O ja, die was er vooral mee bezig nog voordat hij in het programma de anderen ontmoet had. Maar 's avonds was hij vooral liedjes aan het maken met Ben.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:28 schreef Tijn het volgende:
[..]
Lange Frans was er wel enorm mee bezig, die heeft heel aflevering 1 gevuld met allerlei theorieën.
Ik vind het altijd een beetje raar om BN'ers voor geld te laten spelen.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:31 schreef Cynix ® het volgende:
Blijft ook wel grappig bij dit soort spelletjes dat de productie een 2 miljoen ¤ (gokje) kost en ze nu wekenlang spelen om een paar 1.000 ¤.
Bij 2 voor 12 win je meer.
Eens. Nóg een reden om af te stappen van de gedachte dat een spel alleen maar leuk kan zijn met BN-ers.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vind het altijd een beetje raar om BN'ers voor geld te laten spelen.
Ja, Lisa ontcijferde de code en maakte de kluis open.quote:
Nog niemand.quote:
Ok tnx zat niet op te lettenquote:Op zondag 12 mei 2013 21:37 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ja, Lisa ontcijferde de code en maakte de kluis open.
[..]
Nog niemand.
Dat vind ik echt een misser. Juist de eliminaties maakt het spannender.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:38 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
er gaat niet elke week iemand uit. er zit geen logica in.
Ja, echt jammer. En ook nog op zo'n terloopse manier.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:40 schreef Tijn het volgende:
Ze moeten natuurlijk ook nog 4 afleveringen vullen en er zitten nog maar 5 kandidaten in waarvan er uiteindelijk 3 over moeten blijven, dus het kan ook niet dat er elke week iemand uitgaat.
Dat maakt het nog raarder dat er twee kandidaten weggingen in aflevering 2 trouwens.
"Hey, is Inge nou weg?"quote:Op zondag 12 mei 2013 21:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, echt jammer. En ook nog op zo'n terloopse manier.
Hahaha ja zo een beetje.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
"Hey, is Inge nou weg?"
Jeffrey heeft niemand gemist
Ik mis juist het spannende aan de eliminaties.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:41 schreef Lavenderr het volgende:
Dat vind ik echt een misser. Juist de eliminaties maakt het spannender.
Ik zeg het ook verkeerd. Ik bedoel: de eliminaties zouden enorm spannend kunnen zijn. Echt het moment waar je naartoe leeft.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:48 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik mis juist het spannende aan de eliminaties.
Natuurlijk is er een effect op de achterblijvers als er steeds onverwachts iemand weg moet, maar ze lijken er niet heel erg mee bezig.
"Goh, jij genomineerd? Nou, zeg, dat is me ook wat."
Ja, je verwacht het niet hè?quote:Op zondag 12 mei 2013 21:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vond de opdrachten wel weer 'spectaculair'. Een zak omhoog houden en kleurtjes op een rij leggen
Ik denk inderdaad dat dat volgende week aan bod komt.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:53 schreef beequeen het volgende:
Ik kreeg alleen het einde mee, was het vergeten. Kun je nagaan.![]()
Maar geen uitleg over HOE Liza die kluis opende. Cijfers, letters of wat dan ook. Of zien we dat volgende week?
Ik help het je hopen.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk inderdaad dat dat volgende week aan bod komt.
quote:Op zondag 12 mei 2013 21:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het was wel een Thaise zak, hè? Dat ze niet voor niets naar Thailand afgereisd zijn.
Van alle mogelijkheden wist Liza ineens de combi? Hoe kan dat nou.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:53 schreef beequeen het volgende:
Ik kreeg alleen het einde mee, was het vergeten. Kun je nagaan.![]()
Maar geen uitleg over HOE Liza die kluis opende. Cijfers, letters of wat dan ook. Of zien we dat volgende week?
Verschrikkelijk irritant.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Van alle mogelijkheden wist Liza ineens de combi? Hoe kan dat nou.
Vind het echt een actrice die altijd acteert. Ook in het dagelijks leven.
Irritant.
Niet allequote:Maar goed, mannen vinden haar lekker, dus dan maakt het niet uit.
It's clouding their judgement denk ik weleens.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Verschrikkelijk irritant.
[..]
Niet alle
Die Sylvia vind ik ook verschrikkelijk trouwens.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
It's clouding their judgement denk ik weleens.
Maar jij prikt er dus doorheen en vindt haar ook irritant.
Ik vind Liza het ergste. Trouwens die Manuel ook , blegh. He was not amused toen hij genomineerd werd. Je kon de verbazing van zijn gezicht aflezen. Híj genomineerd! Hoe kan dat nouquote:Op zondag 12 mei 2013 22:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die Sylvia vind ik ook verschrikkelijk trouwens.
Tsja, een beetje in het verlengde van een kerstboom maken van Lego.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vond de opdrachten wel weer 'spectaculair'. Een zak omhoog houden en kleurtjes op een rij leggen
Ik vind haar irritant en (eigenlijk ook wel een beetje) lekker, mag dat ook?quote:Op zondag 12 mei 2013 22:02 schreef Lavenderr het volgende:
Irritant.
Maar goed, mannen vinden haar lekker, dus dan maakt het niet uit.
Da's logisch, zij is blond.quote:
Die heeft het buskruit ook niet bepaald uitgevonden.quote:Trouwens die Manuel ook , blegh. He was not amused toen hij genomineerd werd. Je kon de verbazing van zijn gezicht aflezen. Híj genomineerd! Hoe kan dat nou
Oh ja, die kerstboom. Dat waren nogeens opdrachten.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:16 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Tsja, een beetje in het verlengde van een kerstboom maken van Lego.
Tuurlijk! Kan het me best voorstellen ook al ben ik geen man.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:18 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik vind haar irritant en (eigenlijk ook wel een beetje) lekker, mag dat ook?
Maar hier wordt aan het begin van iedere uitzending nog eens benadrukt dat het spectaculaire opdrachten zijn.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:16 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Tsja, een beetje in het verlengde van een kerstboom maken van Lego.
Ik ben het met je eens hoor. Sowieso verwacht je enige evolutie in een kleine 15 jaar.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar hier wordt aan het begin van iedere uitzending nog eens benadrukt dat het spectaculaire opdrachten zijn.
Overal ter wereld worden dit soort programma's gemaakt. Ze hadden toch wel zo hier en daar wat opmerkelijkere opdrachten kunnen jatten?quote:Op zondag 12 mei 2013 22:25 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens hoor. Sowieso verwacht je enige evolutie in een kleine 15 jaar.
Goh,dat je er nu pas achterkomt.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:02 schreef Lavenderr het volgende:.
Irritant.
Waarom denk je dat zij zo vaak prominent in beeld komt en voor elke gelegenheid even in bikini moet rond paraderen. Pure eye-candy voor de kijkcijfers. Dat je het niet door hebt.quote:Maar goed, mannen vinden haar lekker, dus dan maakt het niet uit.
BAM!quote:Op maandag 13 mei 2013 10:39 schreef Tijn het volgende:
Nou, met 149.000 kijkers toch 15.000 meer dan vorige week
Ja jaquote:Op maandag 13 mei 2013 10:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Het zijn allebei irritante schijtwijven. Maar daar prik ik dan weer doorheen.
Heb nog steeds niet een aflevering gezienquote:Op zondag 12 mei 2013 22:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Overal ter wereld worden dit soort programma's gemaakt. Ze hadden toch wel zo hier en daar wat opmerkelijkere opdrachten kunnen jatten?
Ah, het 'dubbele-hockeystick-effect'.quote:
Kun je nagaan hoe knap het is dat men met zo'n klein budget De Bunker heeft kunnen realiseren.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:57 schreef luxerobots het volgende:
Ik heb de afgelopen twee afleveringen maar half gezien. De aflevering dat de teller afliep heb ik nog gezien. Het was een cliffhanger, maar weet niet wat er daarna gebeurd is. Volgens mij was het ook geen grote verandering aangezien het niet terug is gekomen.
Het probleem voor mij is dat er geen pijl op te trekken valt. Er valt zo weinig aan de opdrachten af te leiden, het gaat gewoon te snel en is te rommelig. Zo is iedereen in de villa het er wel over eens dat Edith Bosch de mol saboteur niet is. Terwijl ze het gewoon kan zijn, althans het programma geeft me weinig redenen waarom ze het niet kan zijn. Bij WIDM kan je tenminste zelf conclusies trekken door bepaald gedrag van kandidaten, binnengebracht geld of de keuze waar afvallers op zaten. Dit rommelt maar door.
Een goed programma maken is dus moeilijker dan het lijkt.
O ja, dit ben ik ook alweer vergetenquote:Op woensdag 15 mei 2013 13:57 schreef luxerobots het volgende:
Volgens mij was het ook geen grote verandering aangezien het niet terug is gekomen.
Nee, ik weet het alweer een beetje: ze moesten bepalen wie er thuisgelaten zou gaan worden. Dat zou eigenlijk heel spannend worden, want dan moesten mensen gaan vertellen wie ze dachten dat de saboteur was (want het zou handig zijn om die thuis te laten). Ondanks dat Edith probeerde dit te bewerkstelligen (saboteur much?), was de groep er al vrij snel uit dat Rosalie thuis mocht blijven (die had toch geen zin meer). Dus het liep nogal met een sisser afquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:47 schreef Meke het volgende:
Wacht! Hadden ze toen niet een videoboodschap van Erik waarin gezegd werd dat ze zichzelf in teams moesten verdelen voor de volgende opdracht?
O ja!quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:32 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, ik weet het alweer een beetje: ze moesten bepalen wie er thuisgelaten zou gaan worden. Dat zou eigenlijk heel spannend worden, want dan moesten mensen gaan vertellen wie ze dachten dat de saboteur was (want het zou handig zijn om die thuis te laten). Ondanks dat Edith probeerde dit te bewerkstelligen (saboteur much?), was de groep er al vrij snel uit dat Rosalie thuis mocht blijven (die had toch geen zin meer). Dus het liep nogal met een sisser af
En daar hebben ze twee uitzendingen lang spanning voor opgebouwd met die klok? Echt?quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:32 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, ik weet het alweer een beetje: ze moesten bepalen wie er thuisgelaten zou gaan worden. Dat zou eigenlijk heel spannend worden, want dan moesten mensen gaan vertellen wie ze dachten dat de saboteur was (want het zou handig zijn om die thuis te laten). Ondanks dat Edith probeerde dit te bewerkstelligen (saboteur much?), was de groep er al vrij snel uit dat Rosalie thuis mocht blijven (die had toch geen zin meer). Dus het liep nogal met een sisser af
On a positive note ... Wanneer is de laatste uitzending? Misschien kijk ik die wel ... misschien ook niet.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga hier maar niet op door want ik blijf verder heel positief.
Thanksquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe knap het is dat men met zo'n klein budget De Bunker heeft kunnen realiseren.
We hebben er nog 3 (of 4) te gaan.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
On a positive note ... Wanneer is de laatste uitzending? Misschien kijk ik die wel ... misschien ook niet.
Ik dacht zelfs driequote:Op woensdag 15 mei 2013 17:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En daar hebben ze twee uitzendingen lang spanning voor opgebouwd met die klok? Echt?
Drie zondagen dat alle kandidaten hun mond nog moeten houden (3 weken dus) op straffe van...quote:
Of niet.quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:27 schreef Iwanius het volgende:
En dan weten we dat de oudste mannelijke kandidaat de saboteur was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |