Bel een Poolse vakwerk bedrijfje op.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:13 schreef Karina het volgende:
Dries![]()
Ik ging net wijn pakken, maar het licht in de keuken doet het nog steeds niet, best wel lastig, morgen maar even kijken of ik het zelf kan fixen.
Ja voor 1 lichtknopje zeker. Ik schroef het eraf (als het lukt) en er weer op, ik denk dat het knopje geen kontakt meer maakt. Anders bel ik mijn neefje van 14 die kan het wel.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:15 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Bel een Poolse vakwerk bedrijfje op.
Zo worden die verjaardagen ook wel minder.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja voor 1 lichtknopje zeker. Ik schroef het eraf (als het lukt) en er weer op, ik denk dat het knopje geen kontakt meer maakt. Anders bel ik mijn neefje van 14 die kan het wel.
Hoezo dat? Mijn neefje vindt het leuk om dingen te fixen. Die is superhandig met electriciteit, computers, noem maar op. Oh hij is al 15 bedenk ik.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:17 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zo worden die verjaardagen ook wel minder.
De jarige job natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:22 schreef Drugshond het volgende:
Ik moet morgen mij eigen verjaardag nog vieren (3 weken na dato). Uit eten met familie + aanhang.
En raad eens wie de rekening krijgt.
De grap was ook bzzzzquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoezo dat? Mijn neefje vindt het leuk om dingen te fixen. Die is superhandig met electriciteit, computers, noem maar op. Oh hij is al 15 bedenk ik.
Dank je... 26 lentes jong.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:23 schreef Karina het volgende:
[..]
De jarige job natuurlijk.
Nog gefeliciteerd trouwens.
Ow ik ben soms wat laat met grappen snappen, of eigenlijk: ik neem vaak dingen te serieusquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:24 schreef Drugshond het volgende:
[..]
De grap was ook bzzzz
[..]
Dank je... 26 lentes jong.(whoaaaa)
Niks mis met Spaans temperament.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:36 schreef Karina het volgende:
Ik ga het onthouden. Ik heb nogal de neiging snel op mijn pikkie getrapt te zijn namelijk.
Dus is het geen knop meer.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:39 schreef Karina het volgende:
Kijk daar heb je al zo een knop![]()
Al kan ik hier nu wel tegen, jammer he?
Spanjaarden zijn snel op hun pik getrapt???quote:
Si.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:43 schreef hexje het volgende:
[..]
Spanjaarden zijn snel op hun pik getrapt???
Wat is er irritant aan haar?quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:45 schreef Tem het volgende:
Beyoncé is wel een lekkere negeres, jammer dat ze zo irritant is.
Ze is redelijk braaf t.o.v. de bitchnegeressen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:45 schreef Tem het volgende:
Beyoncé>Rihannaquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:45 schreef Tem het volgende:
Met 1 negerin in een gang-bang weet je waneer je een full-circle hebt gemaakt.quote:
Rihanna is stomquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:49 schreef Tem het volgende:
[..]
Rihanna vind ik ook een lekkere negeres.
Ja, ouwe mensen die rocknummers zingen. Mooie verhalen ook van de oudjes, mooi en soms triest.quote:
Dus een oudemensenprogramma?quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, ouwe mensen die rocknummers zingen. Mooie verhalen ook van de oudjes, mooi en soms triest.
Dat is ook geen knop meer.quote:
schoftquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
In je natte droom ja, oud lijk dat je er bent
Feit.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:53 schreef Karina het volgende:
[..]
schoftJe bent nog gemener dan Specularium jij.
De jeugd van tegenwoordig hè? Bahquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo zuur voor zo een jochie. Je moet eens wat billenkoek krijgen jij
Haha nou ja voor deze oudjes zijn ze nieuw ja. Sommige nummers zijn inderdaad zelfs voor MIJ oud.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:56 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind het wel schattig dat je deze muziek nieuwe liedjes noemt
Cougars zijn zeker uit de gratie..... why ? Pakt kompas en richt monitor (nogmaals) naar het Oosten.quote:
Kun je beter in een groepstherapieruimte zetten, daar zie je meer.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:02 schreef timmmmm het volgende:
Nou moet ik zeggen dat ik dit soort verhalen nooit zulke leuke televisie vind. Als ik jankende mensen die het zo zwaar hebben wil zien, zet ik wel een camera in een psychiaterskantoor
jij gaat dit ook leuk vinden.quote:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:08 schreef Specularium het volgende:
Kijk Corrie eens de kerel uithangen.
Hoef je geen sorry voor te zeggen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:08 schreef Karina het volgende:
[..]Sorry ik weet het, soms ben ik net een vent.
Specularium is vaak zat net een wijf, dus jullie vullen elkaar aanquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:08 schreef Karina het volgende:
[..]Sorry ik weet het, soms ben ik net een vent.
En jij bent een vervelende puberquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Specularium is vaak zat net een wijf, dus jullie vullen elkaar aan
Ghehehequote:Op zaterdag 20 april 2013 22:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Specularium is vaak zat net een wijf, dus jullie vullen elkaar aan
Evil Dead?quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:10 schreef Karina het volgende:
Nee dat dan weer niet.
Wel veel horror en dat soort films.
Jij moet eens een avondje film gaan kijken met Boze_Appel. Ook zo'n freak.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Of Japanse, Franse of Spaanse horror.
Op eigen risico hè! Bij dit soort advies moet je altijd een disclaimer zetten, Temquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:13 schreef Tem het volgende:
[..]
Jij moet eens een avondje film gaan kijken met Boze_Appel. Ook zo'n freak.
Ik merkte gisteren dat hij van Asylum films houdt, geen horror, maar wel fout, houd ik ook van.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:13 schreef Tem het volgende:
[..]
Jij moet eens een avondje film gaan kijken met Boze_Appel. Ook zo'n freak.
Ja, noem eens titels dan.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Of Japanse, Franse of Spaanse horror.
Ohja, bedankt. Maar goed, B_A is 1 meter 6 dus Corrie kan hem wel hebben.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Op eigen risico hè! Bij dit soort advies moet je altijd een disclaimer zetten, Tem
Klopt, vond ik ook.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:16 schreef Specularium het volgende:
Japanse versie van The Ring was beter dan die Hollywood versie.
Er staat een fles wijn naast je TV, ga gezelig nippen en doe maar mee.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:22 schreef Karina het volgende:
Zoveel gezien. Van de helft weet ik de titel niet eens meer.
Zombies 2.... long shot.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:23 schreef hexje het volgende:
Ik ben opzoek naar een oude horrorfilm. Het gaat over een man die strand in een dorp. Er gebeuren moorden en rare dingen. Hij gaat dat onderzoeken. Eind van de film blijkt dat iedereen in het dorp een zombie.dode is. Er is een dokter die alle doden weer levend maakt. De gestrande man komt erachter dat hij ook een dode is.
Gaat er bij iemand een lampje branden?
Dat kunnen ongeveer 574026 films zijn.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:23 schreef hexje het volgende:
Ik ben opzoek naar een oude horrorfilm. Het gaat over een man die strand in een dorp. Er gebeuren moorden en rare dingen. Hij gaat dat onderzoeken. Eind van de film blijkt dat iedereen in het dorp een zombie.dode is. Er is een dokter die alle doden weer levend maakt. De gestrande man komt erachter dat hij ook een dode is.
Gaat er bij iemand een lampje branden?
neej, word upquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:43 schreef Karina het volgende:
Over voetbal praten is zeker nog steeds taboeDan zeg ik dat ik naar NED 1. kijk.
Wat is het verschil tussen een vrouw en een vent.... soms zie ik big clits voorbij komen....Goeiemorgen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:47 schreef Karina het volgende:
Dat denk ik ook.
En ik kijk soms wel eens een vrouwenprogramma, ik ben niet echt een vent.
Ach ik vind het wel grappig om af en toe een beetje te zeiken over dat ik soms net een vent ben. Niet al te serieus nemenquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:49 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een vrouw en een vent.... soms zie ik big clits voorbij komen....Goeiemorgen.
Qua genetica ontlopen we elkaar niet veel..Owke Batterij een plus en en min-pool... But that's it.
Vergeef ons alle zonden. Ben nog steeds mijn monitor aan het uitrichten... Oosten.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach ik vind het wel grappig om af en toe een beetje te zeiken over dat ik soms net een vent ben. Niet al te serieus nemenNet als dat ik soms roep dat ik een oud wijf ben, ook niet te serieus nemen.
Hoe ver naar het Oosten? Japan?quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:52 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Vergeef ons alle zonden. Ben nog steeds mijn monitor aan het uitrichten... Oosten.
Ik zou daar best wel een keer naartoe willen. Voornamelijk Tokio dan, Akihabara.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:55 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Japan is een te vaag vakantieland..no thx..
quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:51 schreef Karina het volgende:
Net als dat ik soms roep dat ik een oud wijf ben, ook niet te serieus nemen.
Japan is cool. Jij weet niet.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:55 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Japan is een te vaag vakantieland..no thx..
Niet! anime's als Boku no Pico zijn mijn ding.quote:
Boefje.quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:05 schreef Karina het volgende:
Heeeel vroeger heb ik ooit zoiets gehuurd bij de videotheek, met palingen
Huh ? ik zoek een film uit Volendam.quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:05 schreef Karina het volgende:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:08 schreef Karina het volgende:
Ik hoorde vanmiddag op Radio 1 een leuke band, die speelden Sheila E. achtige nummers. Ben de naam alweer vergeten natuurlijk.
Is dat nog uitgedraaid op een wilde nacht?quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:05 schreef Karina het volgende:
Bedankt voor de film tip.quote:
Nou nee, de lust verging me wel daarna. Was meer om te kijken wat dat voor een film was, geen aanrader.quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is dat nog uitgedraaid op een wilde nacht?
quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou nee, de lust verging me wel daarna. Was meer om te kijken wat dat voor een film was, geen aanrader.
Beetje in de tijd van de Faces of Death films.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:22 schreef Tem het volgende:
Even een disco plaatje voor Corrie.
Falco wat een baas.
Het is de schuld van iedereen behalve van zijn muzikale onkunde.quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:30 schreef Tem het volgende:
Kan Sjon wat verongelijkt doen maar het is natuurlijk gewoon razende aids wat ie heeft geproduceerd.
Kerststerrencircus volgens mij.quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Waar is dit nou eigenlijk van? Ik zie dit steeds voorbijkomen, maar ik ken het verder niet.
Dat is sowieso irritant op de commercielen. Die gaan gelijk over naar wat anders.quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:34 schreef Karina het volgende:
En HAK film afgelopen. Het laatste woord hoorde je al niet meer. Best kut als je die film aan het kijken was.
Ik kijk ook zelden een film op tv, hooguit als er echt niets anders is en ik de film toch al gezien heb. Dan als achtergrond.quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:35 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat is sowieso irritant op de commercielen. Die gaan gelijk over naar wat anders.
Hopen dat ie dood gaat, maar dat zal wel weer niet.quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:41 schreef Tem het volgende:
Beetje jammer van Kevin Kotsner maar dar moet je maar doorheen kijken.
En daarom loopt GTST altijd uit op bepaalde dagen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daarom start DWDD DTDD altijd 19:57/58.
Heb ik nog in de bioscoop gezien met een meisje die een beetje op Whitney Houston leekquote:
Haalt het natuurlijk niet bij Robert de Niro.quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:46 schreef Karina het volgende:
Dit was een goede serie
The Untouchables (TV Series 1993–1994) - IMDb
Vooral de Al Caponerol.
twitter:JamaiLoman twitterde op zaterdag 20-04-2013 om 23:39:55Alle zure Nederlanders hebben het voor elkaar. #koningslied schaam me diep dat ik een Nederlander ben. #bah http://t.co/k8DWR9LyW6 reageer retweet
Alles uit Schotland is goed.quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:45 schreef Tem het volgende:
Gelukkig komt Sean Connery dadelijk de show redden.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:56 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Alles uit Schotland is goed.
Zelfs roodharige.
Niks mis met Highlanderquote:Op zondag 21 april 2013 00:08 schreef Tem het volgende:
[..]
http://www.angryalien.com/0905/highlanderbuns.asp
Gaat je niks aan man. Niet grijs, meer laat ik niet los.quote:Op zondag 21 april 2013 00:13 schreef Drugshond het volgende:
Karina... je ongeschoren dooske Que kleur ? (ik mag hopen niet grijs)
Eventjes aangepast.quote:Op zondag 21 april 2013 00:11 schreef Drugshond het volgende:
Roodhaar bij een meisike is) ++ tof geil.
Test 1.. test 2....3....niet grijsquote:Op zondag 21 april 2013 00:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Gaat je niks aan man. Niet grijs, meer laat ik niet los.
Maar is jou poes op jou leeftijd ook niet net een lapjeskat?quote:Op zondag 21 april 2013 00:18 schreef Karina het volgende:
Mijn zus heeft zo een kat (andere zus ook trouwens):
[ afbeelding ]
Pakt scheermesjes.....toch niet alweer en ontplfte marmot.quote:Op zondag 21 april 2013 00:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Gaat je niks aan man. Niet grijs, meer laat ik niet los.
Alsof ik het jou wel ga vertellen, hoe mijn poes eruitziet.quote:Op zondag 21 april 2013 00:19 schreef hexje het volgende:
[..]
Maar is jou poes op jou leeftijd ook niet net een lapjeskat?
Ik verwacht eigenlijk pics.quote:Op zondag 21 april 2013 00:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Alsof ik het jou wel ga vertellen, hoe mijn poes eruitziet.
Corrie heeft er een patroon in geborduurd.quote:Op zondag 21 april 2013 00:19 schreef hexje het volgende:
[..]
Maar is jou poes op jou leeftijd ook niet net een lapjeskat?
quote:Op zondag 21 april 2013 00:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Corrie heeft er een patroon in geborduurd.
Nou nee hoor. Die weet het niet.quote:Op zondag 21 april 2013 00:22 schreef hexje het volgende:
Gingen er geen geruchten dat Tong80 het zou weten.
Waar komt het gehakt vandaan?quote:Op zondag 21 april 2013 00:22 schreef sp3c het volgende:
ik heb honger
ik heb iig pitabroodjes en gehakt
Ik zal je verder met rust laten.quote:
Ja, die zijn lekker.quote:Op zondag 21 april 2013 00:25 schreef sp3c het volgende:
oeh ik heb ook een soort citroenijs op een stokje van drop
van Ola
Die stok gooi ik altijd weg.quote:Op zondag 21 april 2013 00:25 schreef sp3c het volgende:
oeh ik heb ook een soort citroenijs op een stokje van drop
van Ola
het is van dropquote:
Heart shaped world......quote:Op zondag 21 april 2013 00:29 schreef Karina het volgende:
Ik ben vanmiddag na die verjaardag even gaan liggen, dus nog even fit.
Georgina is wel cool soms.twitter:GVerbaan twitterde op zaterdag 20-04-2013 om 23:38:28De dag die we niet wisten dat zou komen. #koningsliedloos reageer retweet
Ik ben wel bang voor ze. Zag gister een hele grote bi het fietsenrek. Nou ben mooi mijn fiets ergens anders gaan zetten.quote:Op zondag 21 april 2013 00:39 schreef Drugshond het volgende:
Ben niet bang van spinnen..wel van muggen.
twitter:Poldermanie twitterde op zaterdag 20-04-2013 om 23:46:07Terugtrekken doe je met een lul voordat er zaad uit komt, niet met een zaadlied. reageer retweet
Ik woon in een redelijk bosrijke omgeving (flink park),.... en dat is anders. Sterker nog je gaat spinnen waarderen.quote:Op zondag 21 april 2013 00:41 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik ben wel bang voor ze. Zag gister een hele grote bi het fietsenrek. Nou ben mooi mijn fiets ergens anders gaan zetten.
Slaap ze sp3cquote:Op zondag 21 april 2013 01:02 schreef sp3c het volgende:
ik ga ook maar eens slapen
morgen vroeg op
doei
Heb je een slaapliedje.... ?quote:Op zondag 21 april 2013 01:09 schreef Karina het volgende:
Mjah ik krijg nu ook wel een beetje slaap. Zo tegen half 2 gaat het wel snel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |