Nee, ik ga toch meedoen.quote:
Ik ben al volop bezig. Wat een fake allemaal.quote:
hero vind ik nog de leukstequote:Op zondag 12 mei 2013 20:37 schreef Cynix ® het volgende:
Hero op zijn waffel, dat was wel echt. Denk ik.
Dat is zeker sneu.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:39 schreef Cynix ® het volgende:
Wat moet dat sneu zijn dat je je daar uitslooft en er nauwelijks een hond in geïnteresseerd is.
Waarschijnlijk zijn het allemaal saboteurs. Zoiets verzin je niet.quote:
Ik denk af en toe dat ze al weten wie het is. Dat het 1 groot toneelstuk is. Maar dat zal ik wel mishebben hoor.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:51 schreef Cynix ® het volgende:
Ik vind het wel enigszins vermakelijk, maar ben gek genoeg helemaal niet bezig met beredeneren wie de saboteur zou kunnen zijn. Het prikkelt me kennelijk niet genoeg om dat te willen weten.
Het maakt mij ook geen bal uit.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:51 schreef Cynix ® het volgende:
Ik vind het wel enigszins vermakelijk, maar ben gek genoeg helemaal niet bezig met beredeneren wie de saboteur zou kunnen zijn. Het prikkelt me kennelijk niet genoeg om dat te willen weten.
Dat idee had ik ook bij de eliminatie van Lange Frans en Ben Saunders. Die waren daar ook helemaal niet mee bezig, zo leek het. Lekker een beetje vakantie vieren.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:04 schreef Cynix ® het volgende:
Het lijkt wel of ze er meer mee bezig zijn dat de redactie niet mag merken dat het hen ook geen hol interesseert, dan met het zoeken naar de mol saboteur.
De kleine lettertjes zullen wel zijn dat de geheel verzorgde gratis vakantie afgeblazen wordt als ze het spel niet netjes uitspelen tot het einde.
Refresh uitstaan?quote:
Jaquote:Op zondag 12 mei 2013 21:23 schreef Cynix ® het volgende:
Als Hero níet de mol is, komt-ie best wat dommig over.
Doet hij bewust denk ik om zo de andere op een verkeerd spoor te zetten.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:23 schreef Cynix ® het volgende:
Als Hero níet de mol is, komt-ie best wat dommig over.
Lange Frans was er wel enorm mee bezig, die heeft heel aflevering 1 gevuld met allerlei theorieën.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat idee had ik ook bij de eliminatie van Lange Frans en Ben Saunders. Die waren daar ook helemaal niet mee bezig, zo leek het. Lekker een beetje vakantie vieren.
O ja, die was er vooral mee bezig nog voordat hij in het programma de anderen ontmoet had. Maar 's avonds was hij vooral liedjes aan het maken met Ben.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:28 schreef Tijn het volgende:
[..]
Lange Frans was er wel enorm mee bezig, die heeft heel aflevering 1 gevuld met allerlei theorieën.
Ik vind het altijd een beetje raar om BN'ers voor geld te laten spelen.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:31 schreef Cynix ® het volgende:
Blijft ook wel grappig bij dit soort spelletjes dat de productie een 2 miljoen ¤ (gokje) kost en ze nu wekenlang spelen om een paar 1.000 ¤.
Bij 2 voor 12 win je meer.
Eens. Nóg een reden om af te stappen van de gedachte dat een spel alleen maar leuk kan zijn met BN-ers.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vind het altijd een beetje raar om BN'ers voor geld te laten spelen.
Ja, Lisa ontcijferde de code en maakte de kluis open.quote:
Nog niemand.quote:
Ok tnx zat niet op te lettenquote:Op zondag 12 mei 2013 21:37 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ja, Lisa ontcijferde de code en maakte de kluis open.
[..]
Nog niemand.
Dat vind ik echt een misser. Juist de eliminaties maakt het spannender.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:38 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
er gaat niet elke week iemand uit. er zit geen logica in.
Ja, echt jammer. En ook nog op zo'n terloopse manier.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:40 schreef Tijn het volgende:
Ze moeten natuurlijk ook nog 4 afleveringen vullen en er zitten nog maar 5 kandidaten in waarvan er uiteindelijk 3 over moeten blijven, dus het kan ook niet dat er elke week iemand uitgaat.
Dat maakt het nog raarder dat er twee kandidaten weggingen in aflevering 2 trouwens.
"Hey, is Inge nou weg?"quote:Op zondag 12 mei 2013 21:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, echt jammer. En ook nog op zo'n terloopse manier.
Hahaha ja zo een beetje.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
"Hey, is Inge nou weg?"
Jeffrey heeft niemand gemist
Ik mis juist het spannende aan de eliminaties.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:41 schreef Lavenderr het volgende:
Dat vind ik echt een misser. Juist de eliminaties maakt het spannender.
Ik zeg het ook verkeerd. Ik bedoel: de eliminaties zouden enorm spannend kunnen zijn. Echt het moment waar je naartoe leeft.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:48 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik mis juist het spannende aan de eliminaties.
Natuurlijk is er een effect op de achterblijvers als er steeds onverwachts iemand weg moet, maar ze lijken er niet heel erg mee bezig.
"Goh, jij genomineerd? Nou, zeg, dat is me ook wat."
Ja, je verwacht het niet hè?quote:Op zondag 12 mei 2013 21:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vond de opdrachten wel weer 'spectaculair'. Een zak omhoog houden en kleurtjes op een rij leggen
Ik denk inderdaad dat dat volgende week aan bod komt.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:53 schreef beequeen het volgende:
Ik kreeg alleen het einde mee, was het vergeten. Kun je nagaan.![]()
Maar geen uitleg over HOE Liza die kluis opende. Cijfers, letters of wat dan ook. Of zien we dat volgende week?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |