SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Neem ff een andere UI man, nu val je niet op in m'n ooghoeken.quote:Op zondag 21 april 2013 15:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan komt Vitesse niet op twee punten.![]()
Caland zag ik wel zitten in de bus.quote:Op zondag 21 april 2013 15:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je zit zelf niet in de bus ik herhaal niet in de bus.Groot fan van User Wotte![]()
Als jij het wilt.quote:Op zondag 21 april 2013 15:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Neem ff een andere UI man, nu val je niet op in m'n ooghoeken.![]()
quote:Op zondag 21 april 2013 15:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
![]()
Wie weet welk nummer en artiest dat eigenlijk is bij die Experia reclame?Hij moet gewoon uit de kast komen en, zoals GGMM al voorstelt, een Feyenoord UI nemenquote:Op zondag 21 april 2013 15:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als Vitesse wint staan ze nog op 3 punten.quote:Op zondag 21 april 2013 15:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan komt Vitesse niet op twee punten.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Feyenoord: Mulder; Janmaat, De Vrij, Mathijsen, Martins Indi; Clasie, Immers, Vilhena; Schaken, Pellè, Goossens.
Vitesse: Velthuizen; Kalas, Kashia, Van der Heijden, Van Aanholt; Pröpper, Janssen; Ibarra, Havenaar, Kakuta; Reis.![]()
Ik zou Bony koste wat het kost hebben opgesteld, ook al is hij maar 40 of 50%.
Hij is niet van het balbezit, hij is een soort Mario Gomez, één moment en hij kan een goal maken.Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?![]()
Op papier heeft Vitesse een beter elftal.quote:Op zondag 21 april 2013 15:29 schreef Kopsterk het volgende:
Feyenoord: Mulder; Janmaat, De Vrij, Mathijsen, Martins Indi; Clasie, Immers, Vilhena; Schaken, Pellè, Goossens.
Vitesse: Velthuizen; Kalas, Kashia, Van der Heijden, Van Aanholt; Pröpper, Janssen; Ibarra, Havenaar, Kakuta; Reis.Oke.quote:Op zondag 21 april 2013 15:29 schreef Asskicker14 het volgende:
Hij is niet van het balbezit, hij is een soort Mario Gomez, één moment en hij kan een goal maken.![]()
Genieten van De Kuip, zolang het nog kan.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
bedankt stijnquote:Op zondag 21 april 2013 15:29 schreef Asskicker14 het volgende:
Hij is niet van het balbezit, hij is een soort Mario Gomez, één moment en hij kan een goal maken.Groot fan van User Wotte![]()
PSV ookquote:Op zondag 21 april 2013 15:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op papier heeft Vitesse een beter elftal.
[..]
Oke.![]()
Gisteren speelde AZ ook verschrikkelijk zwak, met name achterin.quote:Op zondag 21 april 2013 15:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet echt.
Heb je de verdediging gezien die ze daar hebben?Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Enige positieve in Amsterdam gekozen?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
quote:Op zondag 21 april 2013 15:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gisteren speelde AZ ook verschrikkelijk zwak, met name achterin.
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Grapje zeker?quote:Op zondag 21 april 2013 15:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op papier heeft Vitesse een beter elftal.
[..]![]()
![]()
Als je de Sony Xperia bedoelt is het Sound and Vision van Bowie.quote:Op zondag 21 april 2013 15:29 schreef RvLaak het volgende:
Wie weet welk nummer en artiest dat eigenlijk is bij die Experia reclame?![]()
Zoveel maakt het niet meer uit voor ze, ze degraderen toch niet. Het zou mooi zijn als ze de beker nog winnen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Dank, ja die bedoelde ikquote:Op zondag 21 april 2013 15:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je de Sony Xperia bedoelt is het Sound and Vision van Bowie.![]()
Het middenveld, de verdediging en de keeper.quote:Op zondag 21 april 2013 15:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zet die spelers eens naast elkaar en zeg wie jij beter vindt.![]()
KUTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
De verdediging? Maak je een grap? 4 internationals naast elkaar bij Feyenoord. Middenveld valt over te twisten idd, keepers vind ik gelijkwaardig. Beiden pakken geen punten.quote:Op zondag 21 april 2013 15:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het middenveld, de verdediging en de keeper.![]()
Die 4 internationals deden vorige week helemaal niets bij de 1-1quote:Op zondag 21 april 2013 15:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De verdediging? Maak je een grap? 4 internationals naast elkaar bij Feyenoord. Middenveld valt over te twisten idd, keepers vind ik gelijkwaardig. Beiden pakken geen punten.![]()
NAC kan er echt geen reet van, daar moet Ajax volgende week met ruime cijfers van winnenOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Ik vind dat Vitesse 2 uitstekende centrale verdedigers heeft. Mathijsen ben ik geen fan van en BMI op de back vind ik niet kunnen.quote:Op zondag 21 april 2013 15:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De verdediging? Maak je een grap? 4 internationals naast elkaar bij Feyenoord. Middenveld valt over te twisten idd, keepers vind ik gelijkwaardig. Beiden pakken geen punten.
De Vrij maakt de laatste tijd nogal wat foutjes.
Janmaat is een uitstekende speler though.![]()
dacht ik vorige week ook bij Heerenveen Willem 2quote:Op zondag 21 april 2013 15:36 schreef Shreyas het volgende:
NAC kan er echt geen reet van, daar moet Ajax volgende week met ruime cijfers van winnen![]()
Straks zonder Langeler en Stam.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
beledigd.quote:Op zondag 21 april 2013 15:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Omdat jij johannesvermeer beledigt heb.![]()
Lekker kort door de bocht.quote:Op zondag 21 april 2013 15:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Die 4 internationals deden vorige week helemaal niets bij de 1-1![]()
A. Dat is al weer een poos geledenquote:Op zondag 21 april 2013 15:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Omdat jij johannesvermeer beledigt heb.
B. Dat is allang bijgelegd, vraag hem zelf maar![]()
![]()
![]()
BMI moet centraal, dat zou ze volgens mij een stuk sterker maken.quote:Op zondag 21 april 2013 15:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind dat Vitesse 2 uitstekende centrale verdedigers heeft. Mathijsen ben ik geen fan van en BMI op de back vind ik niet kunnen.
De Vrij maakt de laatste tijd nogal wat foutjes.
Janmaat is een uitstekende speler though.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Stamquote:Op zondag 21 april 2013 15:38 schreef Rickazio het volgende:
[..]
''jij gaat ook kijken of ik draai je nek om''
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ajaciedquote:Op zondag 21 april 2013 15:38 schreef Rickazio het volgende:
[..]
''jij gaat ook kijken of ik draai je nek om''
[ afbeelding ]![]()
![]()
Eens. Alleen is Mathijssen dan volledig nutteloos.quote:Op zondag 21 april 2013 15:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
BMI moet centraal, dat zou ze volgens mij een stuk sterker maken.![]()
Ik zal het hem even vragen inderdaad.quote:Op zondag 21 april 2013 15:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
A. Dat is al weer een poos geleden
B. Dat is allang bijgelegd, vraag hem zelf maar
Groot fan van User Wotte![]()
vindt Johan Derksen ook al. Onder Been en Beenhakker zou zoiets niet gebeurd zijnquote:Op zondag 21 april 2013 15:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
BMI moet centraal, dat zou ze volgens mij een stuk sterker maken.![]()
Wat misselijkquote:Op zondag 21 april 2013 15:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Omdat jij johannesvermeer beledigt heb.![]()
![]()
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ik niet, als er één ploeg was (Heerenveen, NAC, Willem II en FC Groningen) waar we mogelijk punten tegen konden verliezen was het absoluut Heerenveen, want die ploeg heeft bewezen zich extra te kunnen opladen tegen de grote ploegen. Ook in de heenwedstrijd (2-2) zag je dat, ze geven net iets extra's en zijn nog meer gemotiveerd dan tegen de kleinere ploegen. Dat zie je ook met Vitesse bijvoorbeeld.quote:Op zondag 21 april 2013 15:37 schreef Adames het volgende:
[..]
dacht ik vorige week ook bij Heerenveen Willem 2Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Dat is nog de mooiste grap.quote:Op zondag 21 april 2013 15:39 schreef Adames het volgende:
[..]
vindt Johan Derksen ook al. Onder Been en Beenhakker zou zoiets niet gebeurd zijn
Forum Opties Forumhop: Hop naar: