Zal wel met een sisser aflopen.quote:Op zondag 21 april 2013 21:20 schreef hartloper het volgende:
Die collega weet niet dat ik het was
Die collega heb ik mijn inziens ook niet bedreigd
Heb niks benoemd dat ik hem iets ga doen etc
Ik denk dat die collega wel iets tegen me heeft ingedient gezien de politie er nog mee bezig is
Die collega heb ik NIET zo behandeld omdat hij in een rolstoel zit maar altijd zo opschept dat hij alles prima regelt
Sure, er is totaal geen sprake van bedreiging oid. Het verbaasd me dat de politie hier blijkbaar werk van maakt.quote:Op zondag 21 april 2013 21:30 schreef ejfaar het volgende:
Ik ben zelf ook een agent en weet dus hoe deze dingen gaan. Ik denk dat je binnen 2 dagen wordt opgepakt, afgaande op je verhaal
Oke hij kan geschrokken zijn door dat we met een grote groep zouden komen en omdat wij hem wilde spreken in de jury wagen.quote:
Heb jij de mails gezien? Ik heb zojuist het digitale dossier ingezien en uit de mails die daarin staan blijkt duidelijk dat er sprake is van bedreigingquote:Op zondag 21 april 2013 21:44 schreef -jos- het volgende:
[..]
Sure, er is totaal geen sprake van bedreiging oid. Het verbaasd me dat de politie hier blijkbaar werk van maakt.
Mensen niet jennen omdat ze in een rolstoel zitten, wat een zacht ei ben je danquote:Op zondag 21 april 2013 21:13 schreef ejfaar het volgende:
Mensen jennen omdat ze in een rolstoel zitten, hoe sneu ben je dan
Neuqen?quote:Op zondag 21 april 2013 22:14 schreef Kola het volgende:
[..]
Mensen niet jennen omdat ze in een rolstoel zitten, wat een zacht ei ben je dan
Hahaquote:Op zondag 21 april 2013 22:13 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Heb jij de mails gezien? Ik heb zojuist het digitale dossier ingezien en uit de mails die daarin staan blijkt duidelijk dat er sprake is van bedreiging
Bedreiging met openlijk in vereniging geweld plegen tegen personen of goederen, met geweld tegen een internationaal beschermd persoon of diens beschermde goederen, met enig misdrijf waardoor gevaar voor de algemene veiligheid van personen of goederen of gemeen gevaar voor de verlening van diensten ontstaat, met verkrachting, met feitelijke aanranding van de eerbaarheid, met enig misdrijf tegen het leven gericht, met gijzeling, met zware mishandeling of met brandstichting, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste twee jaren of geldboete van de vierde categorie.quote:Op zondag 21 april 2013 23:14 schreef hartloper het volgende:
Dit is dus bedreiging en dan maakt het niet uit of je het telefonisch, per brief, per mail of in real life doet:
Bedreiging is het dreigen met - in de meeste gevallen - fysiek geweld of de dood tegen een persoon
Aldus wetboek van strafrecht
Waar maak je je dan druk om.quote:Op zondag 21 april 2013 23:31 schreef hartloper het volgende:
Nee hoor, helemaal niet. Er is absoluut geen sprake geweest van belediging / dreiging met fysiek geweld, de dood, zijn evenement.
Wat ik dachtquote:Op zondag 21 april 2013 21:09 schreef Deetch het volgende:
Je wordt op dit moment keihard teruggegrapt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |