quote:Op zondag 21 april 2013 12:51 schreef 3rdRock het volgende:
no hard feelings....maar wel een harde piemol!
had ik eigenlijk als TT willen doen...quote:
Dat dacht ik al jaquote:Op zondag 21 april 2013 12:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
had ik eigenlijk als TT willen doen...
ehm....jij heet Pino, dat is eigenlijk een hele grote mees.....quote:
ja, zo'n grote zwarte voorbindpiemel!quote:Op zondag 21 april 2013 12:53 schreef heloef het volgende:
Ik denk dat die vriendin ook een piemel heeft.
quote:Op zondag 21 april 2013 12:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ehm....jij heet Pino, dat is eigenlijk een hele grote mees.....
quote:Op zondag 21 april 2013 12:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Ik heet geen Pino.quote:Op zondag 21 april 2013 12:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jawel! kijk maar boven je UI! ik heet 3rdRockquote:
Er zijn echt wel ergere namen dan Mees.quote:Op zondag 21 april 2013 12:55 schreef alors het volgende:
Je kind Mees noemen is wel zielig idd, maar deze slaat zich er dapper doorheen.
zoals Biem! hoewel, die is vooral apart, niet echt ergquote:Op zondag 21 april 2013 13:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Er zijn echt wel ergere namen dan Mees.
quote:Op zondag 21 april 2013 13:03 schreef Ame_thyst het volgende:
John Ewbank zou zich fucking moeten schamen om zich een componist te noemen.
Zeker een LOI cursus gitaar gedaan en nu denkt iets van muziek te begrijpen. Wat een aanfluiting die man. Nog niet om kunnen gaan met feedback is helemaal triest.
er zit wel verschil tussen feedback en de meeste nare doodsbedreigingen en martelingen vind ik....quote:Op zondag 21 april 2013 13:03 schreef Ame_thyst het volgende:
Zeker een LOI cursus gitaar gedaan en nu denkt iets van muziek te begrijpen. Wat een aanfluiting die man. Nog niet om kunnen gaan met feedback is helemaal triest.
quote:Op zondag 21 april 2013 13:03 schreef Ame_thyst het volgende:
Valentijn vind ik echt een verschrikkelijke naam voor een jongen.quote:Op zondag 21 april 2013 13:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zoals Biem! hoewel, die is vooral apart, niet echt erg
ja! of Rubbelflupje...quote:Op zondag 21 april 2013 13:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Valentijn vind ik echt een verschrikkelijke naam voor een jongen.
Dit.quote:Op zondag 21 april 2013 13:10 schreef heloef het volgende:
Maar even serieus. John verdient geen dreigementen. Maar die tekst schrijvers zijn de fout in gegaan. Die hebben waarschijnlijk besloten om die debiele rap er in te stoppen. Knip die er uit en klaar is kees, niemand die nog zeikt.
Natuurlijk en dat is ook triest van mensen die dat doen, anoniem op het internet schreeuwen kan iedereen. Maar blaas niet van de toren met "ik ben componist" en kom dan met zulke oor aids.quote:Op zondag 21 april 2013 13:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
er zit wel verschil tussen feedback en de meeste nare doodsbedreigingen en martelingen vind ik....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |