welke jeugd?quote:Op zondag 21 april 2013 15:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vormer heeft 12, en Goossens 1 wedstrijd gespeeld. Had je dat echt niet met jeugd op kunnen vangen?
quote:
Lasse Schone.quote:Op zondag 21 april 2013 15:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je hebt gewoon vrij weinige keuze als je niks uit kunt geven aan transfersommen. Dan is Vormer als uitblinker bij Roda een relatief veilige optie en Goossens als transfervrije linksbenige speler ook nog niet zo gek. Toch een van de betere spelers bij NEC als hij fit was. Je moet wat GGMM, het is nogal makkelijk om daar lacherig over te doen maar noem jij 3 andere spelers die voor geen of weinig geld meer hadden toegevoegd?
Iemand die het ook opvalt.quote:Op zondag 21 april 2013 15:46 schreef Adames het volgende:
[..]
Het is grappig dat je tegen stijntje zegt dat hij moet minderen in zijn suikerconsumptie, maar zelf ook als een veel te bijdehante lul rond loopt te stampen
Weleens.. geen dankquote:Op zondag 21 april 2013 15:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
En soms als hij in een hele grappige bui is gaat hij mensen napraten.
Dat doen kleuters ook wel eens.
sowieso koemanquote:Op zondag 21 april 2013 15:47 schreef Adames het volgende:
[..]
ja, met 14 spelers kan je niet zo veel. Ze hebben nu al een veel te smalle selectie. Al heeft dat er ook mee te maken dat Koeman zo nodig weer ruzie moet maken met 2 talenten.
quote:
Ik vind dat altijd zo'n gelul als ik eerlijk ben. Er staat een half elftal met eigen jeugd, dus: Nee, op een gegeven moment ben je door je jeugdspelers heen en zul je toch een selectie van 23 man op de been moeten brengen.quote:Op zondag 21 april 2013 15:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vormer heeft 12, en Goossens 1 wedstrijd gespeeld. Had je dat echt niet met jeugd op kunnen vangen?
[..]
quote:Op zondag 21 april 2013 15:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zaten ze ook achteraan. Koos voor Ajax. Volgende?
Hm, ok. Als spelers die je haalt omdat je er 23 moet hebben zijn ze prima inderdaad.quote:Op zondag 21 april 2013 15:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo'n gelul als ik eerlijk ben. Er staat een half elftal met eigen jeugd, dus: Nee, op een gegeven moment ben je door je jeugdspelers heen en zul je toch een selectie van 23 man op de been moeten brengen.
quote:Op zondag 21 april 2013 15:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wie heeft de sociale werkplaats als fotostudio?
Serieus, als ze mij een stuk klei gaven zou ik zo'n kop nog niet kunnen boetseren. Wat een freak of nature.quote:
Nou nou nouquote:Op zondag 21 april 2013 15:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Serieus, als ze mij een stuk klei gaven zou ik zo'n kop nog niet kunnen boetseren. Wat een freak of nature.
Overigens heeft Koeman dat imo niet zo slim uitgespeeld met Leerdam. Zou nu prima nog op rechtsback of middenveld kunnen bijspringen. Dat was nu zo'n speler die eigenlijk nooit echt door de mand zakte.quote:Op zondag 21 april 2013 15:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm, ok. Als spelers die je haalt omdat je er 23 moet hebben zijn ze prima inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |