Vergeef ons alle zonden. Ben nog steeds mijn monitor aan het uitrichten... Oosten.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach ik vind het wel grappig om af en toe een beetje te zeiken over dat ik soms net een vent ben. Niet al te serieus nemenNet als dat ik soms roep dat ik een oud wijf ben, ook niet te serieus nemen.
Hoe ver naar het Oosten? Japan?quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:52 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Vergeef ons alle zonden. Ben nog steeds mijn monitor aan het uitrichten... Oosten.
Ik zou daar best wel een keer naartoe willen. Voornamelijk Tokio dan, Akihabara.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:55 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Japan is een te vaag vakantieland..no thx..
quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:51 schreef Karina het volgende:
Net als dat ik soms roep dat ik een oud wijf ben, ook niet te serieus nemen.
Japan is cool. Jij weet niet.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:55 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Japan is een te vaag vakantieland..no thx..
Niet! anime's als Boku no Pico zijn mijn ding.quote:
Boefje.quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:05 schreef Karina het volgende:
Heeeel vroeger heb ik ooit zoiets gehuurd bij de videotheek, met palingen
Huh ? ik zoek een film uit Volendam.quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:05 schreef Karina het volgende:
Heeeel vroeger heb ik ooit zoiets gehuurd bij de videotheek, met palingen
quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:08 schreef Karina het volgende:
Ik hoorde vanmiddag op Radio 1 een leuke band, die speelden Sheila E. achtige nummers. Ben de naam alweer vergeten natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |