Hm, daar ben ik het juist weer niet mee eens. Als iemand niet wil verlengen gewoon niet meer opstellen, vind ik prima beleid.quote:Op zondag 21 april 2013 15:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Overigens heeft Koeman dat imo niet zo slim uitgespeeld met Leerdam. Zou nu prima nog op rechtsback of middenveld kunnen bijspringen. Dat was nu zo'n speler die eigenlijk nooit echt door de mand zakte.
De Boer doet het ook met Sulejmani inderdaad. Al zou dat ook te maken kunnen hebben met zijn zeer beperkte kwaliteiten.quote:Op zondag 21 april 2013 15:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm, daar ben ik het juist weer niet mee eens. Als iemand niet wil verlengen gewoon niet meer opstellen, vind ik prima beleid.
Dat is het beleid van Ajax. Terecht imo. Zo haal je wat macht die spelers hebben weg.quote:Op zondag 21 april 2013 15:55 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
De Boer doet het ook met Sulejmani inderdaad. Al zou dat ook te maken kunnen hebben met zijn zeer beperkte kwaliteiten.
Ik vind het gewoon jammer. Vond het echt een goede speler om erbij te hebben. Als hij aantoonbaar beter is dan Vormer zou ik zeggen dat je hem altijd op moet stellen ipv Vormer. Aan de andere kant kweek je daarmee wel onvrede bij die andere spelers die niet aan de bak komen en het komende seizoen wél nog bij Feyenoord spelen.quote:Op zondag 21 april 2013 15:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm, daar ben ik het juist weer niet mee eens. Als iemand niet wil verlengen gewoon niet meer opstellen, vind ik prima beleid.
Ik vraag me echter wel af of de Boer wel zo principieel is dat hij het ook bij Eriksen, Alderweireld of Siem de Jong zou doen, mochten die niet willen verlengen en niet vertrekken in de zomer.quote:Op zondag 21 april 2013 15:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is het beleid van Ajax. Terecht imo. Zo haal je wat macht die spelers hebben weg.
Ga daar maar niet van uitquote:Op zondag 21 april 2013 15:57 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik vraag me echter wel af of de Boer wel zo principieel is dat hij het ook bij Eriksen, Alderweireld of Siem de Jong zou doen, mochten die niet willen verlengen en niet vertrekken in de zomer.
pfoe vitesse 4.4, daar zit wel value inquote:
Onvrede bij andere spelers + je maakt een statement. Volgende keer vang je wél geld voor zo'n speler.quote:Op zondag 21 april 2013 15:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon jammer. Vond het echt een goede speler om erbij te hebben. Als hij aantoonbaar beter is dan Vormer zou ik zeggen dat je hem altijd op moet stellen ipv Vormer. Aan de andere kant kweek je daarmee wel onvrede bij die andere spelers die niet aan de bak komen en het komende seizoen wél nog bij Feyenoord spelen.
Als ze niet verlengen gaan ze weg dus dat probleem krijg je nietquote:Op zondag 21 april 2013 15:57 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik vraag me echter wel af of de Boer wel zo principieel is dat hij het ook bij Eriksen, Alderweireld of Siem de Jong zou doen, mochten die niet willen verlengen en niet vertrekken in de zomer.
kramp, geen conditie dusquote:Op zondag 21 april 2013 15:59 schreef WEST het volgende:
Waar hebben die spelers van NEC toch last van.
Dat is gelijkspel. Vitesse geeft zelfs 6.quote:Op zondag 21 april 2013 15:57 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
pfoe vitesse 4.4, daar zit wel value in
Volgens mij trainen ze in Nijmegen niet.quote:
west-sidequote:Op zondag 21 april 2013 16:01 schreef WEST het volgende:
[..]
Volgens mij trainen ze in Nijmegen niet.
En dan zul je net zien...quote:Op zondag 21 april 2013 16:04 schreef Kopsterk het volgende:
Dit NAC zou Ajax het totaal niet lastig mee moeten hebben, zeker omdat het een uitwedstrijd is.
Groningen gaat het Ajax enkel nog moeilijk maken.quote:Op zondag 21 april 2013 16:04 schreef Kopsterk het volgende:
Dit NAC zou Ajax het totaal niet lastig mee moeten hebben, zeker omdat het een uitwedstrijd is.
twitter:aad300 twitterde op zondag 21-04-2013 om 09:55:18Gm kijken en luisteren of het echte #koningslied vnm door de kuip galmt #feyvit en vna naar @stadion_vtm voor mijn programma #de blik v. aad reageer retweet
Maar dan kan Ajax al kampioen zijn.quote:Op zondag 21 april 2013 16:04 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Groningen gaat het Ajax enkel nog moeilijk maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |