schoftquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
In je natte droom ja, oud lijk dat je er bent
Feit.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:53 schreef Karina het volgende:
[..]
schoftJe bent nog gemener dan Specularium jij.
De jeugd van tegenwoordig hè? Bahquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo zuur voor zo een jochie. Je moet eens wat billenkoek krijgen jij
Haha nou ja voor deze oudjes zijn ze nieuw ja. Sommige nummers zijn inderdaad zelfs voor MIJ oud.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:56 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind het wel schattig dat je deze muziek nieuwe liedjes noemt
Cougars zijn zeker uit de gratie..... why ? Pakt kompas en richt monitor (nogmaals) naar het Oosten.quote:
Kun je beter in een groepstherapieruimte zetten, daar zie je meer.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:02 schreef timmmmm het volgende:
Nou moet ik zeggen dat ik dit soort verhalen nooit zulke leuke televisie vind. Als ik jankende mensen die het zo zwaar hebben wil zien, zet ik wel een camera in een psychiaterskantoor
jij gaat dit ook leuk vinden.quote:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:08 schreef Specularium het volgende:
Kijk Corrie eens de kerel uithangen.
Hoef je geen sorry voor te zeggen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:08 schreef Karina het volgende:
[..]Sorry ik weet het, soms ben ik net een vent.
Specularium is vaak zat net een wijf, dus jullie vullen elkaar aanquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:08 schreef Karina het volgende:
[..]Sorry ik weet het, soms ben ik net een vent.
En jij bent een vervelende puberquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Specularium is vaak zat net een wijf, dus jullie vullen elkaar aan
Ghehehequote:Op zaterdag 20 april 2013 22:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Specularium is vaak zat net een wijf, dus jullie vullen elkaar aan
Evil Dead?quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:10 schreef Karina het volgende:
Nee dat dan weer niet.
Wel veel horror en dat soort films.
Jij moet eens een avondje film gaan kijken met Boze_Appel. Ook zo'n freak.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Of Japanse, Franse of Spaanse horror.
Op eigen risico hè! Bij dit soort advies moet je altijd een disclaimer zetten, Temquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:13 schreef Tem het volgende:
[..]
Jij moet eens een avondje film gaan kijken met Boze_Appel. Ook zo'n freak.
Ik merkte gisteren dat hij van Asylum films houdt, geen horror, maar wel fout, houd ik ook van.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:13 schreef Tem het volgende:
[..]
Jij moet eens een avondje film gaan kijken met Boze_Appel. Ook zo'n freak.
Ja, noem eens titels dan.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Of Japanse, Franse of Spaanse horror.
Ohja, bedankt. Maar goed, B_A is 1 meter 6 dus Corrie kan hem wel hebben.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Op eigen risico hè! Bij dit soort advies moet je altijd een disclaimer zetten, Tem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |