De mail is al klaar hoor, twee A4'tje waar het hoe, wat en waarom precies in staat.quote:Op maandag 22 april 2013 18:13 schreef ejfaar het volgende:
Je blijft zeggen dat je je excuses gaat aanbieden, maar doet intussen niks en die man zit bang thuis..
Niet versturen.. Bewijslast..quote:Op maandag 22 april 2013 18:16 schreef hartloper het volgende:
[..]
De mail is al klaar hoor, twee A4'tje waar het hoe, wat en waarom precies in staat.
Ook om hem gerust te stellen vanalles erin.
Ik kan hem zo versturen, maar ik vraag me alleen af hoe dit overkomt bij hem en politie
quote:Op maandag 22 april 2013 18:20 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Niet versturen.. Bewijslast..
Ga gewoon langs.
Je kunt je smiley voor je houden tjappie. Alsof de politie zomaar zijn gegevens gaat krijgen.quote:
Iemand die een ander 'tjappie' noemt zou ik niet raadplegen voor juridisch adviesquote:Op maandag 22 april 2013 18:23 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je kunt je smiley voor je houden tjappie. Alsof de politie zomaar zijn gegevens gaat krijgen.
Een e-mail is gewoon stom. Ga langs en praat met die man.
Ik ben kapot slim gozer, jij weet niet.quote:Op maandag 22 april 2013 18:25 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Iemand die een ander 'tjappie' noemt zou ik niet raadplegen voor juridisch advies
Dat deze woordcombinaties überhaupt in je op komen zegt al genoegquote:Op maandag 22 april 2013 18:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ben kapot slim gozer, jij weet niet.
Iets anders komt er niet in me, dus dan maar deze woorden in me op komen, je weet toch gap.quote:Op maandag 22 april 2013 18:28 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Dat deze woordcombinaties überhaupt in je op komen zegt al genoeg
De grap is fout uitgevallen, dat is niet mijn bedoeling geweest.quote:
Meneer de agent, hoeveel straf krijg je als je je voordoet als agent terwijl je het niet bent?quote:Op zondag 21 april 2013 21:30 schreef ejfaar het volgende:
Ik ben zelf ook een agent en weet dus hoe deze dingen gaan. Ik denk dat je binnen 2 dagen wordt opgepakt, afgaande op je verhaal
Dan krijg je billenkoekquote:Op maandag 22 april 2013 18:43 schreef Peter het volgende:
[..]
Meneer de agent, hoeveel straf krijg je als je je voordoet als agent terwijl je het niet bent?
quote:Op zondag 21 april 2013 21:28 schreef hartloper het volgende:
Die race is al geweest haha. Kijk ik heb het echt niet gedaan om hem te pakken, dit is meer een grap die blijkbaar uit de hand is gelopen omdat hij de politie erbij heeft gehaald en omdat hij zo bang was.
Hij is natuurlijk bang geworden omdat ik zei dat ik ff in de jury wagen kwam babbelen, en we met een touringcar zouden komen. Dat was juist de grap, hem ff laten schrikken.
Met je eens, maar ook een overtrokken reactie van de andere partij mijn inziens.quote:
Vanuit je eigen mailadres verstuurd?quote:Op maandag 22 april 2013 21:46 schreef hartloper het volgende:
Nette excuus mail gestuurd met uitleg hoe en waarom.
Krijg ik van hem een mail terug:
Je bent zwaar de klos. De politie zit achter je aan., is bezig met je te traceren. We zien ons in de rechtbank
Oke jij bent de lul.quote:Op maandag 22 april 2013 21:46 schreef hartloper het volgende:
Nette excuus mail gestuurd met uitleg hoe en waarom.
Krijg ik van hem een mail terug:
Je bent zwaar de klos. De politie zit achter je aan., is bezig met je te traceren. We zien ons in de rechtbank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |