abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125622033
Niet vanuit mijn eigen mailadres
pi_125622124
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 22:45 schreef hartloper het volgende:
Niet vanuit mijn eigen mailadres
Ze kunnen wel je IP-adres traceren nu hoor.
pi_125622147
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 22:47 schreef Atemno het volgende:

[..]

Ze kunnen wel je IP-adres traceren nu hoor.
Nee joh. heeft ie allemaal uitgezocht.
pi_125622289
Met Gmail is je IP adres niet makkelijk te traceren blijkbaar.
Men moet dan een verzoek doen bij google. OVJ
Dit is geen strafbaar wettelijk feit dus er vindt geen onderzoek plaats
pi_125623007
Als dit echt is: waarom doe je zowel die 'grap' als die excuusbrief over de mail? Dan ligt het toch voor de hand dat dingen verkeerd worden opgevat? (al is die reactie zwaar overtrokken)
pi_125623271
Die mail was meer omdat ik me stoor aan hoe hij iets organiseert. Dat dat altijd maar half werk is.
Geen duidelijkheid etc.

Ik begrijp zijn reactie ook niet, waarom hij de politie etc heeft gebeld. Oke, wellicht is hij zich helemaal te pletter geschrokken. Daarvoor ook mijn excuses, die man hoeft niet in angst te leven.
Maar ik heb niks strafbaars gedaan hoor :)
  maandag 22 april 2013 @ 23:07:17 #107
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_125623442
Ben je hier nou nog steeds mee bezig? _O- Laat het gaan.
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_125624236
Topic mag wel dicht. Iedereen bedankt voor zijn of haar bijdrage.

Ik ben gisteravond er achter gekomen dat ik geen strafbaar feit heb gepleegd, gezien er geen dreigement is geweest van een aankomend misdrijf.
Vanavond heb ik het slachtoffer een mail gestuurd waarin ik hem uitleg waarom ik dit heb gedaan en om mijn excuses aan te bieden. Hij weet nu dat het niet aan hem persoonlijk ligt.

Ik heb geleerd hier van en zal het niet meer doen!
  maandag 22 april 2013 @ 23:23:25 #109
294141 tarantism
hups in die kont
pi_125624345
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 23:21 schreef hartloper het volgende:

Ik ben gisteravond er achter gekomen dat ik geen strafbaar feit heb gepleegd, gezien er geen dreigement is geweest van een aankomend misdrijf.
Vanavond heb ik het slachtoffer een mail gestuurd waarin ik hem uitleg waarom ik dit heb gedaan en om mijn excuses aan te bieden. Hij weet nu dat het niet aan hem persoonlijk ligt.

maandag 22 april 2013 @ 23:29:05 #110
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_125624681
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 23:21 schreef hartloper het volgende:

"het slachtoffer" ook echt _O-

Maar goed.

*slot op verzoek van TS*
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')