Ik help het je hopen.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk inderdaad dat dat volgende week aan bod komt.
quote:Op zondag 12 mei 2013 21:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het was wel een Thaise zak, hè? Dat ze niet voor niets naar Thailand afgereisd zijn.
Van alle mogelijkheden wist Liza ineens de combi? Hoe kan dat nou.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:53 schreef beequeen het volgende:
Ik kreeg alleen het einde mee, was het vergeten. Kun je nagaan.![]()
Maar geen uitleg over HOE Liza die kluis opende. Cijfers, letters of wat dan ook. Of zien we dat volgende week?
Verschrikkelijk irritant.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Van alle mogelijkheden wist Liza ineens de combi? Hoe kan dat nou.
Vind het echt een actrice die altijd acteert. Ook in het dagelijks leven.
Irritant.
Niet allequote:Maar goed, mannen vinden haar lekker, dus dan maakt het niet uit.
It's clouding their judgement denk ik weleens.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Verschrikkelijk irritant.
[..]
Niet alle
Die Sylvia vind ik ook verschrikkelijk trouwens.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
It's clouding their judgement denk ik weleens.
Maar jij prikt er dus doorheen en vindt haar ook irritant.
Ik vind Liza het ergste. Trouwens die Manuel ook , blegh. He was not amused toen hij genomineerd werd. Je kon de verbazing van zijn gezicht aflezen. Híj genomineerd! Hoe kan dat nouquote:Op zondag 12 mei 2013 22:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die Sylvia vind ik ook verschrikkelijk trouwens.
Tsja, een beetje in het verlengde van een kerstboom maken van Lego.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vond de opdrachten wel weer 'spectaculair'. Een zak omhoog houden en kleurtjes op een rij leggen
Ik vind haar irritant en (eigenlijk ook wel een beetje) lekker, mag dat ook?quote:Op zondag 12 mei 2013 22:02 schreef Lavenderr het volgende:
Irritant.
Maar goed, mannen vinden haar lekker, dus dan maakt het niet uit.
Da's logisch, zij is blond.quote:
Die heeft het buskruit ook niet bepaald uitgevonden.quote:Trouwens die Manuel ook , blegh. He was not amused toen hij genomineerd werd. Je kon de verbazing van zijn gezicht aflezen. Híj genomineerd! Hoe kan dat nou
Oh ja, die kerstboom. Dat waren nogeens opdrachten.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:16 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Tsja, een beetje in het verlengde van een kerstboom maken van Lego.
Tuurlijk! Kan het me best voorstellen ook al ben ik geen man.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:18 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik vind haar irritant en (eigenlijk ook wel een beetje) lekker, mag dat ook?
Maar hier wordt aan het begin van iedere uitzending nog eens benadrukt dat het spectaculaire opdrachten zijn.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:16 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Tsja, een beetje in het verlengde van een kerstboom maken van Lego.
Ik ben het met je eens hoor. Sowieso verwacht je enige evolutie in een kleine 15 jaar.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar hier wordt aan het begin van iedere uitzending nog eens benadrukt dat het spectaculaire opdrachten zijn.
Overal ter wereld worden dit soort programma's gemaakt. Ze hadden toch wel zo hier en daar wat opmerkelijkere opdrachten kunnen jatten?quote:Op zondag 12 mei 2013 22:25 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens hoor. Sowieso verwacht je enige evolutie in een kleine 15 jaar.
Goh,dat je er nu pas achterkomt.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:02 schreef Lavenderr het volgende:.
Irritant.
Waarom denk je dat zij zo vaak prominent in beeld komt en voor elke gelegenheid even in bikini moet rond paraderen. Pure eye-candy voor de kijkcijfers. Dat je het niet door hebt.quote:Maar goed, mannen vinden haar lekker, dus dan maakt het niet uit.
BAM!quote:Op maandag 13 mei 2013 10:39 schreef Tijn het volgende:
Nou, met 149.000 kijkers toch 15.000 meer dan vorige week
Ja jaquote:Op maandag 13 mei 2013 10:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Het zijn allebei irritante schijtwijven. Maar daar prik ik dan weer doorheen.
Heb nog steeds niet een aflevering gezienquote:Op zondag 12 mei 2013 22:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Overal ter wereld worden dit soort programma's gemaakt. Ze hadden toch wel zo hier en daar wat opmerkelijkere opdrachten kunnen jatten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |