Het middenveld, de verdediging en de keeper.quote:Op zondag 21 april 2013 15:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zet die spelers eens naast elkaar en zeg wie jij beter vindt.
De verdediging? Maak je een grap? 4 internationals naast elkaar bij Feyenoord. Middenveld valt over te twisten idd, keepers vind ik gelijkwaardig. Beiden pakken geen punten.quote:Op zondag 21 april 2013 15:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het middenveld, de verdediging en de keeper.
Die 4 internationals deden vorige week helemaal niets bij de 1-1quote:Op zondag 21 april 2013 15:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De verdediging? Maak je een grap? 4 internationals naast elkaar bij Feyenoord. Middenveld valt over te twisten idd, keepers vind ik gelijkwaardig. Beiden pakken geen punten.
Ik vind dat Vitesse 2 uitstekende centrale verdedigers heeft. Mathijsen ben ik geen fan van en BMI op de back vind ik niet kunnen.quote:Op zondag 21 april 2013 15:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De verdediging? Maak je een grap? 4 internationals naast elkaar bij Feyenoord. Middenveld valt over te twisten idd, keepers vind ik gelijkwaardig. Beiden pakken geen punten.
dacht ik vorige week ook bij Heerenveen Willem 2quote:Op zondag 21 april 2013 15:36 schreef Shreyas het volgende:
NAC kan er echt geen reet van, daar moet Ajax volgende week met ruime cijfers van winnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |