Met je zoooo bereid je je alvast voor op een nieuwe Beeeeeegggggiiiing?quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:12 schreef Uccie het volgende:
Ze kan zingen, maar ik ga me zoooo irriteren aan die stem
Hoezo niet?quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:14 schreef Burner82 het volgende:
Logisch... dit paste niet bij de stem....
ik hoor het haar zingenquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Met je zoooo bereid je je alvast voor op een nieuwe Beeeeeegggggiiiing?
Mee eensquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vind ik een prettigere stem hebben dan zij, van Amy kan ik een hele cd aanhoren
Maar wat motorbloempje zegt, dat zit in de variatie van nummers
Dit inderdaad, er zijn slechtere doorquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:14 schreef D. het volgende:
Het was niet mijn smaak, maar het was zekere beter dan sommige kandidaten die wel door zijn
Ik leef met je meequote:
Heel soms.quote:
Sandra kan ik overigens echt geen heel nummer uithoren, die stem is niet aan mij besteedquote:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:16 schreef BabeWatcher het volgende:
verdorrie ik zit ook weer te huilen voor de tv
![]()
![]()
quote:
Alleen More. De restquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Sandra kan ik overigens echt geen heel nummer uithoren, die stem is niet aan mij besteed
![]()
Stel je niet zo aan.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:17 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]ik ben een heel gevoelig persoon
Van wie is het origineel?quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:19 schreef Uccie het volgende:
ik vind het origineel hier zo mooi van, dat ik dit eigenlijk nooit meer goed kan vinden
Leuk streven en zal nog wel werken ookquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:18 schreef BabeWatcher het volgende:
weer zo iemand die meedoet omdat hij een vriendin wil
Annie Lennoxquote:
Dat zou Jessie willen, qua uiterlijk dan. Qua muziek overstijgt ze het.quote:
Ik ken het helemaal nietquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:19 schreef Uccie het volgende:
ik vind het origineel hier zo mooi van, dat ik dit eigenlijk nooit meer goed kan vinden
wat,, je hebt grease gezien?quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:19 schreef D. het volgende:
[..]
Sandy, can't you see, i'm in misery y y y
het tempo lag lekker hoog iddquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:19 schreef iFok. het volgende:
Laatste kandidaat voor vandaag? Vind het wel fijn zo'n korte uitzending
maar nu sta ik morgen niet in de top-100quote:
quote:
quote:
Ow, zong ie datquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Overigens heeft hij wel een mooie stem
Elkaars wenkbrauwen epileren en mascara'tjes doenquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Met Jessie J kan hij mooi nagellakjes uitwisselen.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Met Jessie J kan hij mooi nagellakjes uitwisselen.
Ja, ik zie het wel.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Elkaars wenkbrauwen epileren en mascara'tjes doen
quote:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:22 schreef iBenny het volgende:
Ik lig nu serieus op de grond van het lachen
Heb je Danny weleens live horen zingen?quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:23 schreef Burner82 het volgende:
Tom Jones en die jongen van the Script.... die neem ik beetje serieus qua "zanger"
Danny is niks, dan kan je beter voor Jessie en Tom kiezenquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:23 schreef Burner82 het volgende:
Tom Jones en die jongen van the Script.... die neem ik beetje serieus qua "zanger"
Will is een muzikaal genie.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:25 schreef Burner82 het volgende:
Het gat over MUZIEK... dan vallen Will en Jessie toch al af?
Phewquote:
Ik denk dat je hen onderschatquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:25 schreef Burner82 het volgende:
Het gat over MUZIEK... dan vallen Will en Jessie toch al af?
Maar niet met zang.... Fergie???quote:
Ach, zodra hij weer gek gaat praten zie ik eigenlijk alleen maar tekenfilm figuurtjes voor mequote:Op zaterdag 20 april 2013 22:23 schreef Uccie het volgende:
Nou zie ik steeds dat tuinhuisje als ik will hoor praten
helaas welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |