Eens. Alleen is Mathijssen dan volledig nutteloos.quote:Op zondag 21 april 2013 15:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
BMI moet centraal, dat zou ze volgens mij een stuk sterker maken.
Ik zal het hem even vragen inderdaad.quote:Op zondag 21 april 2013 15:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
A. Dat is al weer een poos geleden
B. Dat is allang bijgelegd, vraag hem zelf maar![]()
vindt Johan Derksen ook al. Onder Been en Beenhakker zou zoiets niet gebeurd zijnquote:Op zondag 21 april 2013 15:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
BMI moet centraal, dat zou ze volgens mij een stuk sterker maken.
Wat misselijkquote:Op zondag 21 april 2013 15:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Omdat jij johannesvermeer beledigt heb.
Ik niet, als er één ploeg was (Heerenveen, NAC, Willem II en FC Groningen) waar we mogelijk punten tegen konden verliezen was het absoluut Heerenveen, want die ploeg heeft bewezen zich extra te kunnen opladen tegen de grote ploegen. Ook in de heenwedstrijd (2-2) zag je dat, ze geven net iets extra's en zijn nog meer gemotiveerd dan tegen de kleinere ploegen. Dat zie je ook met Vitesse bijvoorbeeld.quote:Op zondag 21 april 2013 15:37 schreef Adames het volgende:
[..]
dacht ik vorige week ook bij Heerenveen Willem 2
Dat is nog de mooiste grap.quote:Op zondag 21 april 2013 15:39 schreef Adames het volgende:
[..]
vindt Johan Derksen ook al. Onder Been en Beenhakker zou zoiets niet gebeurd zijn
quote:
wat een kneusquote:Op zondag 21 april 2013 15:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Die vind ik eigenlijk steeds minder worden ipv beter.
Alleen gefaald bij Standard Luik.quote:Op zondag 21 april 2013 15:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Die vind ik eigenlijk steeds minder worden ipv beter.
En soms als hij in een hele grappige bui is gaat hij mensen napraten.quote:Op zondag 21 april 2013 15:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Davy reageert vaak op jou mbt PSV. Dus dan zal het wel daaraan liggen
Die aankoop vind ik ook de grootste fout daar op voetbalgebied.quote:Op zondag 21 april 2013 15:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens. Alleen is Mathijssen dan volledig nutteloos.
Ik ben het hier mee eensquote:Op zondag 21 april 2013 15:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
En soms als hij in een hele grappige bui is gaat hij mensen napraten.
Dat doen kleuters ook wel eens.
Idd. Dat doen kleuters ook wel eens.quote:Op zondag 21 april 2013 15:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
En soms als hij in een hele grappige bui is gaat hij mensen napraten.
Dat doen kleuters ook wel eens.
Van Geel heeft wel meer domme aankopen gedaan. Maar Mathijssen is er één van inderdaad.quote:Op zondag 21 april 2013 15:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die aankoop vind ik ook de grootste fout daar op voetbalgebied.
Mathijssen is er één van inderdaad.quote:Op zondag 21 april 2013 15:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Van Geel heeft wel meer domme aankopen gedaan. Maar Mathijssen is er één van inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |