quote:
dat weet ik wel zeker van niet, mijn ex collega weet niet dat ik het was en mijn baas ook niet.quote:Op zondag 21 april 2013 21:09 schreef Deetch het volgende:
Je wordt op dit moment keihard teruggegrapt
Dit!quote:Op zondag 21 april 2013 21:13 schreef ejfaar het volgende:
Mensen jennen omdat ze in een rolstoel zitten, hoe sneu ben je dan
Ehm da's toch juist heel on-discriminerend? Ik behandel ook iedereen gelijk.quote:Op zondag 21 april 2013 21:13 schreef ejfaar het volgende:
Dit. Huur dan iemand in van beveiliging en leg een wielklem om zijn rolstoel net voor ie gaat startenquote:Op zondag 21 april 2013 21:13 schreef ejfaar het volgende:
Ik snapte niet waarom de ex-collega zich blijkbaar dusdanig bedreigd voelde dat hij de politie inschakelde, maar hij wist dus niet dat jij het was die met hem mailde?quote:Op zondag 21 april 2013 21:12 schreef hartloper het volgende:
[..]
dat weet ik wel zeker van niet, mijn ex collega weet niet dat ik het was en mijn baas ook niet.
Die ex collega komt wel nog regelmatig op de koffie en daar had hij het verteld, was nog over de touren
Zal wel met een sisser aflopen.quote:Op zondag 21 april 2013 21:20 schreef hartloper het volgende:
Die collega weet niet dat ik het was
Die collega heb ik mijn inziens ook niet bedreigd
Heb niks benoemd dat ik hem iets ga doen etc
Ik denk dat die collega wel iets tegen me heeft ingedient gezien de politie er nog mee bezig is
Die collega heb ik NIET zo behandeld omdat hij in een rolstoel zit maar altijd zo opschept dat hij alles prima regelt
Sure, er is totaal geen sprake van bedreiging oid. Het verbaasd me dat de politie hier blijkbaar werk van maakt.quote:Op zondag 21 april 2013 21:30 schreef ejfaar het volgende:
Ik ben zelf ook een agent en weet dus hoe deze dingen gaan. Ik denk dat je binnen 2 dagen wordt opgepakt, afgaande op je verhaal
Oke hij kan geschrokken zijn door dat we met een grote groep zouden komen en omdat wij hem wilde spreken in de jury wagen.quote:
Heb jij de mails gezien? Ik heb zojuist het digitale dossier ingezien en uit de mails die daarin staan blijkt duidelijk dat er sprake is van bedreigingquote:Op zondag 21 april 2013 21:44 schreef -jos- het volgende:
[..]
Sure, er is totaal geen sprake van bedreiging oid. Het verbaasd me dat de politie hier blijkbaar werk van maakt.
Mensen niet jennen omdat ze in een rolstoel zitten, wat een zacht ei ben je danquote:Op zondag 21 april 2013 21:13 schreef ejfaar het volgende:
Neuqen?quote:Op zondag 21 april 2013 22:14 schreef Kola het volgende:
[..]
Mensen niet jennen omdat ze in een rolstoel zitten, wat een zacht ei ben je dan
Hahaquote:Op zondag 21 april 2013 22:13 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Heb jij de mails gezien? Ik heb zojuist het digitale dossier ingezien en uit de mails die daarin staan blijkt duidelijk dat er sprake is van bedreiging
Bedreiging met openlijk in vereniging geweld plegen tegen personen of goederen, met geweld tegen een internationaal beschermd persoon of diens beschermde goederen, met enig misdrijf waardoor gevaar voor de algemene veiligheid van personen of goederen of gemeen gevaar voor de verlening van diensten ontstaat, met verkrachting, met feitelijke aanranding van de eerbaarheid, met enig misdrijf tegen het leven gericht, met gijzeling, met zware mishandeling of met brandstichting, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste twee jaren of geldboete van de vierde categorie.quote:Op zondag 21 april 2013 23:14 schreef hartloper het volgende:
Dit is dus bedreiging en dan maakt het niet uit of je het telefonisch, per brief, per mail of in real life doet:
Bedreiging is het dreigen met - in de meeste gevallen - fysiek geweld of de dood tegen een persoon
Aldus wetboek van strafrecht
Waar maak je je dan druk om.quote:Op zondag 21 april 2013 23:31 schreef hartloper het volgende:
Nee hoor, helemaal niet. Er is absoluut geen sprake geweest van belediging / dreiging met fysiek geweld, de dood, zijn evenement.
Wat ik dachtquote:Op zondag 21 april 2013 21:09 schreef Deetch het volgende:
Je wordt op dit moment keihard teruggegrapt
Zal wel een kloontje zijn, hij weet iig hoe hij mij moet DMenquote:Op maandag 22 april 2013 02:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Even spelbreker zijn:
Of een nieuw user die meteen het lef had om te posten
In andere topic's heeft hij niet gereageerd
De kloonpolitie maar inlichten Zij kunnen dan een klooncheck doen.quote:Op maandag 22 april 2013 02:07 schreef -jos- het volgende:
[..]
Zal wel een kloontje zijn, hij weet iig hoe hij mij moet PMen
En dan? Is niet verboden toch?quote:Op maandag 22 april 2013 02:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
De kloonpolitie maar inlichten Zij kunnen dan een klooncheck doen.
Dus daarom mailde je hemquote:Op zondag 21 april 2013 21:20 schreef hartloper het volgende:
Die collega weet niet dat ik het was
Die collega heb ik mijn inziens ook niet bedreigd
Heb niks benoemd dat ik hem iets ga doen etc
Ik denk dat die collega wel iets tegen me heeft ingedient gezien de politie er nog mee bezig is
Die collega heb ik NIET zo behandeld omdat hij in een rolstoel zit maar altijd zo opschept dat hij alles prima regelt
Je lijkt wel een tiener, je misdragen en als iemand er een probleem mee heeft dan was het maar een grapje. Je loopt iemand te bedreigen dat je hem met een paar man in elkaar komt slaan, en nu hang je de domme sukkel uit die niet begrijpt waarom zelfs de politie dit serieus neemt ?quote:Dus toen heb ik maar gezegd dat ik het accepteer maar, dat we gewoon met een paar man als bezoeker komen kijken en dat ik het er nog wel even met hem over zou hebben in de jury wagen (daar zat hij nl in had ik begrepen).
Ditquote:Op maandag 22 april 2013 02:07 schreef -jos- het volgende:
[..]
Zal wel een kloontje zijn, hij weet iig hoe hij mij moet DMen
Juist geen grappen uithalen met mensen in een rolstoel omdat ze in een rolstoel zitten, ho sneu ben je danquote:Op zondag 21 april 2013 21:13 schreef ejfaar het volgende:
Je mag gewoon hetzelfde tegen ze doen als bij een ander, alleen 'rolstoelgrappen' zoals deze zijn niet leuk en gewoonweg sneuquote:Op maandag 22 april 2013 13:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Juist geen grappen uithalen met mensen in een rolstoel omdat ze in een rolstoel zitten, ho sneu ben je dan
(en ja, m'n moeder zit in een rolstoel en vindt het vreselijk als iedereen je alleen lief, leuk en aardig behandelt omdat je zo zielig bent)
Zei ik ook al. Toen zei ik via PM dat het een grapje was en dat gelooft hijquote:Op maandag 22 april 2013 13:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
Als je niks zegt kan je waarschijnlijk binnen nu en 2 weken wel een politieberichtje ontvangen, als je collega het allemaal heel serieus heeft genomen tenminste
Hierover moet je geen grappen maken johquote:Op maandag 22 april 2013 13:45 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Zei ik ook al. Toen zei ik via PM dat het een grapje was en dat gelooft hij
Juist niet. TS denkt nu dat die veilig is terwijl dat niet zo isquote:Op maandag 22 april 2013 13:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hierover moet je geen grappen maken joh![]()
waarschijnlijk schijt TS hem nu.
Aanklachten kun je ook weer intrekken staat mij vaag bij.quote:Op maandag 22 april 2013 16:15 schreef hartloper het volgende:
Ik ben van plan om het slachtoffer een mail te gaan sturen met mijn excuses en de uitleg waarom ik het heb gedaan. Voor zien van mijn naam en met de mededeling dat ik hem dit ook graag persoonlijk wil zeggen inclusief een bosje bloemen voor het ongemak en de schrik.
Het was namelijk never nooit mijn bedoeling om die man zo de kast op te jagen eerlijk gezegd, en ik ben zelf ook wel geschrokken dat hij er zo van is geschrokken dat hij de politie erbij heeft gehaald.
Ik heb mijn lesje dus ook wel geleerd.
De hamvraag is nu of het versturen van deze mail geen juridische gevolgen voor mij kan hebben?
Hij zal namelijk de politie gaan contacten dat ik die mail heb gestuurd.
De mail is al klaar hoor, twee A4'tje waar het hoe, wat en waarom precies in staat.quote:Op maandag 22 april 2013 18:13 schreef ejfaar het volgende:
Je blijft zeggen dat je je excuses gaat aanbieden, maar doet intussen niks en die man zit bang thuis..
Niet versturen.. Bewijslast..quote:Op maandag 22 april 2013 18:16 schreef hartloper het volgende:
[..]
De mail is al klaar hoor, twee A4'tje waar het hoe, wat en waarom precies in staat.
Ook om hem gerust te stellen vanalles erin.
Ik kan hem zo versturen, maar ik vraag me alleen af hoe dit overkomt bij hem en politie
quote:Op maandag 22 april 2013 18:20 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Niet versturen.. Bewijslast..
Ga gewoon langs.
Je kunt je smiley voor je houden tjappie. Alsof de politie zomaar zijn gegevens gaat krijgen.quote:
Iemand die een ander 'tjappie' noemt zou ik niet raadplegen voor juridisch adviesquote:Op maandag 22 april 2013 18:23 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je kunt je smiley voor je houden tjappie. Alsof de politie zomaar zijn gegevens gaat krijgen.
Een e-mail is gewoon stom. Ga langs en praat met die man.
Ik ben kapot slim gozer, jij weet niet.quote:Op maandag 22 april 2013 18:25 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Iemand die een ander 'tjappie' noemt zou ik niet raadplegen voor juridisch advies
Dat deze woordcombinaties überhaupt in je op komen zegt al genoegquote:Op maandag 22 april 2013 18:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ben kapot slim gozer, jij weet niet.
Iets anders komt er niet in me, dus dan maar deze woorden in me op komen, je weet toch gap.quote:Op maandag 22 april 2013 18:28 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Dat deze woordcombinaties überhaupt in je op komen zegt al genoeg
De grap is fout uitgevallen, dat is niet mijn bedoeling geweest.quote:
Meneer de agent, hoeveel straf krijg je als je je voordoet als agent terwijl je het niet bent?quote:Op zondag 21 april 2013 21:30 schreef ejfaar het volgende:
Ik ben zelf ook een agent en weet dus hoe deze dingen gaan. Ik denk dat je binnen 2 dagen wordt opgepakt, afgaande op je verhaal
Dan krijg je billenkoekquote:Op maandag 22 april 2013 18:43 schreef Peter het volgende:
[..]
Meneer de agent, hoeveel straf krijg je als je je voordoet als agent terwijl je het niet bent?
quote:Op zondag 21 april 2013 21:28 schreef hartloper het volgende:
Die race is al geweest haha. Kijk ik heb het echt niet gedaan om hem te pakken, dit is meer een grap die blijkbaar uit de hand is gelopen omdat hij de politie erbij heeft gehaald en omdat hij zo bang was.
Hij is natuurlijk bang geworden omdat ik zei dat ik ff in de jury wagen kwam babbelen, en we met een touringcar zouden komen. Dat was juist de grap, hem ff laten schrikken.
Met je eens, maar ook een overtrokken reactie van de andere partij mijn inziens.quote:
Vanuit je eigen mailadres verstuurd?quote:Op maandag 22 april 2013 21:46 schreef hartloper het volgende:
Nette excuus mail gestuurd met uitleg hoe en waarom.
Krijg ik van hem een mail terug:
Je bent zwaar de klos. De politie zit achter je aan., is bezig met je te traceren. We zien ons in de rechtbank
Oke jij bent de lul.quote:Op maandag 22 april 2013 21:46 schreef hartloper het volgende:
Nette excuus mail gestuurd met uitleg hoe en waarom.
Krijg ik van hem een mail terug:
Je bent zwaar de klos. De politie zit achter je aan., is bezig met je te traceren. We zien ons in de rechtbank
Nee joh. heeft ie allemaal uitgezocht.quote:Op maandag 22 april 2013 22:47 schreef Atemno het volgende:
[..]
Ze kunnen wel je IP-adres traceren nu hoor.
quote:Op maandag 22 april 2013 23:21 schreef hartloper het volgende:
Topic mag wel dicht. Iedereen bedankt voor zijn of haar bijdrage.
Ik ben gisteravond er achter gekomen dat ik geen strafbaar feit heb gepleegd, gezien er geen dreigement is geweest van een aankomend misdrijf.
Vanavond heb ik het slachtoffer een mail gestuurd waarin ik hem uitleg waarom ik dit heb gedaan en om mijn excuses aan te bieden. Hij weet nu dat het niet aan hem persoonlijk ligt.
Ik heb geleerd hier van en zal het niet meer doen!
"het slachtoffer" ook echtquote:Op maandag 22 april 2013 23:21 schreef hartloper het volgende:
Topic mag wel dicht. Iedereen bedankt voor zijn of haar bijdrage.
Ik ben gisteravond er achter gekomen dat ik geen strafbaar feit heb gepleegd, gezien er geen dreigement is geweest van een aankomend misdrijf.
Vanavond heb ik het slachtoffer een mail gestuurd waarin ik hem uitleg waarom ik dit heb gedaan en om mijn excuses aan te bieden. Hij weet nu dat het niet aan hem persoonlijk ligt.
Ik heb geleerd hier van en zal het niet meer doen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |