SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat zijn dus allemaal verschillende redenen, maar nergens is ook iets te vinden wat ik er dan
precies aan moet doen.
Haal ik niet goed adem, eet ik te weinig of train ik te zwaar?
Zijn er mensen die hier ook last van hebben of hadden?
En zo ja, wat hebben jullie er aan gedaan om hier vanaf te komen of kan het geen kwaad?
sorryquote:Op maandag 22 april 2013 16:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat is vervelingga nou weheg...... ik wil serieuze antwoorden
Maar waar zou ik dan een tekort aan moeten hebben?quote:Op maandag 22 april 2013 16:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
sorry![]()
en anders eet je verkeerd ofzo
Dat weet ik dus eigenlijk niet zeker, ik vind het gewoon vreemd dat ik dit ineens hebquote:Op maandag 22 april 2013 17:06 schreef hezdunnah het volgende:
Ik heb dat ook wel eens. Het belemmert je prestaties toch niet?
Stoppen met roken misschien...? Ik gaap de laatste 3 weken ook heel veelquote:Op maandag 22 april 2013 17:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat weet ik dus eigenlijk niet zeker, ik vind het gewoon vreemd dat ik dit ineens heb
en ik vroeg mij dus af, waar het precies aan zou kunnen liggen.
Ik train samen met een zus en die heeft namelijk nergens last van.
Nou dat is wél precies 3 weken geleden, zou toeval kunnen zijn, maar als het datquote:Op maandag 22 april 2013 17:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Stoppen met roken misschien...? Ik gaap de laatste 3 weken ook heel veel
Ja, ik heb al door dat het geen kwaad kan, ik dacht even dat ik een tekort aan vitamine of ietsquote:Op maandag 22 april 2013 19:05 schreef vera166 het volgende:
Lol ik moest gapen van het lezen van die spoiler
Maar ik denk wat hier boven gezegd wordt door sturmpie wel zinnig is.
Aha! als het aan blijft houden zal ik me even laten testen op bloedarmoedequote:Op maandag 22 april 2013 20:40 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Ik heb het zelf altijd tijdens krachttraining. Vooral in de periode dat mijn Hb-waarde vrij laag is (mijn bloed word zeer frequent getest vanwege ongerelateerde redenen), het gaat dan wel hand in hand met wat lichte duizeligheid.
Jah dat dan weer welquote:Op maandag 22 april 2013 20:57 schreef tjoptjop het volgende:
Ik heb het ook, en het zijn echt van die heerlijke uitgebreide volledige gapen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |