Wat is dat nou weer voor kutsitequote:Op maandag 22 april 2013 16:40 schreef VMSDKR het volgende:
Ik mag hopen dat dit een grap is.
http://www.megasupernieuw(...)oor-belastingdienst/
Jawel, salaris over 3 dagen maar wat is deze.quote:Op maandag 22 april 2013 16:46 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
geen tonijn voor jou deze maand vriend
Geen idee, ook geen idee if srs.quote:
zou wel willen maar is gwn niet te vindenquote:Op maandag 22 april 2013 17:00 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Sowieso stufi. Gewoon werken voor je geld! Ja tog?
Ik overweeg dit boek te kopen:quote:Op maandag 22 april 2013 17:12 schreef CarbonC het volgende:
TrainMore heeft nu een webshop: trainmorestore.nl.
5 lbs whey in de aanbieding voor 60,-
http://trainmorestore.nl/gezondheid.html
Je moet eens weten hoe fijn dat is soms, om even afgesloten te zijn van de wereld. Helemaal als dat samen met goede muziek gebeurt.quote:Op maandag 22 april 2013 17:14 schreef kaasplankje het volgende:
Ik heb hier denon PMA2000R en Magnat vintage 510 audio edition setje daar komt lekkere sound uit.Oordoppen draag ik niet meer vroeger wel veel voel me dan zo afgesloten van de wereld.
diwaterstofmonooxidequote:Op maandag 22 april 2013 17:13 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik overweeg dit boek te kopen:
[ afbeelding ]
Vermijden dit spulquote:Dihydrogen monoxide is often used:
· as an industrial solvent and coolant.
· in nuclear power plants.
· in the production of styrofoam.
· as a fire retardant.
· in many forms of cruel animal research.
· in the distribution of pesticides.
· as an additive in certain "junk-foods" and other food products.
Even after washing, produce remains contaminated by this chemical.
Tonijn ligt klaar voor je broeder!quote:Op maandag 22 april 2013 16:40 schreef VMSDKR het volgende:
Ik mag hopen dat dit een grap is.
http://www.megasupernieuw(...)oor-belastingdienst/
haha in de gym word ik ook nat en vies.quote:Op maandag 22 april 2013 17:45 schreef ChesterPerry het volgende:
wie gaat er dan ook kanoenen dan word je nat en vies
hoe krijg je dat voor elkaar :s of speel je mee in gym rats 5 ofzoquote:Op maandag 22 april 2013 17:50 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
haha in de gym word ik ook nat en vies.
je moet nooit je geld opmaken. Altijd wat overhouden.quote:Op maandag 22 april 2013 16:57 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Jawel, salaris over 3 dagen maar wat is deze.
[..]
Geen idee, ook geen idee if srs.
zweten=vies en nat voor mij.quote:Op maandag 22 april 2013 17:51 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
hoe krijg je dat voor elkaar :s of speel je mee in gym rats 5 ofzo
Vind het gewoon niet fijn, kan ook niet tegen mensen die in de tuin werken altijd met vuile handen en zand onder de vingers ielquote:Op maandag 22 april 2013 17:57 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Sowieso bang zijn om vies te worden.
Omw, ik zie me krimpen.quote:Op maandag 22 april 2013 17:47 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Tonijn ligt klaar voor je broeder!
ow oke ik hou van modder en bagger lekker tog!quote:Op maandag 22 april 2013 17:59 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Vind het gewoon niet fijn, kan ook niet tegen mensen die in de tuin werken altijd met vuile handen en zand onder de vingers iel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |