quote:Op zondag 21 april 2013 12:51 schreef 3rdRock het volgende:
no hard feelings....maar wel een harde piemol!
had ik eigenlijk als TT willen doen...quote:
Dat dacht ik al jaquote:Op zondag 21 april 2013 12:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
had ik eigenlijk als TT willen doen...
ehm....jij heet Pino, dat is eigenlijk een hele grote mees.....quote:
ja, zo'n grote zwarte voorbindpiemel!quote:Op zondag 21 april 2013 12:53 schreef heloef het volgende:
Ik denk dat die vriendin ook een piemel heeft.
quote:Op zondag 21 april 2013 12:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ehm....jij heet Pino, dat is eigenlijk een hele grote mees.....
quote:Op zondag 21 april 2013 12:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Ik heet geen Pino.quote:Op zondag 21 april 2013 12:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jawel! kijk maar boven je UI! ik heet 3rdRockquote:
Er zijn echt wel ergere namen dan Mees.quote:Op zondag 21 april 2013 12:55 schreef alors het volgende:
Je kind Mees noemen is wel zielig idd, maar deze slaat zich er dapper doorheen.
zoals Biem! hoewel, die is vooral apart, niet echt ergquote:Op zondag 21 april 2013 13:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Er zijn echt wel ergere namen dan Mees.
quote:Op zondag 21 april 2013 13:03 schreef Ame_thyst het volgende:
John Ewbank zou zich fucking moeten schamen om zich een componist te noemen.
Zeker een LOI cursus gitaar gedaan en nu denkt iets van muziek te begrijpen. Wat een aanfluiting die man. Nog niet om kunnen gaan met feedback is helemaal triest.
er zit wel verschil tussen feedback en de meeste nare doodsbedreigingen en martelingen vind ik....quote:Op zondag 21 april 2013 13:03 schreef Ame_thyst het volgende:
Zeker een LOI cursus gitaar gedaan en nu denkt iets van muziek te begrijpen. Wat een aanfluiting die man. Nog niet om kunnen gaan met feedback is helemaal triest.
quote:Op zondag 21 april 2013 13:03 schreef Ame_thyst het volgende:
Valentijn vind ik echt een verschrikkelijke naam voor een jongen.quote:Op zondag 21 april 2013 13:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zoals Biem! hoewel, die is vooral apart, niet echt erg
ja! of Rubbelflupje...quote:Op zondag 21 april 2013 13:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Valentijn vind ik echt een verschrikkelijke naam voor een jongen.
Dit.quote:Op zondag 21 april 2013 13:10 schreef heloef het volgende:
Maar even serieus. John verdient geen dreigementen. Maar die tekst schrijvers zijn de fout in gegaan. Die hebben waarschijnlijk besloten om die debiele rap er in te stoppen. Knip die er uit en klaar is kees, niemand die nog zeikt.
Natuurlijk en dat is ook triest van mensen die dat doen, anoniem op het internet schreeuwen kan iedereen. Maar blaas niet van de toren met "ik ben componist" en kom dan met zulke oor aids.quote:Op zondag 21 april 2013 13:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
er zit wel verschil tussen feedback en de meeste nare doodsbedreigingen en martelingen vind ik....
quote:Henny Huisman heeft oplossing
door Wilma Nanninga
AMSTERDAM -
Henny Huisman heeft zondagmorgen aan de ontbijttafel een oplossing bedacht voor het afgekraakte koningslied.
De presentator en liedjesschrijver vertelt:"Vreselijk wat John Ewbank overkomt. Maar het was misschien ook wel wat ingewikkeld als zoveel mensen en componisten meeschrijven aan 1 nummer. Wat dat betreft begrijp ik het succes van het RTL lied op de melodie van Vijftien Miljoen mensen. Alleen is dat meer een afscheidslied voor Koningin Beatrix en niet een welkomslied voor Willem Alexander."
Henny stelt daarom voor een lied te maken op de melodie van het door hem en Hans van Eik gemaakte liedje Met z'n Allen. "Dat is door de miniplayback show een groot succes geworden en iedereen zingt het gemakkelijk mee. In 10 minuten heb ik ook al een tekst geschreven. Misschien is het een idee voor het Nationaal Comité Inhuldiging. Het zou zonde zijn als het nieuwe Koningspaar langs een scherm op het IJ vaart en dan geen eigen koningslied te zien krijgt."
Dit is Henny's nieuwe tekst voor het lied dat Met z'n allen blijft heten:
Hier staat U dan vanmorgen
Het is wel spannend maar toch ook fijn
Want op deze dag in 't voorjaar
Kan er maar EEN de koning zijn
Iedereen moet even wennen
Maar we gaan er helemaal voor
en daarom zingen wij nu samen
Als EEN oranje koor
Met z'n allen
Met z'n allen
Met z'n allen zingen wij van harte gefeliciteerd
Met z'n allen
Met z'n allen laat het oranjebitter nu maar knallen
Met z'n allen
Met z'n allen ze zeggen weleens oud gedaan is jong geleerd
Want jarenlang heeft u er naar toe geleefd
Nu bent u de man die een feestje geeft
En binnenkort zijn wij aan u gewend en dan zeggen wij tegen elkaar onze Koning dat is een geweldige vent!
ik ben voor!quote:
Het idee is geestig, die spelfout iets minderquote:
Wat hebben jullie nou weer op mijn adres besteld?quote:
VIP kaarten voor de EO Jongerendag.quote:Op zondag 21 april 2013 17:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat hebben jullie nou weer op mijn adres besteld?
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH...quote:
Bestaat dat überhaupt nog?quote:
quote:Op zondag 21 april 2013 17:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Bestaat dat überhaupt nog?
Persoonlijk zou ik liever een lang weekend naar Opwekking gaan. Net Lowlands maar dan anders
quote:
Niet zomaar privé fotoos van CindieY hier plaatsen.quote:
goedenavond!quote:
dat zijn teksten mensenquote:Op zondag 21 april 2013 18:55 schreef wolfrolf het volgende:
Trouwens, iemand die zijn of haar emoties laat heersen over logisch redeneren heeft of een groot hart of een klein brein...
Hoiquote:
nee is die weer kwijt dan??quote:Op zondag 21 april 2013 19:43 schreef minthy het volgende:
Heeft één van jullie de Fok!-stok uit Rhenen opgepikt en stiekem gehouden?!
Zonde.quote:
Niks mis met Domien. Maar Timur is gewoon een koning. Met baard.quote:Op zondag 21 april 2013 19:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat! Een! Goed! Nieuws!
Haten op Domien
Ik zag hem vanochtend weer klagen over zijn stem, hoe lang zal het duren dat hij een tijdje uitgeschakelt is met een poliepje ofzoquote:
Ik haat niet op Domienquote:Op zondag 21 april 2013 19:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat! Een! Goed! Nieuws!
Haten op Domien
Is dat nog nodig ja?quote:Op zondag 21 april 2013 19:54 schreef minthy het volgende:
PS Radio gaat zo over versieren, misschien toch weer eens gaan luisteren
Ik heb hem al 3 weken in mijn agenda staan.quote:Op zondag 21 april 2013 19:54 schreef minthy het volgende:
I knew you wouldquote:Op zondag 21 april 2013 20:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb hem al 3 weken in mijn agenda staan.
Natuurlijk! Ik mag dan belachelijk tof zijn, maar het komt me nooit aanwaaien.quote:
NU de radio aan of mee gaan posten in onderstaand topic!quote:Op zondag 21 april 2013 20:11 schreef ieniminimuis het volgende:
zei hier iemand iets over een cursus versieren? Die heb ik heel hard nodig.
ik versier altijd met kerst de kerstboom telt dat ook?quote:Op zondag 21 april 2013 20:11 schreef ieniminimuis het volgende:
zei hier iemand iets over een cursus versieren? Die heb ik heel hard nodig.
Nee, dat is optuigen.quote:Op zondag 21 april 2013 20:15 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik versier altijd met kerst de kerstboom telt dat ook?
een apple?quote:Op zondag 21 april 2013 20:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Wifi in de trein, 3fm app aan en kunnen FOK!ken. I love mijn nieuwe telefoon.
Ik neem aan niet over een kerstboom versieren hihahoquote:Op zondag 21 april 2013 19:54 schreef minthy het volgende:
nee dat is me te duur, ik heb een Sony gekocht.quote:
Zeg, ken ik jou niet ergens van?quote:Op zondag 21 april 2013 20:20 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik neem aan niet over een kerstboom versieren hihaho
Lol pauperesquequote:Op zondag 21 april 2013 20:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
nee dat is me te duur, ik heb een Sony gekocht.
quote:Op zondag 21 april 2013 20:23 schreef Evertjan het volgende:
[..]
zo te horen moet de zanger ook nog schijten
ben maar een zielige student. Ik heb maanden honger geleden voor een nieuwequote:
quote:Op zondag 21 april 2013 20:23 schreef Evertjan het volgende:
[..]
zo te horen moet de zanger ook nog schijten
Deed het pijn?quote:
jij hebt toch genoeg aan een paar broodkruimels en een blokje kaas?quote:Op zondag 21 april 2013 20:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ben maar een zielige student. Ik heb maanden honger geleden voor een nieuwe
QFTquote:
+1 voor Der Rudy!twitter:rudymackay twitterde op zondag 21-04-2013 om 20:24:13Ik ga samen met John een lied over Syrië schrijven. Misschien dat we ons er dan druk om gaan maken. reageer retweet
Toffe gast is hetquote:Op zondag 21 april 2013 20:26 schreef Evertjan het volgende:
+1 voor Der Rudy!twitter:rudymackay twitterde op zondag 21-04-2013 om 20:24:13Ik ga samen met John een lied over Syrië schrijven. Misschien dat we ons er dan druk om gaan maken. reageer retweet
nee hoor was ook al te horen bij Stendersquote:Op zondag 21 april 2013 20:28 schreef Pino112 het volgende:
Op zondag 21 april 2013 20:27 schreef Evertjan het volgende:
ja mijn tweet word voorgelezen!
Goed bedacht man! Origineel
quote:Op zondag 21 april 2013 20:28 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nee hoor was ook al te horen bij Stenders
quote:
quote:
twitter:ejvermeer1984 twitterde op zondag 21-04-2013 om 20:18:44@SofievandenEnk Ik begin altijd met de legendarische openingzin. ''Mag ik je baarmoeder witten?''. Succes gegarandeerd! reageer retweet
Lever een verhoogde dosis sarcasme altijd met een sarcastisch bijsluiter.quote:
Een lampsnoertje doet wonderenquote:Op zondag 21 april 2013 20:30 schreef ieniminimuis het volgende:
hmm niet echt goede versiertips. zucht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
zal ik eens een truukje op je doen?quote:Op zondag 21 april 2013 20:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik stuur wolfrolf gewoon elke keer foto's van m'n tettenquote:Op zondag 21 april 2013 20:30 schreef ieniminimuis het volgende:
dat doe je die jongen toch niet aanquote:Op zondag 21 april 2013 20:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik stuur wolfrolf gewoon elke keer foto's van m'n tetten
De groothoeklens is binnen?quote:Op zondag 21 april 2013 20:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik stuur wolfrolf gewoon elke keer foto's van m'n tetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Gisteren was een topdagquote:
quote:Op zondag 21 april 2013 20:43 schreef ieniminimuis het volgende:
ik ben aan het einde van mijn treinreis. tot later
Ja hoor. Je had ook even langs moeten komen, het was echt superquote:
quote:Op zondag 21 april 2013 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja hoor. Je had ook even langs moeten komen, het was echt super
Ben je naar een meet geweest?quote:Op zondag 21 april 2013 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja hoor. Je had ook even langs moeten komen, het was echt super
dr waren wel een paar pokemonspelers jaquote:
quote:Op zondag 21 april 2013 20:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Omdat het kan en ik toch overal intuin
quote:Op zondag 21 april 2013 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dr waren wel een paar pokemonspelers ja
Waarom?quote:Op zondag 21 april 2013 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
oja, zaterdag 18 mei moeten we allemaal even naar Utrecht.
Nee, die meet sla ik maar eens overquote:Op zondag 21 april 2013 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/events/199097020230759/
Wat is dezenquote:Op zondag 21 april 2013 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
nationale grootschalige emomeetingquote:
'Pamela Nem Pijpers'quote:Op zondag 21 april 2013 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Holy crap.quote:Op zondag 21 april 2013 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
nationale grootschalige emomeeting
verwacht 750+ emo's in Utrecht die random door de stad lopen
Ik weet waar ik 18 mei dus in ieder geval niet ben.quote:Op zondag 21 april 2013 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zaterdag liep er ook een kudde cosplay figuren rond op Utrecht CSquote:Op zondag 21 april 2013 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat, ja.quote:Op zondag 21 april 2013 20:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet waar ik 18 mei dus in ieder geval niet ben.
En het wordt gehouden in een of ander park tussen allemaal flatgebouwenquote:
Elf Fantasy Fair in Vleuten.quote:Op zondag 21 april 2013 20:57 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Zaterdag liep er ook een kudde cosplay figuren rond op Utrecht CS
Ik mag sowieso niet zo ver van huis af.quote:Op zondag 21 april 2013 20:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet waar ik 18 mei dus in ieder geval niet ben.
Ja, op facebook lees ik dat oud klasgenoten allemaal zwaarden hebben gekocht daarquote:
geyl.quote:Op zondag 21 april 2013 21:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, op facebook lees ik dat oud klasgenoten allemaal zwaarden hebben gekocht daar
Dachten de ouders van die emo's er maar ook zo over.quote:Op zondag 21 april 2013 21:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik mag sowieso niet zo ver van huis af.
quote:Op zondag 21 april 2013 21:01 schreef Dagoduck het volgende:
In die lijst van deelnemers aan die meet, wie heet er nou 'Zoescarlett'Zou ik ook depressief van worden..
Nee.quote:Op zondag 21 april 2013 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
oja, zaterdag 18 mei moeten we allemaal even naar Utrecht.
Die kunnen best lekker zijn hoor, niets mis mee. Tevens ga ik best wel hard voor scenechicks, alleen 300 bij elkaar is wat intimiderend..quote:Op zondag 21 april 2013 21:02 schreef heloef het volgende:
Ik probeerde ooit een meisje te versieren die ook naar dat soort Fantasy dingen ging.
I kid u not.
quote:
Ze bleek ook best normaal te zijn.quote:Op zondag 21 april 2013 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die kunnen best lekker zijn hoor, niets mis mee. Tevens ga ik best wel hard voor scenechicks, alleen 300 bij elkaar is wat intimiderend..
Zitten soms idd best lekkeren tussenquote:Op zondag 21 april 2013 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die kunnen best lekker zijn hoor, niets mis mee. Tevens ga ik best wel hard voor scenechicks, alleen 300 bij elkaar is wat intimiderend..
quote:Op zondag 21 april 2013 21:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zitten soms idd best lekkeren tussen.
pic doet t nietquote:
Tis vanaf imgur, moet werken.quote:
hoe laat kan ik caroline tensen bewonderen?quote:
21.20.quote:Op zondag 21 april 2013 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
hoe laat kan ik caroline tensen bewonderen?
Daar heeft Rody lopen krikken. Ik dacht ik lever wat visuele informatie.quote:
Oh.quote:Op zondag 21 april 2013 21:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Daar heeft Rody lopen krikken. Ik dacht ik lever wat visuele informatie.
quote:
quote:
Dat ben ik helemaal niet!quote:
quote:
nou dan maak je toch een foto van een boom en zet je die als je wpquote:Op zondag 21 april 2013 23:05 schreef ieniminimuis het volgende:
zie ik leuke covers voor mobiel op ebay met bomenprint passen ze niet op de mijne
kan, maar ik zoek eigenlijk een hoesje. En die zijn allemaal saai wit of zwart... ik wil iets met bloemen of bomen ofzo.quote:Op zondag 21 april 2013 23:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
nou dan maak je toch een foto van een boom en zet je die als je wp
welk Sony model telefoon heb je precies?quote:Op zondag 21 april 2013 23:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
kan, maar ik zoek eigenlijk een hoesje. En die zijn allemaal saai wit of zwart... ik wil iets met bloemen of bomen ofzo.
sony xperia Jquote:Op zondag 21 april 2013 23:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
welk Sony model telefoon heb je precies?
of deze mss dat iemand dan een keer de hint snapt.quote:
Tof!quote:Op zondag 21 april 2013 23:57 schreef ieniminimuis het volgende:
zo 2 hoesjes besteld voor 13 euro, eentje met bloemetjes eentje met hout print
en dan nu naar bed.
twitter:giel3fm twitterde op maandag 22-04-2013 om 06:58:57hallo weggelopen radio2 luisteraars! straks een song voor John #3fm RT @sanderdeheer: Goedemorgen! Ik ga zo gewoon het #Koningslied draaien reageer retweet
Gielquote:Op maandag 22 april 2013 07:20 schreef Cee het volgende:
twitter:giel3fm twitterde op maandag 22-04-2013 om 06:58:57hallo weggelopen radio2 luisteraars! straks een song voor John #3fm RT @sanderdeheer: Goedemorgen! Ik ga zo gewoon het #Koningslied draaien reageer retweet
quote:Op maandag 22 april 2013 08:39 schreef EdvandeBerg het volgende:
Jezus, wat een kutnummer is dit toch ook
Hey Ed!quote:Op maandag 22 april 2013 08:40 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik durf zelfs te betwijfelen of dit soort geluidenverzamelingen de titel 'muziek' verdient.
We begonnen zaterdagavond met pils en bowlen. Toen nog meer pils. Toen was het half 4 en slapen. Toen om 1 uur weer in de stad omdat hardloop wedstrijd.Wij aanmoedigen en pilsen. HEERLIJK WEER, en we eindigde met een feest en pils.quote:Op maandag 22 april 2013 10:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
vertel pluizig spugend balletje!
wat een heerlijke hoeveelheid bierquote:Op maandag 22 april 2013 10:05 schreef Lamabal het volgende:
[..]
We begonnen zaterdagavond met pils en bowlen. Toen nog meer pils. Toen was het half 4 en slapen. Toen om 1 uur weer in de stad omdat hardloop wedstrijd.Wij aanmoedigen en pilsen. HEERLIJK WEER, en we eindigde met een feest en pils.
Dus nu zit ik half brak op stage.
WAT EEN WEEKEND!!1!
Ik zou bijna zeggen te veel! Maar dat kan niet. Hoe was je weekend?quote:Op maandag 22 april 2013 10:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
wat een heerlijke hoeveelheid bier
zoals elk weekend, een beetje aankloten, beetje naaien, beetje in de zon zitten lezen, dat soort dingen.quote:Op maandag 22 april 2013 10:08 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ik zou bijna zeggen te veel! Maar dat kan niet. Hoe was je weekend?
Welk boek?quote:Op maandag 22 april 2013 10:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
zoals elk weekend, een beetje aankloten, beetje naaien, beetje in de zon zitten lezen, dat soort dingen.
heb net gisteren een thriller in het engels uitgelezen: you don't want to know heet het. Niet echt een aanrader. Wel spannend genoeg, maar zulke rare plot twistsquote:
Candy Crushquote:Op maandag 22 april 2013 10:15 schreef Lamabal het volgende:
Ik ben me toch is slecht in candy crush. Kut spel
twitter:work3FM twitterde op maandag 22-04-2013 om 10:15:16De W van wat een weekend, wát een weekend! Morning. #3FM reageer retweet
level 102quote:Op maandag 22 april 2013 10:15 schreef Lamabal het volgende:
Ik ben me toch is slecht in candy crush. Kut spel
Ik zit op 29 en ik haat het al.quote:Op maandag 22 april 2013 10:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
level 102
alleen nu kom ik echt niet meer verder.
ik dacht ff wat heb ik nu weer gepost?quote:
je bent lekker op dreeef idd in dit topic met je rare uitsprakenquote:Op maandag 22 april 2013 10:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik dacht ff wat heb ik nu weer gepost?![]()
ben de laatste tijd ook een beetje vreemd en raar.quote:Op maandag 22 april 2013 10:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
je bent lekker op dreeef idd in dit topic met je rare uitspraken
quote:Stephan Schuurman (MeerRadio)
Perry Kramps (BingoFM)
Freek van Leeuwen (KX Radio)
Jasper Leijdens (KX Radio)
Ricardo Azier (Haarlem105)
Daan van den Wijngaard (Salto)
Rayen Rudrasing (Salto)
Malou Holshuijsen (Radio Decibel)
Tom van der Weerd (Krush Radio)
Floris Tausent (PingFM
Freekquote:Op maandag 22 april 2013 10:29 schreef themauster het volgende:
Volgens een radiosite zijn dit de toekomstige namen voor de 3FM nacht/radioschool.
[..]
Freekquote:Op maandag 22 april 2013 10:29 schreef themauster het volgende:
Volgens een radiosite zijn dit de toekomstige namen voor de 3FM nacht/radioschool.
[..]
quote:De fusie-omroepen VARA/BNN, TROS/AVRO en KRO/NCRV komen in de dagprogrammering van Radio 1 te zitten. Dit zegt VPRO-directeur Lennart van der Meulen in het NRC Handelsblad. Volgens hem moeten de fusie-omroepen en de NOS vanaf 1 januari 2014 zorgen voor nieuws en achtergronden.
In de avonduren en in het weekend is er plaats voor programma's van VPRO, EO en MAX. Zoals we vorige week al melden verliest de NOS 1,5 uur zendtijd per dag. De fusie-omroepen en mogelijk de NTR gaan de uren tussen 9:00 en 16:30 uur opvullen. Om 18:00 uur krijgen de andere omroepen zendtijd. De EO krijgt dan als eerste zendtijd tot 19:00 uur.
De NPO liet in een reactie weten dat dit nog niet bekend is en dat er gewerkt wordt aan de programmering. Ook BNN, die waarschijnlijk de ochtend gaan doen, liet weten dat ze hier nog niets over konden zeggen.
Ondanks het verlies van zendtijd gaat de NOS wel twee items per uur verzorgen bij de fusie-omroeen. Dit 'streaming nieuws' wordt gemaakt door de NOS en besproken door de presentatoren van de omroepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |