SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Neem ff een andere UI man, nu val je niet op in m'n ooghoeken.quote:Op zondag 21 april 2013 15:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan komt Vitesse niet op twee punten.![]()
Caland zag ik wel zitten in de bus.quote:Op zondag 21 april 2013 15:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je zit zelf niet in de bus ik herhaal niet in de bus.Groot fan van User Wotte![]()
Als jij het wilt.quote:Op zondag 21 april 2013 15:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Neem ff een andere UI man, nu val je niet op in m'n ooghoeken.![]()
quote:Op zondag 21 april 2013 15:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
![]()
Wie weet welk nummer en artiest dat eigenlijk is bij die Experia reclame?Hij moet gewoon uit de kast komen en, zoals GGMM al voorstelt, een Feyenoord UI nemenquote:Op zondag 21 april 2013 15:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als Vitesse wint staan ze nog op 3 punten.quote:Op zondag 21 april 2013 15:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan komt Vitesse niet op twee punten.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Feyenoord: Mulder; Janmaat, De Vrij, Mathijsen, Martins Indi; Clasie, Immers, Vilhena; Schaken, Pellè, Goossens.
Vitesse: Velthuizen; Kalas, Kashia, Van der Heijden, Van Aanholt; Pröpper, Janssen; Ibarra, Havenaar, Kakuta; Reis.![]()
Ik zou Bony koste wat het kost hebben opgesteld, ook al is hij maar 40 of 50%.
Hij is niet van het balbezit, hij is een soort Mario Gomez, één moment en hij kan een goal maken.Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?![]()
Op papier heeft Vitesse een beter elftal.quote:Op zondag 21 april 2013 15:29 schreef Kopsterk het volgende:
Feyenoord: Mulder; Janmaat, De Vrij, Mathijsen, Martins Indi; Clasie, Immers, Vilhena; Schaken, Pellè, Goossens.
Vitesse: Velthuizen; Kalas, Kashia, Van der Heijden, Van Aanholt; Pröpper, Janssen; Ibarra, Havenaar, Kakuta; Reis.Oke.quote:Op zondag 21 april 2013 15:29 schreef Asskicker14 het volgende:
Hij is niet van het balbezit, hij is een soort Mario Gomez, één moment en hij kan een goal maken.![]()
Genieten van De Kuip, zolang het nog kan.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
bedankt stijnquote:Op zondag 21 april 2013 15:29 schreef Asskicker14 het volgende:
Hij is niet van het balbezit, hij is een soort Mario Gomez, één moment en hij kan een goal maken.Groot fan van User Wotte![]()
PSV ookquote:Op zondag 21 april 2013 15:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op papier heeft Vitesse een beter elftal.
[..]
Oke.![]()
Gisteren speelde AZ ook verschrikkelijk zwak, met name achterin.quote:Op zondag 21 april 2013 15:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet echt.
Heb je de verdediging gezien die ze daar hebben?Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Enige positieve in Amsterdam gekozen?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
quote:Op zondag 21 april 2013 15:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gisteren speelde AZ ook verschrikkelijk zwak, met name achterin.
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Grapje zeker?quote:Op zondag 21 april 2013 15:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op papier heeft Vitesse een beter elftal.
[..]![]()
![]()
Als je de Sony Xperia bedoelt is het Sound and Vision van Bowie.quote:Op zondag 21 april 2013 15:29 schreef RvLaak het volgende:
Wie weet welk nummer en artiest dat eigenlijk is bij die Experia reclame?![]()
Zoveel maakt het niet meer uit voor ze, ze degraderen toch niet. Het zou mooi zijn als ze de beker nog winnen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Dank, ja die bedoelde ikquote:Op zondag 21 april 2013 15:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je de Sony Xperia bedoelt is het Sound and Vision van Bowie.![]()
Het middenveld, de verdediging en de keeper.quote:Op zondag 21 april 2013 15:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zet die spelers eens naast elkaar en zeg wie jij beter vindt.![]()
KUTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
De verdediging? Maak je een grap? 4 internationals naast elkaar bij Feyenoord. Middenveld valt over te twisten idd, keepers vind ik gelijkwaardig. Beiden pakken geen punten.quote:Op zondag 21 april 2013 15:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het middenveld, de verdediging en de keeper.![]()
Die 4 internationals deden vorige week helemaal niets bij de 1-1quote:Op zondag 21 april 2013 15:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De verdediging? Maak je een grap? 4 internationals naast elkaar bij Feyenoord. Middenveld valt over te twisten idd, keepers vind ik gelijkwaardig. Beiden pakken geen punten.![]()
NAC kan er echt geen reet van, daar moet Ajax volgende week met ruime cijfers van winnenOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Ik vind dat Vitesse 2 uitstekende centrale verdedigers heeft. Mathijsen ben ik geen fan van en BMI op de back vind ik niet kunnen.quote:Op zondag 21 april 2013 15:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De verdediging? Maak je een grap? 4 internationals naast elkaar bij Feyenoord. Middenveld valt over te twisten idd, keepers vind ik gelijkwaardig. Beiden pakken geen punten.
De Vrij maakt de laatste tijd nogal wat foutjes.
Janmaat is een uitstekende speler though.![]()
dacht ik vorige week ook bij Heerenveen Willem 2quote:Op zondag 21 april 2013 15:36 schreef Shreyas het volgende:
NAC kan er echt geen reet van, daar moet Ajax volgende week met ruime cijfers van winnen![]()
Straks zonder Langeler en Stam.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
beledigd.quote:Op zondag 21 april 2013 15:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Omdat jij johannesvermeer beledigt heb.![]()
Lekker kort door de bocht.quote:Op zondag 21 april 2013 15:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Die 4 internationals deden vorige week helemaal niets bij de 1-1![]()
A. Dat is al weer een poos geledenquote:Op zondag 21 april 2013 15:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Omdat jij johannesvermeer beledigt heb.
B. Dat is allang bijgelegd, vraag hem zelf maar![]()
![]()
![]()
BMI moet centraal, dat zou ze volgens mij een stuk sterker maken.quote:Op zondag 21 april 2013 15:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind dat Vitesse 2 uitstekende centrale verdedigers heeft. Mathijsen ben ik geen fan van en BMI op de back vind ik niet kunnen.
De Vrij maakt de laatste tijd nogal wat foutjes.
Janmaat is een uitstekende speler though.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Stamquote:Op zondag 21 april 2013 15:38 schreef Rickazio het volgende:
[..]
''jij gaat ook kijken of ik draai je nek om''
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ajaciedquote:Op zondag 21 april 2013 15:38 schreef Rickazio het volgende:
[..]
''jij gaat ook kijken of ik draai je nek om''
[ afbeelding ]![]()
![]()
Eens. Alleen is Mathijssen dan volledig nutteloos.quote:Op zondag 21 april 2013 15:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
BMI moet centraal, dat zou ze volgens mij een stuk sterker maken.![]()
Ik zal het hem even vragen inderdaad.quote:Op zondag 21 april 2013 15:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
A. Dat is al weer een poos geleden
B. Dat is allang bijgelegd, vraag hem zelf maar
Groot fan van User Wotte![]()
vindt Johan Derksen ook al. Onder Been en Beenhakker zou zoiets niet gebeurd zijnquote:Op zondag 21 april 2013 15:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
BMI moet centraal, dat zou ze volgens mij een stuk sterker maken.![]()
Wat misselijkquote:Op zondag 21 april 2013 15:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Omdat jij johannesvermeer beledigt heb.![]()
![]()
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ik niet, als er één ploeg was (Heerenveen, NAC, Willem II en FC Groningen) waar we mogelijk punten tegen konden verliezen was het absoluut Heerenveen, want die ploeg heeft bewezen zich extra te kunnen opladen tegen de grote ploegen. Ook in de heenwedstrijd (2-2) zag je dat, ze geven net iets extra's en zijn nog meer gemotiveerd dan tegen de kleinere ploegen. Dat zie je ook met Vitesse bijvoorbeeld.quote:Op zondag 21 april 2013 15:37 schreef Adames het volgende:
[..]
dacht ik vorige week ook bij Heerenveen Willem 2Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat is nog de mooiste grap.quote:Op zondag 21 april 2013 15:39 schreef Adames het volgende:
[..]
vindt Johan Derksen ook al. Onder Been en Beenhakker zou zoiets niet gebeurd zijn![]()
quote:Die vind ik eigenlijk steeds minder worden ipv beter.
wat een kneusquote:Op zondag 21 april 2013 15:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Die vind ik eigenlijk steeds minder worden ipv beter.
![]()
Alleen gefaald bij Standard Luik.quote:Op zondag 21 april 2013 15:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Die vind ik eigenlijk steeds minder worden ipv beter.
![]()
En soms als hij in een hele grappige bui is gaat hij mensen napraten.quote:Op zondag 21 april 2013 15:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Davy reageert vaak op jou mbt PSV. Dus dan zal het wel daaraan liggen
Dat doen kleuters ook wel eens.![]()
Die aankoop vind ik ook de grootste fout daar op voetbalgebied.quote:Op zondag 21 april 2013 15:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens. Alleen is Mathijssen dan volledig nutteloos.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ik ben het hier mee eensquote:Op zondag 21 april 2013 15:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
En soms als hij in een hele grappige bui is gaat hij mensen napraten.
Idd. Dat doen kleuters ook wel eens.quote:Op zondag 21 april 2013 15:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Van Geel heeft wel meer domme aankopen gedaan. Maar Mathijssen is er één van inderdaad.quote:Op zondag 21 april 2013 15:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die aankoop vind ik ook de grootste fout daar op voetbalgebied.![]()
Mathijssen is er één van inderdaad.quote:Op zondag 21 april 2013 15:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Van Geel heeft wel meer domme aankopen gedaan. Maar Mathijssen is er één van inderdaad.![]()
![]()
Slechte poging tot bashen.quote:Op zondag 21 april 2013 15:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Met twee tegen een zielig hoor.
Dat doen kleuters ook altijd.![]()
Immers en Singh zijn ook wel leukquote:Op zondag 21 april 2013 15:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die aankoop vind ik ook de grootste fout daar op voetbalgebied.![]()
Rare kleuters kom jij tegen.quote:Op zondag 21 april 2013 15:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Met twee tegen een zielig hoor.
Dat doen kleuters ook altijd.![]()
Waarom heeft die gast naast hem een mocro petje?quote:![]()
quote:Op zondag 21 april 2013 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat dan wel? Een creatief hersenspinseltje van jouw kant?quote:Groot fan van User Wotte![]()
Het niveau hier is nog lager dan dat van de wedstrijden
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Neppe Gucci pet, gekocht in turkije.quote:Op zondag 21 april 2013 15:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom heeft die gast naast hem een mocro petje?★★★![]()
Op die eerste na ook volledig begrijpelijk gezien hun transfervrije status. Je loopt weer te blaten zonder de context in ogenschouw te nemen.quote:Op zondag 21 april 2013 15:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vergeet Verhoek, Goossens en Vormer niet.![]()
De resultaten van Koeman zijn natuurlijk wel 10x beter dan daarvoor, alleen wat betreft BMI heeft hij wel een punt vind ik.quote:Op zondag 21 april 2013 15:39 schreef Adames het volgende:
[..]
vindt Johan Derksen ook al. Onder Been en Beenhakker zou zoiets niet gebeurd zijnOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
oh ja Verhoek. Gelukkig kregen ze hem ipv die 1,5 miljoen van Swansea.quote:Op zondag 21 april 2013 15:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vergeet Verhoek, Goossens en Vormer niet.
Goossens en Vormer zijn zo gek nog niet.![]()
Oh, als ze transfervrij zijn voegen ze opeens wel wat toe? Oke dan.quote:Op zondag 21 april 2013 15:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Op die eerste na ook volledig begrijpelijk gezien hun transfervrije status. Je loopt weer te blaten zonder de context in ogenschouw te nemen.![]()
Nee, dat is waar. Zonder Vormer had je niemand gehad die de vrije trappen het stadion uit zou schieten.quote:Op zondag 21 april 2013 15:44 schreef Adames het volgende:
[..]
oh ja Verhoek. Gelukkig kregen ze hem ipv die 1,5 miljoen van Swansea.
Goossens en Vormer zijn zo gek nog niet.![]()
Immers valt nog wel mee, het is alleen jammer dat hij zoveel hele grote kansen heeft gemist. Verder vind ik hem wel nuttig in het team.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Je hebt gewoon vrij weinige keuze als je niks uit kunt geven aan transfersommen. Dan is Vormer als uitblinker bij Roda een relatief veilige optie en Goossens als transfervrije linksbenige speler ook nog niet zo gek. Toch een van de betere spelers bij NEC als hij fit was. Je moet wat GGMM, het is nogal makkelijk om daar lacherig over te doen maar noem jij 3 andere spelers die voor geen of weinig geld meer hadden toegevoegd?quote:Op zondag 21 april 2013 15:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, als ze transfervrij zijn voegen ze opeens wel wat toe? Oke dan.![]()
Het is grappig dat je tegen stijntje zegt dat hij moet minderen in zijn suikerconsumptie, maar zelf ook als een veel te bijdehante lul rond loopt te stampenquote:Op zondag 21 april 2013 15:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat is waar. Zonder Vormer had je niemand gehad die de vrije trappen het stadion uit zou schieten.![]()
Poulsenquote:Op zondag 21 april 2013 15:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je hebt gewoon vrij weinige keuze als je niks uit kunt geven aan transfersommen. Dan is Vormer als uitblinker bij Roda een relatief veilige optie en Goossens als transfervrije linksbenige speler ook nog niet zo gek. Toch een van de betere spelers bij NEC als hij fit was. Je moet wat GGMM, het is nogal makkelijk om daar lacherig over te doen maar noem jij 3 andere spelers die voor geen of weinig geld meer hadden toegevoegd?
San Diego Chargersquote:
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Vormer heeft 12, en Goossens 1 wedstrijd gespeeld. Had je dat echt niet met jeugd op kunnen vangen?quote:Op zondag 21 april 2013 15:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je hebt gewoon vrij weinige keuze als je niks uit kunt geven aan transfersommen. Dan is Vormer als uitblinker bij Roda een relatief veilige optie en Goossens als transfervrije linksbenige speler ook nog niet zo gek. Toch een van de betere spelers bij NEC als hij fit was. Je moet wat GGMM, het is nogal makkelijk om daar lacherig over te doen maar noem jij 3 andere spelers die voor geen of weinig geld meer hadden toegevoegd?Goed argument.quote:Op zondag 21 april 2013 15:46 schreef Adames het volgende:
[..]
Het is grappig dat je tegen stijntje zegt dat hij moet minderen in zijn suikerconsumptie, maar zelf ook als een veel te bijdehante lul rond loopt te stampen![]()
ja, met 14 spelers kan je niet zo veel. Ze hebben nu al een veel te smalle selectie. Al heeft dat er ook mee te maken dat Koeman zo nodig weer ruzie moet maken met 2 talenten.quote:Op zondag 21 april 2013 15:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, als ze transfervrij zijn voegen ze opeens wel wat toe? Oke dan.![]()
welke jeugd?quote:Op zondag 21 april 2013 15:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vormer heeft 12, en Goossens 1 wedstrijd gespeeld. Had je dat echt niet met jeugd op kunnen vangen?![]()
quote:schade claim
♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Lasse Schone.quote:Op zondag 21 april 2013 15:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je hebt gewoon vrij weinige keuze als je niks uit kunt geven aan transfersommen. Dan is Vormer als uitblinker bij Roda een relatief veilige optie en Goossens als transfervrije linksbenige speler ook nog niet zo gek. Toch een van de betere spelers bij NEC als hij fit was. Je moet wat GGMM, het is nogal makkelijk om daar lacherig over te doen maar noem jij 3 andere spelers die voor geen of weinig geld meer hadden toegevoegd?![]()
Iemand die het ook opvalt.quote:Op zondag 21 april 2013 15:46 schreef Adames het volgende:
[..]
Het is grappig dat je tegen stijntje zegt dat hij moet minderen in zijn suikerconsumptie, maar zelf ook als een veel te bijdehante lul rond loopt te stampen![]()
Weleens.. geen dankquote:Op zondag 21 april 2013 15:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat doen kleuters ook wel eens.
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
sowieso koemanquote:Op zondag 21 april 2013 15:47 schreef Adames het volgende:
[..]
ja, met 14 spelers kan je niet zo veel. Ze hebben nu al een veel te smalle selectie. Al heeft dat er ook mee te maken dat Koeman zo nodig weer ruzie moet maken met 2 talenten.
quote:
Ik vind dat altijd zo'n gelul als ik eerlijk ben. Er staat een half elftal met eigen jeugd, dus: Nee, op een gegeven moment ben je door je jeugdspelers heen en zul je toch een selectie van 23 man op de been moeten brengen.quote:Op zondag 21 april 2013 15:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vormer heeft 12, en Goossens 1 wedstrijd gespeeld. Had je dat echt niet met jeugd op kunnen vangen?
[..]![]()
quote:Op zondag 21 april 2013 15:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zaten ze ook achteraan. Koos voor Ajax. Volgende?
Hm, ok. Als spelers die je haalt omdat je er 23 moet hebben zijn ze prima inderdaad.quote:Op zondag 21 april 2013 15:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo'n gelul als ik eerlijk ben. Er staat een half elftal met eigen jeugd, dus: Nee, op een gegeven moment ben je door je jeugdspelers heen en zul je toch een selectie van 23 man op de been moeten brengen.![]()
quote:Op zondag 21 april 2013 15:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wie heeft de sociale werkplaats als fotostudio?
♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Serieus, als ze mij een stuk klei gaven zou ik zo'n kop nog niet kunnen boetseren. Wat een freak of nature.quote:![]()
Nou nou nouquote:Op zondag 21 april 2013 15:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Serieus, als ze mij een stuk klei gaven zou ik zo'n kop nog niet kunnen boetseren. Wat een freak of nature.![]()
Overigens heeft Koeman dat imo niet zo slim uitgespeeld met Leerdam. Zou nu prima nog op rechtsback of middenveld kunnen bijspringen. Dat was nu zo'n speler die eigenlijk nooit echt door de mand zakte.quote:Op zondag 21 april 2013 15:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm, ok. Als spelers die je haalt omdat je er 23 moet hebben zijn ze prima inderdaad.![]()
Hm, daar ben ik het juist weer niet mee eens. Als iemand niet wil verlengen gewoon niet meer opstellen, vind ik prima beleid.quote:Op zondag 21 april 2013 15:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Overigens heeft Koeman dat imo niet zo slim uitgespeeld met Leerdam. Zou nu prima nog op rechtsback of middenveld kunnen bijspringen. Dat was nu zo'n speler die eigenlijk nooit echt door de mand zakte.![]()
De Boer doet het ook met Sulejmani inderdaad. Al zou dat ook te maken kunnen hebben met zijn zeer beperkte kwaliteiten.quote:Op zondag 21 april 2013 15:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm, daar ben ik het juist weer niet mee eens. Als iemand niet wil verlengen gewoon niet meer opstellen, vind ik prima beleid.![]()
Dat is het beleid van Ajax. Terecht imo. Zo haal je wat macht die spelers hebben weg.quote:Op zondag 21 april 2013 15:55 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
De Boer doet het ook met Sulejmani inderdaad. Al zou dat ook te maken kunnen hebben met zijn zeer beperkte kwaliteiten.![]()
![]()
Ik vind het gewoon jammer. Vond het echt een goede speler om erbij te hebben. Als hij aantoonbaar beter is dan Vormer zou ik zeggen dat je hem altijd op moet stellen ipv Vormer. Aan de andere kant kweek je daarmee wel onvrede bij die andere spelers die niet aan de bak komen en het komende seizoen wél nog bij Feyenoord spelen.quote:Op zondag 21 april 2013 15:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm, daar ben ik het juist weer niet mee eens. Als iemand niet wil verlengen gewoon niet meer opstellen, vind ik prima beleid.![]()
Ik vraag me echter wel af of de Boer wel zo principieel is dat hij het ook bij Eriksen, Alderweireld of Siem de Jong zou doen, mochten die niet willen verlengen en niet vertrekken in de zomer.quote:Op zondag 21 april 2013 15:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is het beleid van Ajax. Terecht imo. Zo haal je wat macht die spelers hebben weg.![]()
Ga daar maar niet van uitquote:Op zondag 21 april 2013 15:57 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik vraag me echter wel af of de Boer wel zo principieel is dat hij het ook bij Eriksen, Alderweireld of Siem de Jong zou doen, mochten die niet willen verlengen en niet vertrekken in de zomer.![]()
pfoe vitesse 4.4, daar zit wel value inquote:Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?![]()
Waar hebben die spelers van NEC toch last van.Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one![]()
Onvrede bij andere spelers + je maakt een statement. Volgende keer vang je wél geld voor zo'n speler.quote:Op zondag 21 april 2013 15:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon jammer. Vond het echt een goede speler om erbij te hebben. Als hij aantoonbaar beter is dan Vormer zou ik zeggen dat je hem altijd op moet stellen ipv Vormer. Aan de andere kant kweek je daarmee wel onvrede bij die andere spelers die niet aan de bak komen en het komende seizoen wél nog bij Feyenoord spelen.![]()
Als ze niet verlengen gaan ze weg dus dat probleem krijg je nietquote:Op zondag 21 april 2013 15:57 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik vraag me echter wel af of de Boer wel zo principieel is dat hij het ook bij Eriksen, Alderweireld of Siem de Jong zou doen, mochten die niet willen verlengen en niet vertrekken in de zomer.![]()
kramp, geen conditie dusquote:Op zondag 21 april 2013 15:59 schreef WEST het volgende:
Waar hebben die spelers van NEC toch last van.![]()
Dat is gelijkspel. Vitesse geeft zelfs 6.quote:Op zondag 21 april 2013 15:57 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
pfoe vitesse 4.4, daar zit wel value in![]()
Volgens mij trainen ze in Nijmegen niet.quote:Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
west-sidequote:Op zondag 21 april 2013 16:01 schreef WEST het volgende:
[..]
Volgens mij trainen ze in Nijmegen niet.Groot fan van User Wotte![]()
En dan zul je net zien...quote:Op zondag 21 april 2013 16:04 schreef Kopsterk het volgende:
Dit NAC zou Ajax het totaal niet lastig mee moeten hebben, zeker omdat het een uitwedstrijd is.![]()
![]()
Groningen gaat het Ajax enkel nog moeilijk maken.quote:Op zondag 21 april 2013 16:04 schreef Kopsterk het volgende:
Dit NAC zou Ajax het totaal niet lastig mee moeten hebben, zeker omdat het een uitwedstrijd is.![]()
![]()
twitter:aad300 twitterde op zondag 21-04-2013 om 09:55:18Gm kijken en luisteren of het echte #koningslied vnm door de kuip galmt #feyvit en vna naar @stadion_vtm voor mijn programma #de blik v. aad reageer retweet
Maar dan kan Ajax al kampioen zijn.quote:Op zondag 21 april 2013 16:04 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Groningen gaat het Ajax enkel nog moeilijk maken.Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
Wat is 'vnm'?quote:Op zondag 21 april 2013 16:04 schreef AFCNiels het volgende:
twitter:aad300 twitterde op zondag 21-04-2013 om 09:55:18Gm kijken en luisteren of het echte #koningslied vnm door de kuip galmt #feyvit en vna naar @stadion_vtm voor mijn programma #de blik v. aad reageer retweet
![]()
Dat lijkt me niet.quote:Op zondag 21 april 2013 16:04 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Groningen gaat het Ajax enkel nog moeilijk maken.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ja, hij komt later op de fiets....quote:Op zondag 21 april 2013 16:07 schreef Nativism het volgende:
Is er inmiddels al een definitief besluit over Bony genomen?![]()
quote:Op zondag 21 april 2013 16:04 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Groningen gaat het Ajax enkel nog moeilijk maken.![]()
![]()
met z'n tas?quote:Op zondag 21 april 2013 16:07 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Ja, hij komt later op de fiets....![]()
Sowieso niet, was erbuitenquote:Op zondag 21 april 2013 16:08 schreef Tchock het volgende:
PEC had daar best een penalty mogen krijgen![]()
Doen ze ook niet, die wint Ajax ook vrij gemakkelijk denk ik.quote:Op zondag 21 april 2013 16:07 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
In welk opzicht heeft NAC meer reden om het Ajax moeilijk te maken dan Groningen?Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
![]()
![]()
![]()
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
Daar gaan de nec fansFind your guiding inspiration. In a place where dreams are made
Uitstekende aankoop. Hebben ze die gehuurd of onder contract?quote:Op zondag 21 april 2013 16:11 schreef Tchock het volgende:
KlichZijn tweede doelpunt voor PEC in 11 wedstrijden, en wat voor een
![]()
Ik snap dat echt nooitquote:Op zondag 21 april 2013 16:12 schreef DaggerOne het volgende:
Haha de trappen staan vol met NEC 'fans'.Je kunt wel balen, maar waarom zou je eerder weg gaan ...
![]()
![]()
Gekocht. Arme knul heeft vier seizoenen bij Wolfsburg onder contract gestaan en in die tijd 12 wedstrijden gespeeld, allemaal voor het tweede teamquote:Op zondag 21 april 2013 16:12 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Uitstekende aankoop. Hebben ze die gehuurd of onder contract?![]()
![]()
nee joh gewoon ff wegquote:Op zondag 21 april 2013 16:15 schreef DaggerOne het volgende:
Stadion is leeg voor het laatste fluitsignaal als het zo door gaatFind your guiding inspiration. In a place where dreams are made
nog niet... +6quote:Op zondag 21 april 2013 16:16 schreef Ajacied422 het volgende:
PEC virtueel 11e:
8 Groningen 42
9 Heracles 37
10 NEC 37
11 PEC 36
12 ADO 36
13 NAC 35
14 AZ 33
15 RKC 31![]()
en dat veranderd na dit weekend ook niet meerquote:Op zondag 21 april 2013 16:16 schreef Ajacied422 het volgende:
PEC virtueel 11e:
8 Groningen 42
9 Heracles 37
10 NEC 37
11 PEC 36
12 ADO 36
13 NAC 35
14 AZ 33
15 RKC 31Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
quote:Op zondag 21 april 2013 16:17 schreef DaggerOne het volgende:
Hahah ze willen dus echt het stadion leeg hebben voor het einde.![]()
![]()
Straks gaat het nog lukken ookquote:Op zondag 21 april 2013 16:17 schreef DaggerOne het volgende:
Hahah ze willen dus echt het stadion leeg hebben voor het einde.![]()
![]()
Mijn vrouw daarentegenquote:Op zondag 21 april 2013 16:17 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Zou die moeten weten, zn vriendin is ook virtueel![]()
![]()
Dat is ook zo.quote:Op zondag 21 april 2013 16:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Iemand riep gisteren dat NEC nog lastig gaat worden voor PSV.![]()
Wss niet dezelfde persoon die riep dat PSV wel ff van PEC thuis zou winnenquote:Op zondag 21 april 2013 16:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Iemand riep gisteren dat NEC nog lastig gaat worden voor PSV.![]()
![]()
Die kleuren van PEC doen me altijd aan mijn club De Graafschap denken, maar die spelen nu heel ergens anders![]()
![]()
Uh, okequote:Op zondag 21 april 2013 16:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Goh wat verrassend wie er reageert. 33 seconden best laat.![]()
![]()
quote:Op zondag 21 april 2013 16:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Goh wat verrassend wie er reageert. 33 seconden best laat.
Goede wissel, PEC voor d'Graafschapquote:Op zondag 21 april 2013 16:18 schreef DaggerOne het volgende:
Die kleuren van PEC doen me altijd aan mijn club De Graafschap denken, maar die spelen nu heel ergens anders♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Dat ik snap waar je reactie op slaat is volwassen? Nou ja, in je hoofd zal het ongetwijfeld een zeer scherpe comeback zijn.quote:![]()
Uh, okequote:Op zondag 21 april 2013 16:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat ik snap waar je reactie op slaat is volwassen? Nou ja, in je hoofd zal het ongetwijfeld een zeer scherpe comeback zijn.![]()
pec is safe
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
Eensch. Vooral VVV mag er wel eens uit.quote:Op zondag 21 april 2013 16:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Laat de clubs uit Limburg maar degraderen.![]()
Inderdaad.quote:Op zondag 21 april 2013 16:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Degene die deze wedstrijd wint gaat 2e worden
Behalve als Feyenoord wint.![]()
quote:Op zondag 21 april 2013 16:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Laat de clubs uit Limburg maar degraderen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: