Het middenveld, de verdediging en de keeper.quote:Op zondag 21 april 2013 15:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zet die spelers eens naast elkaar en zeg wie jij beter vindt.
De verdediging? Maak je een grap? 4 internationals naast elkaar bij Feyenoord. Middenveld valt over te twisten idd, keepers vind ik gelijkwaardig. Beiden pakken geen punten.quote:Op zondag 21 april 2013 15:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het middenveld, de verdediging en de keeper.
Die 4 internationals deden vorige week helemaal niets bij de 1-1quote:Op zondag 21 april 2013 15:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De verdediging? Maak je een grap? 4 internationals naast elkaar bij Feyenoord. Middenveld valt over te twisten idd, keepers vind ik gelijkwaardig. Beiden pakken geen punten.
Ik vind dat Vitesse 2 uitstekende centrale verdedigers heeft. Mathijsen ben ik geen fan van en BMI op de back vind ik niet kunnen.quote:Op zondag 21 april 2013 15:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De verdediging? Maak je een grap? 4 internationals naast elkaar bij Feyenoord. Middenveld valt over te twisten idd, keepers vind ik gelijkwaardig. Beiden pakken geen punten.
dacht ik vorige week ook bij Heerenveen Willem 2quote:Op zondag 21 april 2013 15:36 schreef Shreyas het volgende:
NAC kan er echt geen reet van, daar moet Ajax volgende week met ruime cijfers van winnen
Straks zonder Langeler en Stam.quote:
beledigd.quote:Op zondag 21 april 2013 15:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Omdat jij johannesvermeer beledigt heb.
Lekker kort door de bocht.quote:Op zondag 21 april 2013 15:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Die 4 internationals deden vorige week helemaal niets bij de 1-1
A. Dat is al weer een poos geledenquote:Op zondag 21 april 2013 15:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
BMI moet centraal, dat zou ze volgens mij een stuk sterker maken.quote:Op zondag 21 april 2013 15:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind dat Vitesse 2 uitstekende centrale verdedigers heeft. Mathijsen ben ik geen fan van en BMI op de back vind ik niet kunnen.
De Vrij maakt de laatste tijd nogal wat foutjes.
Janmaat is een uitstekende speler though.
Stamquote:Op zondag 21 april 2013 15:38 schreef Rickazio het volgende:
[..]
''jij gaat ook kijken of ik draai je nek om''
[ afbeelding ]
Ajaciedquote:Op zondag 21 april 2013 15:38 schreef Rickazio het volgende:
[..]
''jij gaat ook kijken of ik draai je nek om''
[ afbeelding ]
Eens. Alleen is Mathijssen dan volledig nutteloos.quote:Op zondag 21 april 2013 15:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
BMI moet centraal, dat zou ze volgens mij een stuk sterker maken.
Ik zal het hem even vragen inderdaad.quote:Op zondag 21 april 2013 15:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
A. Dat is al weer een poos geleden
B. Dat is allang bijgelegd, vraag hem zelf maar![]()
vindt Johan Derksen ook al. Onder Been en Beenhakker zou zoiets niet gebeurd zijnquote:Op zondag 21 april 2013 15:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
BMI moet centraal, dat zou ze volgens mij een stuk sterker maken.
Wat misselijkquote:Op zondag 21 april 2013 15:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik niet, als er één ploeg was (Heerenveen, NAC, Willem II en FC Groningen) waar we mogelijk punten tegen konden verliezen was het absoluut Heerenveen, want die ploeg heeft bewezen zich extra te kunnen opladen tegen de grote ploegen. Ook in de heenwedstrijd (2-2) zag je dat, ze geven net iets extra's en zijn nog meer gemotiveerd dan tegen de kleinere ploegen. Dat zie je ook met Vitesse bijvoorbeeld.quote:Op zondag 21 april 2013 15:37 schreef Adames het volgende:
[..]
dacht ik vorige week ook bij Heerenveen Willem 2
Dat is nog de mooiste grap.quote:Op zondag 21 april 2013 15:39 schreef Adames het volgende:
[..]
vindt Johan Derksen ook al. Onder Been en Beenhakker zou zoiets niet gebeurd zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |