Wat is dat nou weer voor kutsitequote:Op maandag 22 april 2013 16:40 schreef VMSDKR het volgende:
Ik mag hopen dat dit een grap is.
http://www.megasupernieuw(...)oor-belastingdienst/
Jawel, salaris over 3 dagen maar wat is deze.quote:Op maandag 22 april 2013 16:46 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
geen tonijn voor jou deze maand vriend
Geen idee, ook geen idee if srs.quote:
zou wel willen maar is gwn niet te vindenquote:Op maandag 22 april 2013 17:00 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Sowieso stufi. Gewoon werken voor je geld! Ja tog?
Ik overweeg dit boek te kopen:quote:Op maandag 22 april 2013 17:12 schreef CarbonC het volgende:
TrainMore heeft nu een webshop: trainmorestore.nl.
5 lbs whey in de aanbieding voor 60,-
http://trainmorestore.nl/gezondheid.html
Je moet eens weten hoe fijn dat is soms, om even afgesloten te zijn van de wereld. Helemaal als dat samen met goede muziek gebeurt.quote:Op maandag 22 april 2013 17:14 schreef kaasplankje het volgende:
Ik heb hier denon PMA2000R en Magnat vintage 510 audio edition setje daar komt lekkere sound uit.Oordoppen draag ik niet meer vroeger wel veel voel me dan zo afgesloten van de wereld.
diwaterstofmonooxidequote:Op maandag 22 april 2013 17:13 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik overweeg dit boek te kopen:
[ afbeelding ]
Vermijden dit spulquote:Dihydrogen monoxide is often used:
· as an industrial solvent and coolant.
· in nuclear power plants.
· in the production of styrofoam.
· as a fire retardant.
· in many forms of cruel animal research.
· in the distribution of pesticides.
· as an additive in certain "junk-foods" and other food products.
Even after washing, produce remains contaminated by this chemical.
Tonijn ligt klaar voor je broeder!quote:Op maandag 22 april 2013 16:40 schreef VMSDKR het volgende:
Ik mag hopen dat dit een grap is.
http://www.megasupernieuw(...)oor-belastingdienst/
haha in de gym word ik ook nat en vies.quote:Op maandag 22 april 2013 17:45 schreef ChesterPerry het volgende:
wie gaat er dan ook kanoenen dan word je nat en vies
hoe krijg je dat voor elkaar :s of speel je mee in gym rats 5 ofzoquote:Op maandag 22 april 2013 17:50 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
haha in de gym word ik ook nat en vies.
je moet nooit je geld opmaken. Altijd wat overhouden.quote:Op maandag 22 april 2013 16:57 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Jawel, salaris over 3 dagen maar wat is deze.
[..]
Geen idee, ook geen idee if srs.
zweten=vies en nat voor mij.quote:Op maandag 22 april 2013 17:51 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
hoe krijg je dat voor elkaar :s of speel je mee in gym rats 5 ofzo
Vind het gewoon niet fijn, kan ook niet tegen mensen die in de tuin werken altijd met vuile handen en zand onder de vingers ielquote:Op maandag 22 april 2013 17:57 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Sowieso bang zijn om vies te worden.
Omw, ik zie me krimpen.quote:Op maandag 22 april 2013 17:47 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Tonijn ligt klaar voor je broeder!
ow oke ik hou van modder en bagger lekker tog!quote:Op maandag 22 april 2013 17:59 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Vind het gewoon niet fijn, kan ook niet tegen mensen die in de tuin werken altijd met vuile handen en zand onder de vingers iel
Heeft iets te maken met je suikerspiegel volgens mij.quote:Op maandag 22 april 2013 16:29 schreef Seam het volgende:
LIF / Waarom gaap ik tijdens het trainen?
Zo moeilijk om niet te trollen
waar kan ik 130km wielrennen beetje mee vergelijken? 20km hardlopen? geen idee of 130 ver is voor fietsenquote:Op maandag 22 april 2013 18:37 schreef kaasplankje het volgende:
Ik ben klaar voor vandaag, 130km gecycled, morgen weer gym doen.
Ja voor mij medium ver, ala halve marathon.quote:Op maandag 22 april 2013 18:48 schreef Kerol het volgende:
[..]
waar kan ik 130km wielrennen beetje mee vergelijken? 20km hardlopen? geen idee of 130 ver is voor fietsen
Sowieso: werkenquote:Op maandag 22 april 2013 17:57 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Sowieso bang zijn om vies te worden.
PMA2000R is wel een bazending.quote:Op maandag 22 april 2013 17:14 schreef kaasplankje het volgende:
Ik heb hier denon PMA2000R en Magnat vintage 510 audio edition setje daar komt lekkere sound uit.Oordoppen draag ik niet meer vroeger wel veel voel me dan zo afgesloten van de wereld.
24bit/96KHz flac afspelen ftw.quote:Op maandag 22 april 2013 15:36 schreef 16meter het volgende:
[..]
ipod nano sowieso weggooien vriend
sansa clip+ voor echt goeie sound
Van je laatste geld een auto kopenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 april 2013 19:10 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Van je laatste geld een auto kopentja niet iedereen pakt gigantische ladingen money door wedstrijden te winnen enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja 20 kg is die ofzo. Tweedehands gekocht voor 500.- in Vlaardingen bij een of andere audiofiel.quote:
quote:
quote:Op maandag 22 april 2013 19:10 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Van je laatste geld een auto kopenSpaargeld hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If not now, then when.
die tonijn van de Aldi met volkoren penne en tomatensaus, das goei spulquote:Op maandag 22 april 2013 15:25 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Kijk, een goed lichaam is belangrijk. Maar als je als Zyzz in een Suzuki Alto stapt na het diner gaat het hem ook niet worden, snap je.
[..]
Nog niet geprobeerd nee, suggesties?
Flac pompen in de gym jwzquote:
grgr leuke meisj van het spotscholquote:Op maandag 22 april 2013 20:24 schreef StraatSoldaat het volgende:
Zijn jullie wel is in de gym gestalkt door een vrouw? Is mij nu al 2x overkomen. Best wel creepy is dat als gedurende de hele workout steeds dezelfde vrouw tegenover je zit zelfs tijdens de cardio en buikspierkwartier.
Heb ik wel eens gehad ja, maar dat was een chick die ik al via mijn werk kende. Niet echt vervelend ofzo, ze probeerde het gewoon maar ik vond haar stem vervelend. Ze had wel een goede ass.quote:Op maandag 22 april 2013 20:24 schreef StraatSoldaat het volgende:
Zijn jullie wel is in de gym gestalkt door een vrouw? Is mij nu al 2x overkomen. Best wel creepy is dat als gedurende de hele workout steeds dezelfde vrouw tegenover je zit zelfs tijdens de cardio en buikspierkwartier.
quote:Op maandag 22 april 2013 20:26 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
grgr leuke meisj van het spotschol
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |