precies. het interview van Willem ging anders op tijd. Terwijl er normaal dat programma van Gordon is en 10 minuten later begint. RTL doet dat bewust .quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Kun je ook niet vergelijken. RTL is commercieel. De BBC publiek. Het begon vandaag zelfs twee minuten te vroeg
Ff een reminder, vanavond weer een kickass talentenjachtquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:28 schreef iBenny het volgende:
Volgende week 20:05. Dus dat is 21:05 hierzo
quote:Op zaterdag 27 april 2013 12:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ff een reminder, vanavond weer een kickass talentenjacht
okeuhjquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:27 schreef BabeWatcher het volgende:
Kan iemand de TT even aanpassen, die klopt pas weer over twee uur (maar dan zijn we al vier topics verder)
quote:
iB kijkt SBSquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:00 schreef iBenny het volgende:
Ik hoop op een hoop goede optredens, want waar ik nu naar zit te kijken is echt een drama (SBS6 - The Next Pop Talent)
Boquote:
Ik heb dat net gedaan, geen spijt van, het is echt hilarisch.quote:
Bespeur ik hier jaloerzie???quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb dat net gedaan, geen spijt van, het is echt hilarisch.
Bo is nóg dunner geworden, als dat al mogelijk was.
Ik vind Bo mooi slank, zij is gewoon zo gebouwdquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, ik bespeur wel een standaard reactie op mijn post.
;') opzettelijke spelfoutquote:
Het past bij d'r lengte maar ze krijgt er zo'n lollypophoofd van.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:03 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ik vind Bo mooi slank, zij is gewoon zo gebouwd
En een opzettelijke smileyfout?quote:
quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Het past bij d'r lengte maar ze krijgt er zo'n lollypophoofd van.
Die moet ik onthoudenquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, ik bespeur wel een standaard reactie op mijn post.
Pas je op dat ze niet kwijtraakt tussen de kussens?quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:04 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]wat zou ik Bo toch graag naast mij op de bank hebben
Bo. Die dikke.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:06 schreef Karina het volgende:
Leanne of hoe heette ze ook alweer net bij de Lottery.
Boquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:06 schreef Karina het volgende:
Leanne of hoe heette ze ook alweer net bij de Lottery.
ik weet alle namen nogquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja Bo, ik was haar naam alweer vergeten
ik was op mijn werk niet eens de enige die Xfactor gezien heeftquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
Woei, even bijkomen na die bagger van gister
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |