Een overzicht van alle teams is nu hier te vinden, met youtubelinkjesquote:BBC One's The Voice UK will apparently launch on Saturday, March 24. In a press release about the primetime Saturday night talent show's social media strategy, the premiere date was confirmed. However, the BBC still maintains that no official launch date has been set.
Black Eyed Peas star will.i.am, The Script's Danny O'Donoghue, Jessie J and Tom Jones are the coaches in the reality series, which features blind auditions and battle stages before reaching live shows.
The winner of The Voice UK will land a record contract with Universal.
Holly Willoughby and Radio 1's Reggie Yates are hosting the series, which BBC One controller Danny Cohen reportedly spent over £20 million to secure for the broadcaster after a battle with ITV over the rights.
All four judges and the hosts will be at a Central London launch event tomorrow.
wel terustenquote:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:27 schreef Pisces29 het volgende:
Was weer gezellig, programma blijft lekker ontspannend, tot volgende week allemaal
21:05 hierquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:27 schreef BabeWatcher het volgende:
hoorde ik zeggen 'five past eight' oftewel 19:05 hiero volgende week?
8 is 9 hierquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:27 schreef BabeWatcher het volgende:
hoorde ik zeggen 'five past eight' oftewel 19:05 hiero volgende week?
Zoiets dus.... qua zang heb ik geen hele hoge pet op van hemquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:27 schreef iFok. het volgende:
[..]
Vooral als muziekproducent.Qua zang, rap doet hij het leuk, maar bijzonder is het niet
quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:28 schreef iBenny het volgende:
Volgende week 20:05. Dus dat is 21:05 hierzo
Doe de groeten aan Tomquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:28 schreef motorbloempje het volgende:
Wat nu... het is pas half 10![]()
![]()
Brood maken dan maar voor morgen![]()
Tot over 2 weken (volgende week zit in Wales)
Qua zang is ie niet veel nee. Maar ik denk wel dat hij een hele nuttige coach is. Misschien zelfs wel meer dan de echte zangers.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:28 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Zoiets dus.... qua zang heb ik geen hele hoge pet op van hem
ik ook, 8 uur is echt te vroeg voor een programma als ditquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:29 schreef Pisces29 het volgende:
Overigens vind ik 5 over 9 beter dan 8 uur, dus ik zeur maar eens niet
Volgens mij trekken ze bij de BBC de tijden uit een bak met kaartjes. Kan er namelijk geen logica in ontdekken.quote:
Zal wel eén of ander sportevenement voor zittenquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Volgens mij trekken ze bij de BBC de tijden uit een bak met kaartjes. Kan er namelijk geen logica in ontdekken.
hier is het tussen 20:36 en 20:43, maar nooit om 20:30 zoals in de gids staat. BBC is altijd stipt op tijd, bijna Duitse degelijkheid.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Volgens mij trekken ze bij de BBC de tijden uit een bak met kaartjes. Kan er namelijk geen logica in ontdekken.
Dat zal moeten blijkenquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Qua zang is ie niet veel nee. Maar ik denk wel dat hij een hele nuttige coach is. Misschien zelfs wel meer dan de echte zangers.
Hoe bedoel je UK?quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:33 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat zal moeten blijkenwist niet dat hij UK was trouwens
Zal wel Noord-Iers zijn denk ikquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:33 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat zal moeten blijkenwist niet dat hij UK was trouwens
United Kingdom.... Beetje de essentie van X-factor UK :quote:
Kun je ook niet vergelijken. RTL is commercieel. De BBC publiek. Het begon vandaag zelfs twee minuten te vroegquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:32 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
hier is het tussen 20:36 en 20:43, maar nooit om 20:30 zoals in de gids staat. BBC is altijd stipt op tijd, bijna Duitse degelijkheid.
ik heb de begintijd vandaag nieteens bijgehoudenquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Kun je ook niet vergelijken. RTL is commercieel. De BBC publiek. Het begon vandaag zelfs twee minuten te vroeg
Ja natuurlijk niet waar UK voor staat, dat weet iedereenquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:35 schreef Burner82 het volgende:
[..]
United Kingdom.... Beetje de essentie van X-factor UK :
Dus als men er bewust voor betaald, hoef je er geen rekening meer mee te houdenquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Kun je ook niet vergelijken. RTL is commercieel. De BBC publiek. Het begon vandaag zelfs twee minuten te vroeg
Dus hiij is een brit?quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja natuurlijk niet waar UK voor staat, dat weet iedereenIk bedoel of je nog niet wist dat hij bij The Voice UK zat of dat je denkt dat hij een Brit is.
Dat maak jij ervanquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:38 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dus als men er bewust voor betaald, hoef je er geen rekening meer mee te houden
Nee natuurlijk is het geen Britquote:
quote:
Oh die was wel leuk jaquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:02 schreef Cee het volgende:
Heheheh.
De She's A Lady-zangert waar alleen Tom voor draaide omdat hij She's A Lady zong.
En dan dat stukje ernaquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:13 schreef Cee het volgende:
Ohh ik vind die Space Oddity knakker wel gaaf.Tuurlijk drukt er geen hond.
precies. het interview van Willem ging anders op tijd. Terwijl er normaal dat programma van Gordon is en 10 minuten later begint. RTL doet dat bewust .quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ff een reminder, vanavond weer een kickass talentenjachtquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:28 schreef iBenny het volgende:
Volgende week 20:05. Dus dat is 21:05 hierzo
quote:Op zaterdag 27 april 2013 12:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ff een reminder, vanavond weer een kickass talentenjacht
okeuhjquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:27 schreef BabeWatcher het volgende:
Kan iemand de TT even aanpassen, die klopt pas weer over twee uur (maar dan zijn we al vier topics verder)
quote:
iB kijkt SBSquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:00 schreef iBenny het volgende:
Ik hoop op een hoop goede optredens, want waar ik nu naar zit te kijken is echt een drama (SBS6 - The Next Pop Talent)
Boquote:
Ik heb dat net gedaan, geen spijt van, het is echt hilarisch.quote:
Bespeur ik hier jaloerzie???quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb dat net gedaan, geen spijt van, het is echt hilarisch.
Bo is nóg dunner geworden, als dat al mogelijk was.
Ik vind Bo mooi slank, zij is gewoon zo gebouwdquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, ik bespeur wel een standaard reactie op mijn post.
;') opzettelijke spelfoutquote:
Het past bij d'r lengte maar ze krijgt er zo'n lollypophoofd van.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:03 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ik vind Bo mooi slank, zij is gewoon zo gebouwd
En een opzettelijke smileyfout?quote:
quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Het past bij d'r lengte maar ze krijgt er zo'n lollypophoofd van.
Die moet ik onthoudenquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, ik bespeur wel een standaard reactie op mijn post.
Pas je op dat ze niet kwijtraakt tussen de kussens?quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:04 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]wat zou ik Bo toch graag naast mij op de bank hebben
Bo. Die dikke.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:06 schreef Karina het volgende:
Leanne of hoe heette ze ook alweer net bij de Lottery.
Boquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:06 schreef Karina het volgende:
Leanne of hoe heette ze ook alweer net bij de Lottery.
ik weet alle namen nogquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja Bo, ik was haar naam alweer vergeten
ik was op mijn werk niet eens de enige die Xfactor gezien heeftquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
Woei, even bijkomen na die bagger van gister
zijn achternaam is Bruce, vast geen familie van Boquote:
'het draait toch om mijn voice'quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:10 schreef Karina het volgende:
Hij dacht ook: The VOice ik doe mijn ouwe kloffie aan.
We gaan staan nuquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:10 schreef Cee het volgende:
Ik zit als een gospelbezoeker met m'n hand omhoog te zwaaien nu.
Ja!quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:12 schreef Karina het volgende:
Wat een verschil met Poptalent en X-factor zeg! en the Voice NL
Huh! Alhoewel als je goed kijkt in zijn gezicht zie je het toch wel.quote:
Dat is er eentje voor Wendyquote:
En minder overdreven gedoe van presentatoren.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja!
En ook die kalme opzet en keuze van nummers, en rust hier, heerlijk
Als Peen niet tien keer schreeuwt om de tieten van Holly, dan vergat ik haar alquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En minder overdreven gedoe van presentatoren.
Nog geen freshk*t alert so farquote:
Heeyjaquote:
6'5" = 77" = 196 cmquote:
quote:
misschien wordt hij gered door de blinde juryquote:
Hij is geen freshkidquote:
Ik word zo blij na die 10 Bruno's van gisterquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:17 schreef Karina het volgende:
Hij is goed! Wel apart. Weer eens iets anders.
Touchequote:
ik verstond geen zak van dat accentquote:
Tuurlijk..quote:
1 coach is voldoende om door te gaanquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:19 schreef Cee het volgende:
Wel schandalig dat er evenveel coaches draaien als voor die baas van zonet.
Ernstigquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:20 schreef ZaZoe het volgende:
Wat een verschil trouwens als je van SBS6 af komt
quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:21 schreef Redefine het volgende:
Hehe eindelijk iemand die niet de verwachte coach kiest
whut????quote:
jij mag door naar de volgende rinde LOquote:
quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:23 schreef Cee het volgende:
[..]
I can't make you love me / Bonnie Ryatt.
Soort Adele light, waarvan je ze idd veel in NL ziet.quote:
quote:
En outfits.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
Kolere, wat een diversiteit van nummers
Hier mogen ze wel hun eigen casettebandje meenemen, dan heb je geen last van de beperkingen van Edwin Evers en co.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
Ja, is beter dan kiezen uit nummersquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben zo blij dat ik een avondje niet zit te zeikenquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:24 schreef Cee het volgende:
[..]
En outfits.
Daar zou die hier om afgezeken worden.
quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Ze doet me denken aan Jessica Rabbit.
Jessie is gewoon een irritant mens.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:26 schreef Pheno het volgende:
Jessie heeft last van jeukpoeder? Of vindt ze het lastig de aandacht aan een ander te geven?
Roger Rabbit zit niet in de juryquote:
Snel, posts deletenquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:28 schreef iBenny het volgende:
D., damn.... we zijn het eens met elkaar
Ik heb gelukkig mijn comfy broek aan!quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
Peen geniet nu, Holly en Sjerrul achter elkaar
hier zijn kenners en dit was vorig jaar de opening van de laatste battlequote:
Dat mensen omdraaien!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |