Rolt dat nou lastig zo'n Smith-stang?quote:Op maandag 22 april 2013 10:38 schreef Beach het volgende:
vanochtend eerste keer roll of shame
ik kreeg het gewoon echt niet omhoog
Voilaquote:Op maandag 22 april 2013 10:24 schreef CarbonC het volgende:
Graag nieuwe gymchick. Hier heb ik al vaak genoeg op geru naar gekeken.
Ik niet, ze kunnen er vast niks van en maken het slecht schoon. Of je auto zit vol met krassen daarna.quote:Op maandag 22 april 2013 10:38 schreef kaasplankje het volgende:
als er zoon wastraat in roffa zou zijn zou ik daar elke week wagen wassen
Geen idee, mijn gym heeft geen smith machine.quote:Op maandag 22 april 2013 10:39 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Rolt dat nou lastig zo'n Smith-stang?
Wat is er mis met de chick dan?quote:
Zet de vorige maar terug aub, dit is een ongebouwde kerel, geen chick. BVDquote:Op maandag 22 april 2013 10:42 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dan niet jong, update gemaakt:
[ afbeelding ]
Zij is juist leukquote:
spesjaal voor jouw dese mooije dammequote:Op maandag 22 april 2013 10:48 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
dit is toch ook niks man. dit is ook een man
dit is wel een lekkere wijfquote:Op maandag 22 april 2013 10:53 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
spesjaal voor jouw dese mooije damme
[ afbeelding ]
HEb je geen recentere foto, ze heeft nieuwe tieten.quote:Op maandag 22 april 2013 10:53 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
spesjaal voor jouw dese mooije damme
[ afbeelding ]
Helaas geen nieuw hoofd.quote:Op maandag 22 april 2013 10:55 schreef Champy het volgende:
[..]
HEb je geen recentere foto, ze heeft nieuwe tieten.
Helaas niet nee, gelukkig plakt ze zo veel zooi op dr hoofd dat je het origineel toch niet kan zienquote:
Wat vond je chickie daar van?quote:Op maandag 22 april 2013 10:38 schreef Beach het volgende:
vanochtend eerste keer roll of shame
ik kreeg het gewoon echt niet omhoog
ik zag een glimlach in de spiegelquote:
lol mattiequote:Op maandag 22 april 2013 11:02 schreef Beach het volgende:
[..]
ik zag een glimlach in de spiegel
vaarwel zelfvertrouwen
edit: ik ben dom zie nu pas de connectie van chickie en omhoog krijgen
was incline bp 30kg 5x5quote:Op maandag 22 april 2013 11:07 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
lol mattie
traag van begrip
hoeevel pomp je momenteel?
for real. bbquote:Op maandag 22 april 2013 11:09 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
fo real? dat til ik met mijn lul of waren het dubmels
oh oke kdacht al miss miss heb je maar 1 arm kan ook ja. weet je nooit darom bne ik voorzichtig met mensen beoordelenquote:Op maandag 22 april 2013 11:11 schreef Beach het volgende:
[..]
for real. bb
2e keer dat ik incline deed he pas
quote:Op maandag 22 april 2013 11:12 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
oh oke kdacht al miss miss heb je maar 1 arm kan ook ja. weet je nooit darom bne ik voorzichtig met mensen beoordelen
mijn eigenquote:Op maandag 22 april 2013 11:12 schreef 16meter het volgende:
[..]
incline 5x5
wat voor routine is dat dan?
voor dat je het weet scheurt je bovenkant borst af en dan ben je nog verder van huisquote:Op maandag 22 april 2013 11:16 schreef 16meter het volgende:
zou als beginner nie rond lope fucke met je eige gemaakte schema's vriend
bewaar dat voor later
maar maar gewoon beetje aangepaste van bb.comquote:Op maandag 22 april 2013 11:16 schreef 16meter het volgende:
zou als beginner nie rond lope fucke met je eige gemaakte schema's vriend
bewaar dat voor later
is dat überhaupt mogelijkquote:Op maandag 22 april 2013 11:17 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
voor dat je het weet scheurt je bovenkant borst af en dan ben je nog verder van huis
alleen die jay is aardig grootquote:Op maandag 22 april 2013 11:20 schreef Sapstengel het volgende:
Zitten al die gasten uit Geordie Shore aan de juice? Hebben best goede fysieken, maar het zijn echt domme mongolen en ze zuipen standaard elke nacht.
Niet doenquote:Op maandag 22 april 2013 11:18 schreef Beach het volgende:
[..]
maar maar gewoon beetje aangepaste van bb.com
[..]
is dat überhaupt mogelijk
Hoezo doe je geen starting strength of stronglifts?quote:Op maandag 22 april 2013 11:18 schreef Beach het volgende:
[..]
maar maar gewoon beetje aangepaste van bb.com
[..]
is dat überhaupt mogelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |