet zo erg als beats, maar het komt wel in de buurt
Sennheiser CX300II zijn bijzonder goed voor wat je ervoor betaalt
Ik heb een paar jaar met een goedkoop HEMA-MP3spelertje gedaan. Dat dingetje was niet stuk te krijgen. Nu wel kapot, dus nu een oud model iPod Nano, maar heb een alternatief op iTunes gevonden, veel makkelijker met slepen van muziek etc.quote:Op maandag 22 april 2013 15:02 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Klopt.. ook de geluidsdrager zelf maakt nogal wat verschil.. ook spijt van mijn i-pod.. als ik zelfde koptelefoon juist weer aansluit op een sony mp3 speler klinkt het ook alweer veel beter. Plus feit dat i-tunes ook kut is.
Wat voor?quote:
komt door 3 letters, drequote:Op maandag 22 april 2013 14:58 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
rare vergelijking aangezien beats by dre stervensduur is
nu ga ik maar even stoppen met getrolled wordenquote:Op maandag 22 april 2013 15:03 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Bose laat gewoon klinken zoalshet hoort.. geen gezeik met treble of bass die helemaal vercrackt klinkt. Plus een koptelefoon dempt sowieso 10x beter als dopjes.
Sennheiser cx300 is idd goed, zeker voor het geld. 'Het beste van Bose is de marketing' werd altijd geroepen.quote:Op maandag 22 april 2013 15:00 schreef seto het volgende:
[..]
bose is nog niet zo erg als beats, maar het komt wel in de buurt
Sennheiser CX300II zijn bijzonder goed voor wat je ervoor betaalt
dope bak hoor cker sportuitlaat bodykit felge en verlagequote:Op maandag 22 april 2013 15:11 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Accord Aerodeck Estate uit '95
[ afbeelding ]
Samen met m'n pa een projectje van maken a la Stance|Works, heeft die oude baas ook wat om handen, helemaal Honda-gek.
[ afbeelding ]
Iets in die richting.
nee xD niet so so overdreven gwn verlagingsveren eronderzetten overmorgen 4cm omlaag dan alleen nog kleine dingetjes. tuning moet subtiel snapje.quote:Op maandag 22 april 2013 15:13 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
dope bak hoor cker sportuitlaat bodykit felge en verlage
quote:Op maandag 22 april 2013 15:14 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Lol een auto kopen en niet eens geld hebben voor decent food
Dat worden wieldop-spinners.quote:Op maandag 22 april 2013 15:14 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Lol een auto kopen en niet eens geld hebben voor decent food
quote:
Oke bro..ik heb nog voorraad als je nodig hebt..quote:Op maandag 22 april 2013 15:14 schreef VMSDKR het volgende:
[..]![]()
Het is alleen vandaag even doorkomen, dan breken er weer goede tjiden aan.
Mijn rots in barre tijden. NTBquote:Op maandag 22 april 2013 15:16 schreef Fanta-stick het volgende:
[..].
[..]
Oke bro..ik heb nog voorraad als je nodig hebt..
nu al bbqenquote:Op maandag 22 april 2013 15:22 schreef Drommeldaris het volgende:
Bbq moeten laten schieten voor de kettlebellworkshop, beter heeft Jesse gelijk en wordt ik ripped.
Patat ook met mayo.quote:
Ik heb ze altijd in water van de Aldi. Met dekseltje platdrukken zodat het water eruit loopt en dan kanen.quote:Op maandag 22 april 2013 15:19 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Lobi, trouwens ik heb met olie en met water.
Je pleurt het niet ergens op of in?quote:Op maandag 22 april 2013 15:24 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik heb ze altijd in water van de Aldi. Met dekseltje platdrukken zodat het water eruit loopt en dan kanen.
Kijk, een goed lichaam is belangrijk. Maar als je als Zyzz in een Suzuki Alto stapt na het diner gaat het hem ook niet worden, snap je.quote:Op maandag 22 april 2013 15:22 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Nice bak overigens, hij hebt wel swag! Volgens rijden ze bij defensie ook in van die tanks.
Nog niet geprobeerd nee, suggesties?quote:Op maandag 22 april 2013 15:25 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Je pleurt het niet ergens op of in?
Dit.quote:Op maandag 22 april 2013 15:09 schreef kaasplankje het volgende:
bose is voor je oge en niet voor je ore
Goed uit laten lekken. Is ook handig om mee te nemen naar werk als je ff snel een salade wilt maken.quote:Op maandag 22 april 2013 15:20 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Met olie? Kun je ook wel patat gaan eten.
Morgen kun je weer oogsten?quote:Op maandag 22 april 2013 15:14 schreef VMSDKR het volgende:
[..]![]()
Het is alleen vandaag even doorkomen, dan breken er weer goede tjiden aan.
prcs en gewoon wat koekjes die paar maakt ook niet uitquote:Op maandag 22 april 2013 15:27 schreef kaasplankje het volgende:
alsof je dik gaat worden van een paar druppels olie
Als ik dan iets van prik neem en het lijkt op fanta dan is het orangina.quote:Op maandag 22 april 2013 15:28 schreef kaasplankje het volgende:
lekker hoor fanta beter dan sisi imo
Goeden auto. Mooie lichtmetalen motor met balansassen. En double wishbone ophanging voor en achter. Passieve veiligheid wel minder.quote:Op maandag 22 april 2013 15:11 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Samen met m'n pa een projectje van maken a la Stance|Works, heeft die oude baas ook wat om handen, helemaal Honda-gek.
[ afbeelding ]
Iets in die richting.
eindbaasquote:Op maandag 22 april 2013 15:26 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb een maand terug nog in de sneeuw lopen bbq'en
Dit inderdaad..en meestal als ik een salade maak doe ik ook een paar druppels olie erdoorheen. Dus boeiend of ik dat uit een blikje met tonijn haal of uit een fles. Ik kan het trouwens makkelijk hebben in mijn ''dieet''.quote:Op maandag 22 april 2013 15:27 schreef kaasplankje het volgende:
die drink ik altijd in frankrijk maar die hebben ze niet overal hierquote:Op maandag 22 april 2013 15:29 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Als ik dan iets van prik neem en het lijkt op fanta dan is het orangina.
Verkopen ze bij de AH en bij de Vapiano.quote:Op maandag 22 april 2013 15:32 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
die drink ik altijd in frankrijk maar die hebben ze niet overal hier
mooien auto voor de huisvaderquote:Op maandag 22 april 2013 15:11 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iets in die richting.
ipod nano sowieso weggooien vriendquote:Op maandag 22 april 2013 14:49 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
lol maak jij een grap vriendquote:Op maandag 22 april 2013 15:36 schreef 16meter het volgende:
Ja, als je zo gaat denken...quote:Op maandag 22 april 2013 15:27 schreef kaasplankje het volgende:
quote:Op maandag 22 april 2013 16:16 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
hoezo gewoon goed thick. solid en tight.
quote:Op maandag 22 april 2013 14:51 schreef seto het volgende:
ik draag gewoon mijn sennheiser orpheus tijdens liften
incl. versterker
ik gaap nooit tijdens de workoutquote:Op maandag 22 april 2013 16:29 schreef Seam het volgende:
LIF / Waarom gaap ik tijdens het trainen?
Zo moeilijk om niet te trollen
Is dit een serieus probleem?quote:Op maandag 22 april 2013 16:29 schreef Seam het volgende:
geen tonijn voor jou deze maand vriendquote:Op maandag 22 april 2013 16:40 schreef VMSDKR het volgende:
Ik mag hopen dat dit een grap is.
http://www.megasupernieuw(...)oor-belastingdienst/
Wat is dat nou weer voor kutsitequote:Op maandag 22 april 2013 16:40 schreef VMSDKR het volgende:
Jawel, salaris over 3 dagen maar wat is deze.quote:Op maandag 22 april 2013 16:46 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
geen tonijn voor jou deze maand vriend
Geen idee, ook geen idee if srs.quote:
zou wel willen maar is gwn niet te vindenquote:Op maandag 22 april 2013 17:00 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Sowieso stufi. Gewoon werken voor je geld! Ja tog?
Ik overweeg dit boek te kopen:quote:Op maandag 22 april 2013 17:12 schreef CarbonC het volgende:
TrainMore heeft nu een webshop: trainmorestore.nl.
5 lbs whey in de aanbieding voor 60,-
http://trainmorestore.nl/gezondheid.html
Je moet eens weten hoe fijn dat is soms, om even afgesloten te zijn van de wereld. Helemaal als dat samen met goede muziek gebeurt.quote:Op maandag 22 april 2013 17:14 schreef kaasplankje het volgende:
Ik heb hier denon PMA2000R en Magnat vintage 510 audio edition setje daar komt lekkere sound uit.Oordoppen draag ik niet meer vroeger wel veel voel me dan zo afgesloten van de wereld.
diwaterstofmonooxidequote:Op maandag 22 april 2013 17:13 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik overweeg dit boek te kopen:
[ afbeelding ]
Vermijden dit spulquote:Dihydrogen monoxide is often used:
· as an industrial solvent and coolant.
· in nuclear power plants.
· in the production of styrofoam.
· as a fire retardant.
· in many forms of cruel animal research.
· in the distribution of pesticides.
· as an additive in certain "junk-foods" and other food products.
Even after washing, produce remains contaminated by this chemical.
Tonijn ligt klaar voor je broeder!quote:Op maandag 22 april 2013 16:40 schreef VMSDKR het volgende:
haha in de gym word ik ook nat en vies.quote:Op maandag 22 april 2013 17:45 schreef ChesterPerry het volgende:
wie gaat er dan ook kanoenen dan word je nat en vies
hoe krijg je dat voor elkaar :s of speel je mee in gym rats 5 ofzoquote:Op maandag 22 april 2013 17:50 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
haha in de gym word ik ook nat en vies.
je moet nooit je geld opmaken. Altijd wat overhouden.quote:Op maandag 22 april 2013 16:57 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Jawel, salaris over 3 dagen maar wat is deze.
[..]
Geen idee, ook geen idee if srs.
zweten=vies en nat voor mij.quote:Op maandag 22 april 2013 17:51 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
hoe krijg je dat voor elkaar :s of speel je mee in gym rats 5 ofzo
Vind het gewoon niet fijn, kan ook niet tegen mensen die in de tuin werken altijd met vuile handen en zand onder de vingers ielquote:Op maandag 22 april 2013 17:57 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Sowieso bang zijn om vies te worden.
Omw, ik zie me krimpen.quote:Op maandag 22 april 2013 17:47 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Tonijn ligt klaar voor je broeder!
ow oke ik hou van modder en bagger lekker tog!quote:Op maandag 22 april 2013 17:59 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Vind het gewoon niet fijn, kan ook niet tegen mensen die in de tuin werken altijd met vuile handen en zand onder de vingers iel
Heeft iets te maken met je suikerspiegel volgens mij.quote:Op maandag 22 april 2013 16:29 schreef Seam het volgende:
waar kan ik 130km wielrennen beetje mee vergelijken? 20km hardlopen? geen idee of 130 ver is voor fietsenquote:Op maandag 22 april 2013 18:37 schreef kaasplankje het volgende:
Ik ben klaar voor vandaag, 130km gecycled, morgen weer gym doen.
Ja voor mij medium ver, ala halve marathon.quote:Op maandag 22 april 2013 18:48 schreef Kerol het volgende:
[..]
waar kan ik 130km wielrennen beetje mee vergelijken? 20km hardlopen? geen idee of 130 ver is voor fietsen
Sowieso: werkenquote:Op maandag 22 april 2013 17:57 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Sowieso bang zijn om vies te worden.
PMA2000R is wel een bazending.quote:Op maandag 22 april 2013 17:14 schreef kaasplankje het volgende:
Ik heb hier denon PMA2000R en Magnat vintage 510 audio edition setje daar komt lekkere sound uit.Oordoppen draag ik niet meer vroeger wel veel voel me dan zo afgesloten van de wereld.
24bit/96KHz flac afspelen ftw.quote:Op maandag 22 april 2013 15:36 schreef 16meter het volgende:
[..]
ipod nano sowieso weggooien vriend
sansa clip+ voor echt goeie sound
Van je laatste geld een auto kopenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 april 2013 19:10 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Van je laatste geld een auto kopentja niet iedereen pakt gigantische ladingen money door wedstrijden te winnen enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja 20 kg is die ofzo. Tweedehands gekocht voor 500.- in Vlaardingen bij een of andere audiofiel.quote:
quote:
quote:Op maandag 22 april 2013 19:10 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Van je laatste geld een auto kopenSpaargeld hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If not now, then when.
die tonijn van de Aldi met volkoren penne en tomatensaus, das goei spulquote:Op maandag 22 april 2013 15:25 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Kijk, een goed lichaam is belangrijk. Maar als je als Zyzz in een Suzuki Alto stapt na het diner gaat het hem ook niet worden, snap je.
[..]
Nog niet geprobeerd nee, suggesties?
Flac pompen in de gym jwzquote:
grgr leuke meisj van het spotscholquote:Op maandag 22 april 2013 20:24 schreef StraatSoldaat het volgende:
Zijn jullie wel is in de gym gestalkt door een vrouw? Is mij nu al 2x overkomen. Best wel creepy is dat als gedurende de hele workout steeds dezelfde vrouw tegenover je zit zelfs tijdens de cardio en buikspierkwartier.
Heb ik wel eens gehad ja, maar dat was een chick die ik al via mijn werk kende. Niet echt vervelend ofzo, ze probeerde het gewoon maar ik vond haar stem vervelend. Ze had wel een goede ass.quote:Op maandag 22 april 2013 20:24 schreef StraatSoldaat het volgende:
Zijn jullie wel is in de gym gestalkt door een vrouw? Is mij nu al 2x overkomen. Best wel creepy is dat als gedurende de hele workout steeds dezelfde vrouw tegenover je zit zelfs tijdens de cardio en buikspierkwartier.
quote:Op maandag 22 april 2013 20:26 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
grgr leuke meisj van het spotschol
[ afbeelding ]
Goeie duim ookquote:
Gewoon een biceps op je duim, baas!quote:
ik wilde nog nuanceren weetjequote:
Slanke linkerbiceps, plenkiequote:Op maandag 22 april 2013 21:50 schreef kaasplankje het volgende:
Oh, kaas in 2000 ecto as hell
[ afbeelding ]
slijmbalquote:Op maandag 22 april 2013 21:52 schreef 16meter het volgende:
[..]
ik wilde nog nuanceren weetje
er izjn ook goede mensen in den haag
Saa onderarm groter als bovenarmquote:Op maandag 22 april 2013 21:50 schreef kaasplankje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik lolde om je reactie 30x500 :pquote:Op maandag 22 april 2013 21:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Marathonrenners zijn ook altijd anorexia as hell.
ik ren over jaar m'n eerste marathon en ben zeker geen ecto u madquote:Op maandag 22 april 2013 21:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Marathonrenners zijn ook altijd anorexia as hell.
quote:
Fucking gaaf man!quote:Op maandag 22 april 2013 22:01 schreef Kerol het volgende:
[..]
ik ren over jaar m'n eerste marathon en ben zeker geen ecto u mad
kijk al uit naar die dag
10000 cal naar binnen werken
Ik denk dat ik nu al wel een kan lopen, ben alleen zeer prestatiegericht, wil dus goede tijdquote:Op maandag 22 april 2013 22:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Fucking gaaf man!Staat ook zeker op mijn doelenlijstje. Ik heb het echter over die mensen die wekelijks marathons lopen. Uitgemergeld en alles. Onze grote '30 bananas a day friend' doet het ook.
Dem quads.quote:Op maandag 22 april 2013 21:50 schreef kaasplankje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 april 2013 21:50 schreef kaasplankje het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
Wel een goed idee op zich.quote:Op maandag 22 april 2013 22:17 schreef mtchel112 het volgende:
Wie gaat mee een ramkraak plegen bij b&f? Zieke gains maken
quote:Op maandag 22 april 2013 22:13 schreef Pastapipos het volgende:
[..]Omg die verhoudingen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
+punten> zieke gains, sta er droog bij, omhooggeschoten in krachtquote:Op maandag 22 april 2013 22:26 schreef Boydie12 het volgende:
Zijn hier creatine gebruikers? Zo ja, wat zijn pluspunten en evt. minpunten uit eigen ervaring ?
Je spieren worden zo groot als kanonskogels, je voelt je oppermachtig. De adrenaline giert met 350km/u door je lichaam. De ongekende hoeveelheden bloed die creatine in je spieren pompt is bizar. Je wil trainen. Je moet trainen, anders loopt het mis. Creatine is werkelijkwaar het aller beste wat er qua legaal materiaal op de markt is.quote:Op maandag 22 april 2013 22:26 schreef Boydie12 het volgende:
Zijn hier creatine gebruikers? Zo ja, wat zijn pluspunten en evt. minpunten uit eigen ervaring ?
Dat vocht vasthouden in je gezicht is kut he. Ik houd rond de 4 kilogram puur water vast in m'n gezicht. Het ziet er niet uit.quote:Op maandag 22 april 2013 22:30 schreef 16meter het volgende:
haar uitval en pijn in me nieren zijn de grootste nadele
en veel vocht vasthouden in me gezicht
quote:Op maandag 22 april 2013 22:28 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
+punten> zieke gains, sta er droog bij, omhooggeschoten in kracht
-punten> mega aggresief, hartkloppingen, nierproblemen, etc.
quote:Op maandag 22 april 2013 22:29 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Je spieren worden zo groot als kanonskogels, je voelt je oppermachtig. De adrenaline giert met 350km/u door je lichaam. De ongekende hoeveelheden bloed die creatine in je spieren pompt is bizar. Je wil trainen. Je moet trainen, anders loopt het mis. Creatine is werkelijkwaar het aller beste wat er qua legaal materiaal op de markt is.
goeien, man.quote:Op maandag 22 april 2013 22:30 schreef 16meter het volgende:
haar uitval en pijn in me nieren zijn de grootste nadele
en veel vocht vasthouden in me gezicht
merk wel dat ik langer kan door gaan met trainen en net iets meer kracht heb en sta iets voller
Wat voor een supplementen gebruik jij?quote:Op maandag 22 april 2013 22:30 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik zou ook graag crea willen gebruiken maar heb nu al last van slaapissues.
bel 22 is baas is in die shit 22 neemt zo van praat met me vraag me wat er is en of we haast hebbenquote:Op maandag 22 april 2013 22:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wel een goed idee op zich.
Hef.
Hoogvliet.
Slippers.
The Movement.
Trenquote:Op maandag 22 april 2013 22:31 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Wat voor een supplementen gebruik jij?
Young Nico Dijkshoornquote:Op maandag 22 april 2013 22:34 schreef Jahr00n het volgende:
Nice. Zojuist benaderd door maarten van de B&F shop of ik freelance teksten voor ze wil schrijven.
Echinacea, multivitamines en verder niks.quote:Op maandag 22 april 2013 22:31 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Wat voor een supplementen gebruik jij?
Lekker lekker hoor! Goed bezig.quote:Op maandag 22 april 2013 22:32 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Was later al beter hoor, ik gymde toen nog niet zo lang. een jaartje of 2 misschien.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |