quote:Op zondag 21 april 2013 12:51 schreef 3rdRock het volgende:
no hard feelings....maar wel een harde piemol!
had ik eigenlijk als TT willen doen...quote:
Dat dacht ik al jaquote:Op zondag 21 april 2013 12:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
had ik eigenlijk als TT willen doen...
ehm....jij heet Pino, dat is eigenlijk een hele grote mees.....quote:
ja, zo'n grote zwarte voorbindpiemel!quote:Op zondag 21 april 2013 12:53 schreef heloef het volgende:
Ik denk dat die vriendin ook een piemel heeft.
quote:Op zondag 21 april 2013 12:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ehm....jij heet Pino, dat is eigenlijk een hele grote mees.....
quote:Op zondag 21 april 2013 12:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Ik heet geen Pino.quote:Op zondag 21 april 2013 12:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jawel! kijk maar boven je UI! ik heet 3rdRockquote:
Er zijn echt wel ergere namen dan Mees.quote:Op zondag 21 april 2013 12:55 schreef alors het volgende:
Je kind Mees noemen is wel zielig idd, maar deze slaat zich er dapper doorheen.
zoals Biem! hoewel, die is vooral apart, niet echt ergquote:Op zondag 21 april 2013 13:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Er zijn echt wel ergere namen dan Mees.
quote:Op zondag 21 april 2013 13:03 schreef Ame_thyst het volgende:
John Ewbank zou zich fucking moeten schamen om zich een componist te noemen.
Zeker een LOI cursus gitaar gedaan en nu denkt iets van muziek te begrijpen. Wat een aanfluiting die man. Nog niet om kunnen gaan met feedback is helemaal triest.
er zit wel verschil tussen feedback en de meeste nare doodsbedreigingen en martelingen vind ik....quote:Op zondag 21 april 2013 13:03 schreef Ame_thyst het volgende:
Zeker een LOI cursus gitaar gedaan en nu denkt iets van muziek te begrijpen. Wat een aanfluiting die man. Nog niet om kunnen gaan met feedback is helemaal triest.
quote:Op zondag 21 april 2013 13:03 schreef Ame_thyst het volgende:
Valentijn vind ik echt een verschrikkelijke naam voor een jongen.quote:Op zondag 21 april 2013 13:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zoals Biem! hoewel, die is vooral apart, niet echt erg
ja! of Rubbelflupje...quote:Op zondag 21 april 2013 13:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Valentijn vind ik echt een verschrikkelijke naam voor een jongen.
Dit.quote:Op zondag 21 april 2013 13:10 schreef heloef het volgende:
Maar even serieus. John verdient geen dreigementen. Maar die tekst schrijvers zijn de fout in gegaan. Die hebben waarschijnlijk besloten om die debiele rap er in te stoppen. Knip die er uit en klaar is kees, niemand die nog zeikt.
Natuurlijk en dat is ook triest van mensen die dat doen, anoniem op het internet schreeuwen kan iedereen. Maar blaas niet van de toren met "ik ben componist" en kom dan met zulke oor aids.quote:Op zondag 21 april 2013 13:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
er zit wel verschil tussen feedback en de meeste nare doodsbedreigingen en martelingen vind ik....
quote:Henny Huisman heeft oplossing
door Wilma Nanninga
AMSTERDAM -
Henny Huisman heeft zondagmorgen aan de ontbijttafel een oplossing bedacht voor het afgekraakte koningslied.
De presentator en liedjesschrijver vertelt:"Vreselijk wat John Ewbank overkomt. Maar het was misschien ook wel wat ingewikkeld als zoveel mensen en componisten meeschrijven aan 1 nummer. Wat dat betreft begrijp ik het succes van het RTL lied op de melodie van Vijftien Miljoen mensen. Alleen is dat meer een afscheidslied voor Koningin Beatrix en niet een welkomslied voor Willem Alexander."
Henny stelt daarom voor een lied te maken op de melodie van het door hem en Hans van Eik gemaakte liedje Met z'n Allen. "Dat is door de miniplayback show een groot succes geworden en iedereen zingt het gemakkelijk mee. In 10 minuten heb ik ook al een tekst geschreven. Misschien is het een idee voor het Nationaal Comité Inhuldiging. Het zou zonde zijn als het nieuwe Koningspaar langs een scherm op het IJ vaart en dan geen eigen koningslied te zien krijgt."
Dit is Henny's nieuwe tekst voor het lied dat Met z'n allen blijft heten:
Hier staat U dan vanmorgen
Het is wel spannend maar toch ook fijn
Want op deze dag in 't voorjaar
Kan er maar EEN de koning zijn
Iedereen moet even wennen
Maar we gaan er helemaal voor
en daarom zingen wij nu samen
Als EEN oranje koor
Met z'n allen
Met z'n allen
Met z'n allen zingen wij van harte gefeliciteerd
Met z'n allen
Met z'n allen laat het oranjebitter nu maar knallen
Met z'n allen
Met z'n allen ze zeggen weleens oud gedaan is jong geleerd
Want jarenlang heeft u er naar toe geleefd
Nu bent u de man die een feestje geeft
En binnenkort zijn wij aan u gewend en dan zeggen wij tegen elkaar onze Koning dat is een geweldige vent!
ik ben voor!quote:
Het idee is geestig, die spelfout iets minderquote:
Wat hebben jullie nou weer op mijn adres besteld?quote:
VIP kaarten voor de EO Jongerendag.quote:Op zondag 21 april 2013 17:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat hebben jullie nou weer op mijn adres besteld?
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH...quote:
Bestaat dat überhaupt nog?quote:
quote:Op zondag 21 april 2013 17:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Bestaat dat überhaupt nog?
Persoonlijk zou ik liever een lang weekend naar Opwekking gaan. Net Lowlands maar dan anders
quote:
Niet zomaar privé fotoos van CindieY hier plaatsen.quote:
goedenavond!quote:
dat zijn teksten mensenquote:Op zondag 21 april 2013 18:55 schreef wolfrolf het volgende:
Trouwens, iemand die zijn of haar emoties laat heersen over logisch redeneren heeft of een groot hart of een klein brein...
Hoiquote:
nee is die weer kwijt dan??quote:Op zondag 21 april 2013 19:43 schreef minthy het volgende:
Heeft één van jullie de Fok!-stok uit Rhenen opgepikt en stiekem gehouden?!
Zonde.quote:
Niks mis met Domien. Maar Timur is gewoon een koning. Met baard.quote:Op zondag 21 april 2013 19:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat! Een! Goed! Nieuws!
Haten op Domien
Ik zag hem vanochtend weer klagen over zijn stem, hoe lang zal het duren dat hij een tijdje uitgeschakelt is met een poliepje ofzoquote:
Ik haat niet op Domienquote:Op zondag 21 april 2013 19:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat! Een! Goed! Nieuws!
Haten op Domien
Is dat nog nodig ja?quote:Op zondag 21 april 2013 19:54 schreef minthy het volgende:
PS Radio gaat zo over versieren, misschien toch weer eens gaan luisteren
Ik heb hem al 3 weken in mijn agenda staan.quote:Op zondag 21 april 2013 19:54 schreef minthy het volgende:
I knew you wouldquote:Op zondag 21 april 2013 20:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb hem al 3 weken in mijn agenda staan.
Natuurlijk! Ik mag dan belachelijk tof zijn, maar het komt me nooit aanwaaien.quote:
NU de radio aan of mee gaan posten in onderstaand topic!quote:Op zondag 21 april 2013 20:11 schreef ieniminimuis het volgende:
zei hier iemand iets over een cursus versieren? Die heb ik heel hard nodig.
ik versier altijd met kerst de kerstboom telt dat ook?quote:Op zondag 21 april 2013 20:11 schreef ieniminimuis het volgende:
zei hier iemand iets over een cursus versieren? Die heb ik heel hard nodig.
Nee, dat is optuigen.quote:Op zondag 21 april 2013 20:15 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik versier altijd met kerst de kerstboom telt dat ook?
een apple?quote:Op zondag 21 april 2013 20:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Wifi in de trein, 3fm app aan en kunnen FOK!ken. I love mijn nieuwe telefoon.
Ik neem aan niet over een kerstboom versieren hihahoquote:Op zondag 21 april 2013 19:54 schreef minthy het volgende:
nee dat is me te duur, ik heb een Sony gekocht.quote:
Zeg, ken ik jou niet ergens van?quote:Op zondag 21 april 2013 20:20 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik neem aan niet over een kerstboom versieren hihaho
Lol pauperesquequote:Op zondag 21 april 2013 20:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
nee dat is me te duur, ik heb een Sony gekocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |