abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125528557
daarnaast snap ik waarom het meer als een uur duurde voordat ze hem in custody hadden, er was de dreiging dat hij explosieven bij zich kon hebben. als het een mogelijkheid is dat hij zichzelf opblaast en iedereen in een straal van 50meter erbij, ga jij dan erop af rennen als bosten PD?
<hr>
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 20 april 2013 @ 18:51:48 #102
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_125528573
quote:
11s.gif Op zaterdag 20 april 2013 18:50 schreef ietjefietje het volgende:
Dzhokhar is described by friends and neighbours as a quiet, friendly, responsible and "a normal American kid," who liked sports, skateboarding and rap music.

Tamerlan - recently married with young daughter - life took a different path as he grew older. He became a more devout Muslim praying up to five times a day.

Bidden moet echt gezien worden als een waarschuwingssignaal, eerst gaan ze veel bidden, daarna gaat het mis!
Wauw, een moslim die 5 keer per dag bidt. Ongekend. Het schijnt dat sommige wielrenners soms ook fietsen.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_125528593
quote:
11s.gif Op zaterdag 20 april 2013 18:50 schreef ietjefietje het volgende:

Bron: Courier Mail

Dzhokhar is described by friends and neighbours as a quiet, friendly, responsible and "a normal American kid," who liked sports, skateboarding and rap music.

Tamerlan - recently married with young daughter - life took a different path as he grew older. He became a more devout Muslim praying up to five times a day.

Bidden moet echt gezien worden als een waarschuwingssignaal, eerst gaan ze veel bidden, daarna gaat het mis!
kun je wel verwachten dat mensen die in sprookjes geloven niet helemaal stabiel zijn
<hr>
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 20 april 2013 @ 18:52:59 #104
284411 crew  heywoodu
pi_125528609
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 18:51 schreef Dawnbreaker het volgende:
daarnaast snap ik waarom het meer als een uur duurde voordat ze hem in custody hadden, er was de dreiging dat hij explosieven bij zich kon hebben. als het een mogelijkheid is dat hij zichzelf opblaast en iedereen in een straal van 50meter erbij, ga jij dan erop af rennen als bosten PD?
Tja, jij snapt het, ik snap het, het grootste deel van de mensen hier snapt het, maar goed, er blijven een aantal zieke Rambo's hier natuurlijk die een ontploffing op een paar meter wel overleven, waarschijnlijk wordt hun zicht dan even rood en wazig en na een paar seconden is alles dan weer goed :D
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
  zaterdag 20 april 2013 @ 18:54:40 #105
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_125528664
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 18:52 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Tja, jij snapt het, ik snap het, het grootste deel van de mensen hier snapt het, maar goed, er blijven een aantal zieke Rambo's hier natuurlijk die een ontploffing op een paar meter wel overleven, waarschijnlijk wordt hun zicht dan even rood en wazig en na een paar seconden is alles dan weer goed :D
Gooi je toch gewoon even een healthpack? :@
pi_125528815
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 18:54 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Gooi je toch gewoon even een healthpack? :@
Ik typ gewoon IDDQD.
pi_125528839
De moslims die ik ken bidden echt geen 5x per dag:') Dus in principe is het wel exemplarisch voor iemand die streng gelovig is.

Persoonlijk vind ik het verhaal "ze handelden alleen" én "de broer werd gevolgd door FBI" enigszinds conflicterend. Volgens mij moet je goed je best doen om niet via-via in de picture te komen bij de autoriteiten.
  zaterdag 20 april 2013 @ 18:59:54 #108
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_125528841
quote:
9s.gif Op zaterdag 20 april 2013 18:59 schreef Specularium het volgende:

[..]

Ik typ gewoon IDDQD.
hesoyam
pi_125529433
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 april 2013 18:31 schreef Monolith het volgende:

[..]

Oh ik dacht dat ze aan MIT studeerden. Nou ja, losers inderdaad.
UMass is nog steeds een prima universiteit, dus op basis daarvan zou het niet per sé een loser noemen. Op de Leiden University Ranking lijst staat de UMass Med School gewoon 19e van de wereld. Flink hoger dan alle medische facultuiten in NL. Je komt daar heus niet zomaar binnen wandelen denk ik zo.
pi_125529526
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 18:59 schreef Fides het volgende:
De moslims die ik ken bidden echt geen 5x per dag:') Dus in principe is het wel exemplarisch voor iemand die streng gelovig is.

Persoonlijk vind ik het verhaal "ze handelden alleen" én "de broer werd gevolgd door FBI" enigszinds conflicterend. Volgens mij moet je goed je best doen om niet via-via in de picture te komen bij de autoriteiten.
Er schijnt 1 gesprek geweest te zijn tussen FBI en oudste broer.
pi_125529537
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 19:15 schreef Fides het volgende:
UMass is nog steeds een prima universiteit, dus op basis daarvan zou het niet per sé een loser noemen. Op de Leiden University Ranking lijst staat de UMass Med School gewoon 19e van de wereld. Flink hoger dan alle medische facultuiten in NL. Je komt daar heus niet zomaar binnen wandelen denk ik zo.
En stond MIT niet op nr 1 in de wereld? :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 20 april 2013 @ 19:18:46 #112
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_125529558
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 16:56 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Een doorgewinterde moslimterrorist is het iig niet.
die zijn er ook niet.. de meesten doen van...

jalalalalalalalalalallalalalal BOEM!
:Y
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 20 april 2013 @ 19:19:16 #113
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_125529579
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 19:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

achter UT twente 8-)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_125529596
quote:

[..]

Het was ook ironisch bedoeld. ;)
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_125529664
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 19:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, in de verschillende lijstje wel in de top 5. Maar ik vemoed dat je op een Technische Universiteit (zoals MIT) geen geneeskunde kan studeren. Hoogstens iets van Medical Sciences ofzo, maar geen "toegepaste" Geneeskunde zeg maar. Daarvoor zal je in Massachusets wel naar Harvard of dus UMass (e.d.) moeten. Ik bedoel meer dat het dus niet per sé een loser/dombo hoeft te zijn omdat hij niet op MIT zit.

edit: Ah, ik snapte sarcasme blijkbaar niet, my bad.
pi_125530109
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 18:59 schreef Fides het volgende:
De moslims die ik ken bidden echt geen 5x per dag:')
Hoe weet je dat ze niet 5x per dag bidden?
pi_125530172
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 19:31 schreef Shawn het volgende:

[..]

Hoe weet je dat ze niet 5x per dag bidden?
Omdat ik ze dat weleens heb gevraagd....
pi_125530318
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 19:33 schreef Fides het volgende:
Omdat ik ze dat weleens heb gevraagd....
Vijf keer per dag bidden betekent niet meteen dat het strenggelovigen zijn. Vijf keer bidden per dag is een basisvoorwaarde voor het moslim zijn, één van de vijf pilaren van de islam.
pi_125530550
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 april 2013 19:37 schreef Shawn het volgende:

[..]

Vijf keer per dag bidden betekent niet meteen dat het strenggelovigen zijn. Vijf keer bidden per dag is een basisvoorwaarde voor het moslim zijn, één van de vijf pilaren van de islam.
In theorie is het inderdaad 1 van die pilaren. Net als de zakat, ramadan, naar Mekka gaat etc. Betekent niet dat je geen moslim kan zijn als je dat niet doet. Als iemand zichzelf een moslim noemt, maar misschien maar 1x per dag bid (bij het eten, of bij het opstaan) is het nog steeds een moslims (wie ben ik om iemand tegen te spreken die zichzelf affilieert met een religie?). Is een Christen geen Christen meer omdat hij zich niet aan de 10 geboden houdt?
In dat geval kunnen we het getal van 800.000 tot 1.000.000 moslims in NL wel naar beneden bijstellen, want ik kan je garanderen dat velen zich niet zo strikt aan de 5 pilaren houden.
pi_125530926
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 19:43 schreef Fides het volgende:
Betekent niet dat je geen moslim kan zijn als je dat niet doet.
Waar haal je dat vandaan? Gewoon jouw mening die niet gebaseerd is op islamitische geschriften lijkt mij. Maar dit was niet mijn punt. Ik reageerde op jouw definitie van een strenggelovige waar ik het niet mee eens was.
pi_125531062
quote:

[..]

In theorie is het inderdaad 1 van die pilaren. Net als de zakat, ramadan, naar Mekka gaat etc. Betekent niet dat je geen moslim kan zijn als je dat niet doet. Als iemand zichzelf een moslim noemt, maar misschien maar 1x per dag bid (bij het eten, of bij het opstaan) is het nog steeds een moslims (wie ben ik om iemand tegen te spreken die zichzelf affilieert met een religie?). Is een Christen geen Christen meer omdat hij zich niet aan de 10 geboden houdt?
In dat geval kunnen we het getal van 800.000 tot 1.000.000 moslims in NL wel naar beneden bijstellen, want ik kan je garanderen dat velen zich niet zo strikt aan de 5 pilaren houden.
Nu ze bidden toch op de meest gekke tijden en op de meest gekke plaatsen overal hoor, in alle bedrijven waar ze werken.
I´m back.
pi_125531091
quote:

[..]

Ik durf te wedden dat 90% neukt, rookt en drinkt, dus eigenlijk al geen moslim meer zijn
pi_125531348
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 19:57 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nu ze bidden toch op de meest gekke tijden en op de meest gekke plaatsen overal hoor, in alle bedrijven waar ze werken.
  zaterdag 20 april 2013 @ 20:07:34 #124
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_125531507
Die Dzjochar is wel kampioen verstoppertje spelen.
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
pi_125531563
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 20:07 schreef t-8one het volgende:
Die jahar is wel kampioen verstoppertje spelen.
Absoluut.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_125531628
Ik vind dat ze een aparte bidruimte moeten hebben btw. Op elk bedrijf.
Want ze houden zich wel 9 van de 10 keer aan 5x bidden.
I´m back.
pi_125531827
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 20:10 schreef Ryan3 het volgende:
Ik vind dat ze aan aparte bidruimte moeten hebben btw. Op elk bedrijf.
Want ze houden zich wel 9 van de 10 keer aan 5x bidden.
pi_125531872
quote:
9s.gif Op zaterdag 20 april 2013 20:15 schreef Specularium het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja, dan zijn ze ineens weg van hun werk, of ze zitten te bidden voor je kast. Beter een eigen kamertje om te bidden, hoeven collega's dat ook niet te zien.
I´m back.
pi_125531970
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 20:16 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, dan zijn ze ineens weg van hun werk, of ze zitten te bidden voor je kast. Beter een eigen kamertje om te bidden, hoeven collega's dat ook niet te zien.
Dat is echt zwaar overdreven. De meeste moslims in Nederland houden zich er niet aan. Ik ben tot nu toe 1 moslim tegen gekomen die dat in het openbaar deed. Dat was op een hogeschool, maar die jongen zocht lege studie hokken daarvoor.
pi_125532028
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 april 2013 20:18 schreef Peunage het volgende:

[..]

Dat is echt zwaar overdreven. De meeste moslims in Nederland houden zich er niet aan. Ik ben tot nu toe 1 moslim tegen gekomen die dat in het openbaar deed. Dat was op een hogeschool, maar die jongen zocht lege studie hokken daarvoor.
Misschien dat ik moslims ken van een oudere generatie, bij mij op het bedrijf is dat bidden toch wel een hele bedrijvigheid.
Nog afgezien btw van het vrijdagsgebed, want dan komen ze wel eens te laat, als de imam veel te vertellen heeft.
I´m back.
  zaterdag 20 april 2013 @ 20:27:06 #131
8369 speknek
Another day another slay
pi_125532271
quote:

[..]

Leiden Univer... wat :'). Op de ARWU staat ie niet eens geranked. Ik weet ook niet of hij wel op de UMass Med School zat. Op de wikipedia van UMass Dartmouth College staat dat ze een goed bekende 'nursing' school hebben.

Edit: nee dus, UMass Med School is UMass Worcester

[ Bericht 2% gewijzigd door speknek op 20-04-2013 20:51:21 ]
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_125532437
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 20:20 schreef Ryan3 het volgende:
Misschien dat ik moslims ken van een oudere generatie, bij mij op mijn bedrijf is dat bidden toch wel een hele bedrijvigheid.
Het probleem is dus dat je inderdaad mensen hebt die zich moslim noemen, maar zich niet houden aan de basisregels van de islam (part-time-moslims). Hierdoor worden de moslims die jij beschrijft (die zich wel aan de basisregels van de islam houden), voor strenggelovigen uitgemaakt, omdat men hen vergelijkt met de part-time-moslims.

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 19:58 schreef Doublepain het volgende:
Ik durf te wedden dat 90% neukt, rookt en drinkt, dus eigenlijk al geen moslim meer zijn
Wat het eerste betreft, dat is natuurlijk geen zonde zolang het maar na het huwelijk gebeurt. Maar deze drie zaken die jij noemt zijn volgens de islam zelf geen zaken die je buiten de religie plaatsen (en je een niet-moslim maken). De islam beschrijft dit soort moslims als zondaren, maar het zijn nog wel moslims.
  Moderator zaterdag 20 april 2013 @ 20:32:04 #133
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_125532498
lekker belangrijk?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_125532693
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 20:32 schreef sp3c het volgende:
lekker belangrijk?
Waar het op neerkomt is, 5 keer per dag bidden is geen goede graadmeter of je met een potentiële terrorist te maken hebt of niet (Boston). En hun huidskleur/afkomst al helemaal niet, al-Qaeda zet namelijk allerlei soorten moslims in hun voor hun operaties, maar dit was al bekend bij de inlichtingendiensten.
pi_125532728
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 20:30 schreef Shawn het volgende:

[..]

Het probleem is dus dat je inderdaad mensen hebt die zich moslim noemen, maar zich niet houden aan de basisregels van de islam (part-time-moslims). Hierdoor worden de moslims die jij beschrijft (die zich wel aan de basisregels van de islam houden), voor strenggelovigen uitgemaakt, omdat men hen vergelijkt met de part-time-moslims.

[..]

Dat is toch het no true scotchman-drogreden?
Ik confronteer die moslims weleens irl, joh, dit en dat hoe haal je het in je hoofd, ja, maar dat zijn geen echte moslims, zeggen ze dan.
Ze denken ook dat ze een eenheid zijn, maar dat is helemaal niet zo, moslims maken moslims gewoon af daar in het Midden-Oosten, er zijn net zoveel rare afsplitsingen als bij het christendom en Jodendom.
Er zijn geen echte moslims. Er zijn honderden verschillende moslims, you're guess is as good as my guess.
Alleen ze hebben nooit geleerd om kritisch te kijken naar hun geloof.
En in te zien dat het volstrekte paranoïde bullcrap is, zoals we dat in het Westen wel hebben geleerd.
Een deel van de Westerse wereld althans, want wij hebben ook genoeg idioten die ergens in geloven.
I´m back.
pi_125532783
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 april 2013 20:07 schreef t-8one het volgende:
Die Dzjochar is wel kampioen verstoppertje spelen.
Osama blijft de kampioen, hij is wel een goeie tweede :P
  Moderator zaterdag 20 april 2013 @ 20:38:24 #137
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_125532791
quote:
6s.gif Op zaterdag 20 april 2013 20:36 schreef Shawn het volgende:

[..]

Waar het op neerkomt is, 5 keer per dag bidden is geen goede graadmeter of je met een potentiële terrorist te maken hebt of niet (Boston). En hun huidskleur/afkomst al helemaal niet, al-Qaeda zet namelijk allerlei soorten moslims in hun voor hun operaties, maar dit was al bekend bij de inlichtingendiensten.
nee ok tot zover volg ik het nog wel maar of 1, 3, 5 of 9 van de 10 moslims 5x per dag bidden lijkt me iig voor dit topic niet een heel erg interessante plotwending ;)
pi_125532817
quote:
6s.gif Op zaterdag 20 april 2013 20:36 schreef Shawn het volgende:

[..]

Als je in sprookjes gelooft is de kans aanwezig dat je een keer plof doet :P
Beneath the gold, the bitter steel
pi_125532819
De moeder van de twee verdachten aan het woord: http://www.bbc.co.uk/news/world-us-canada-22229263

quote:
The mother of two men suspected of carrying out the Boston Marathon bombings has said she believes her sons are innocent and is "100% sure that this is set up".

Zubeidat Tsarnaev alleged that her oldest son, Tamerlan, was controlled by the FBI for years.

Dzhokhar Tsarnaev, 19, is in custody after police cornered him in Watertown, near Boston.

His 26-year-old brother Tamerlan Tsarnaev, an alleged accomplice, was fatally injured in a shootout with officers earlier on Friday.
pi_125532910
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 20:39 schreef Isabeau het volgende:
De moeder van de twee verdachten aan het woord: http://www.bbc.co.uk/news/world-us-canada-22229263

[..]

Lijkt me ongeloofwaardig toch.
I´m back.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 20 april 2013 @ 20:42:19 #141
284411 crew  heywoodu
pi_125532947
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 20:36 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

En in te zien dat het volstrekte paranoïde bullcrap is, zoals we dat in het Westen wel hebben geleerd.
Een deel van de Westerse wereld althans, want wij hebben ook genoeg idioten die ergens in geloven.
:') :O
pi_125533012
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 20:41 schreef Ryan3 het volgende:

Lijkt me ongeloofwaardig toch.
Ik ga ook absoluut niet uit van een set up oid, maar wat ik wel frappant vind is dat het beeld dat naar buiten wordt gebracht van met name die 19-jarige jongen is dat niemand dit ooit verwacht had. Dat het een vriendelijke, zachtaardige knul was. Eigenlijk nog veel enger dan 'hij was altijd al een beetje vreemd'.
pi_125533197
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 20:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ga ook absoluut niet uit van een set up oid, maar wat ik wel frappant vind is dat het beeld dat naar buiten wordt gebracht van met name die 19-jarige jongen is dat niemand dit ooit verwacht had. Dat het een vriendelijke, zachtaardige knul was. Eigenlijk nog veel enger dan 'hij was altijd al een beetje vreemd'.
ja maar anders is het wel erg toevallig dat hij EN op de plaats van de explosie was vlak voor de bom afging, en heeft geschoten op de politie, en op de vlucht is geslagen.
<hr>
  zaterdag 20 april 2013 @ 20:53:36 #144
256829 Sokz
Livin' the life
pi_125533370
Jonge is allemaal inside job jullie snappen er niks van.
http://www.niburu.co/inde(...)et-complot&Itemid=33

8)7
pi_125533406
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 20:49 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

ja maar anders is het wel erg toevallig dat hij EN op de plaats van de explosie was vlak voor de bom afging, en heeft geschoten op de politie, en op de vlucht is geslagen.
Mischien is hij er echt ingeluisd? Zeg maar dat hij voor geld die rugzakken daar moest leggen zonder te weten wat er in zat.En dat hij daarna uit besef wat hij gedaan heeft op de vlucht is geslagen.
Chuck Norris threw a grenade & killed 10 people. Then the grenade exploded.
  zaterdag 20 april 2013 @ 20:54:34 #146
373176 CrushedTinBox
What goes up must go down.
pi_125533417

Hier is Tamerlan overreden.
Het leven is een toverbal.
pi_125533420
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 20:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, klopt je vraagt je af ook wat moslims in general echt denken over het Westen, is dat paranoïde gelul van Geertje toch niet helemaal van waarheid ontvreemd?
I´m back.
pi_125533663
En diegene die de knulletjes aan de spullen voor de bom hebben geholpen danwel vervoerd hebben maken zich nu snel uit de voeten ;(
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Donald Duck held zaterdag 20 april 2013 @ 21:03:14 #149
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_125533749
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 21:01 schreef TLC het volgende:
En diegene die de knulletjes aan de spullen voor de bom hebben geholpen danwel vervoerd hebben maken zich nu snel uit de voeten ;(
Als er al anderen zijn. Het was blijkbaar een typische zelfgeknutselde bom, gemaakt van alledaagse componenten.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_125533850
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 21:01 schreef TLC het volgende:
Als er al anderen bij aan te pas zijn gekomen zullen ze zich uit de voeten maken, maar worden ze toch wel gepakt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ryan3 op 20-04-2013 21:12:10 ]
I´m back.
pi_125533929
Ouch
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 20 april 2013 @ 21:07:52 #152
284411 crew  heywoodu
pi_125533930
quote:
99s.gif Op zaterdag 20 april 2013 20:53 schreef Sokz het volgende:
Jonge is allemaal inside job jullie snappen er niks van.
http://www.niburu.co/inde(...)et-complot&Itemid=33

8)7
. Twee broers die waarschijnlijk niets anders deden dan gewoon gezellig de marathon bezoeken en daarom dood gevangen zullen moeten worden om te voorkomen dat ze zich uit kunnen spreken.

_O-
pi_125533965
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 21:07 schreef heywoodu het volgende:

[..]

. Twee broers die waarschijnlijk niets anders deden dan gewoon gezellig de marathon bezoeken en daarom dood gevangen zullen moeten worden om te voorkomen dat ze zich uit kunnen spreken.

_O-
Voor het gemak zwijgen ze maar over de bommen en wapens die ze hadden bij de vlucht :')
pi_125533997
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 21:08 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Voor het gemak zwijgen ze maar over de bommen en wapens die ze hadden bij de vlucht :')
De realiteit is nou eenmaal de gezworen vijand van samenzweringsmalloten.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_125534040
Samenzweringen zijn toch nooit waar mensen, nu wil ik naar Disneyland graag
  zaterdag 20 april 2013 @ 21:12:48 #156
373176 CrushedTinBox
What goes up must go down.
pi_125534087
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 21:11 schreef Xan21 het volgende:
Samenzweringen zijn toch nooit waar mensen, nu wil ik naar Disneyland graag
Disneyland is niet wat het lijkt, is het hoofdbureau van mensen die samenzweringen bedenken en uitvoeren. De attracties zijn slechts een cover-up.

Ohja, OPEN JE OGEN moest er nog bij.
Het leven is een toverbal.
pi_125534130
pi_125534277
quote:

[..]

wel raar dat ze dat niet laten zien. Ze hebben toch dashcams enzo?
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 20 april 2013 @ 21:17:52 #159
284411 crew  heywoodu
pi_125534281
quote:

[..]

Die zijn waarschijnlijk gegooid door de politie zelf he.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 20 april 2013 @ 21:18:55 #160
284411 crew  heywoodu
pi_125534325
Ik was "vroeger" redelijk actief op dat Niburu forum, maar m'n account doet het niet meer :'(
pi_125534376
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 21:07 schreef heywoodu het volgende:

[..]

_O-
Dat worden weer "marathon" topics in BNW, vrees ik. :').
1 voordeel Gray zit er niet meer als mod.
(Waarvoor ik nu een note krijg, thank you...)
I´m back.
  Moderator zaterdag 20 april 2013 @ 21:22:18 #162
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_125534499
:') :') :')
pi_125534552
:D
pi_125534620
:')
  Moderator zaterdag 20 april 2013 @ 21:25:16 #165
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_125534639
ok hij heeft zijn aandacht weer gehad voor vandaag O+

terug ontopic pls
pi_125534643
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 21:18 schreef heywoodu het volgende:
Ik was "vroeger" redelijk actief op dat Niburu forum, maar m'n account doet het niet meer :'(
Geband?
I´m back.
pi_125534655
MANNEN OPEN JE OGEN.wie rijdt er nu over zijn broer?
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 20 april 2013 @ 21:28:31 #168
284411 crew  heywoodu
pi_125534825
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 april 2013 21:25 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Geband?
Nee niet meer geïnteresseerd, schijnbaar heeft het lang plat gelegen aangezien ik in januari ineens een mailtje kreeg over een nieuw forum/archief van het oude forum enzo :D

Voor de duidelijkheid, ik had daar een vrij sceptische toon :+
pi_125534826
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 21:25 schreef m.y.m het volgende:
De hoge heren in Boston houden je voor de gek
pi_125534827
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 21:25 schreef m.y.m het volgende:
Het waren wrs levende doden al een hele tijd, misschien door die moeder die zo extreem was wat ik las in een blog hier gepost, die maagden in het hiernamaals?
I´m back.
pi_125534891
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 21:28 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Nee niet meer geïnteresseerd, schijnbaar heeft het lang plat gelegen aangezien ik in januari ineens een mailtje kreeg over een nieuw forum/archief van het oude forum enzo :D

Voor de duidelijkheid, ik had daar een vrij sceptische toon :+
Ja, en hier niet?
I´m back.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 20 april 2013 @ 21:30:58 #172
284411 crew  heywoodu
pi_125534983
quote:
5s.gif Op zaterdag 20 april 2013 21:29 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, en hier niet?
Hier is de algemene opinie toch niet dat dit (en eigenlijk alles waarbij een dode valt, wat geld kost of wat niet leuk is) een samenzwering van FBI/CIA/banken etc is? :D
pi_125535070
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 21:30 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Hier is de algemene opinie toch niet dat dit (en eigenlijk alles waarbij een dode valt, wat geld kost of wat niet leuk is) een samenzwering van FBI/CIA/banken etc is? :D
Nee, hier niet, in BNW wel...
I´m back.
pi_125535077
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 21:28 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Het waren wrs levende doden al een hele tijd, misschien door die moeder die zo extreem was wat ik las in een blog hier gepost, die maagden in het hiernamaals?
De jongste was toch lekker sociaal?
pi_125535283
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 april 2013 21:32 schreef m.y.m het volgende:

[..]

De jongste was toch lekker sociaal?
Ja, maar dan spreek je toch over een paradox?
Beiden waren redelijk goed geïntegreerd, maar diep van binnen misschien toch niet?
Die ouders hebben misschien toch een bepaalde invloed gehad, zoals dat bij iedereen obviously gebeurt in de adolescentie?
Die moeder schijnt wel extreem geweest te zijn, kinderen kiezen uit natuurlijke loyaliteit vaak (niet altijd) voor hun ouders en hun idiosyncrasie?
I´m back.
pi_125535456

pi_125535507
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 21:36 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, maar dan spreek je toch over een paradox?
Beiden waren redelijk goed geïntegreerd, maar diep van binnen misschien toch niet?
Die ouders hebben misschien toch een bepaalde invloed gehad, zoals dat bij iedereen obviously gebeurt in de adolescentie?
Die moeder schijnt wel extreem geweest te zijn, kinderen kiezen uit natuurlijke loyaliteit vaak (niet altijd) voor hun ouders en hun idiosyncrasie?
Daar heb je ook gelijk in.Ik vind dat ze Jahar live moeten interviewen.Zou veel oplossen.
  zaterdag 20 april 2013 @ 22:18:14 #178
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_125537371
Zie nu die foto van dode suspect 1, neem aan dat die hier al voorbij is gekomen? Is die echt?
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 20 april 2013 @ 22:20:29 #179
284411 crew  heywoodu
pi_125537487
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 april 2013 22:18 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Zie nu die foto van dode suspect 1, neem aan dat die hier al voorbij is gekomen? Is die echt?
Ja, nee :P
pi_125537625
wie heeft die foto gemaakt? waar? en waarom? is daar iets over bekend?
pi_125537770
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 22:22 schreef waldhoofd het volgende:
wie heeft die foto gemaakt? waar? en waarom? is daar iets over bekend?
die autopsiefoto van die dode broer is nep, de fotos hierboven zullen van politiehelicopters zijn
<hr>
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 20 april 2013 @ 22:44:52 #182
284411 crew  heywoodu
pi_125538595
Weten ze zeker dat er niet nog iemand bij is betrokken? Ik heb wel weer zin in een nachtje politiescanner, breaking news, fok en spanning O+
pi_125538709
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 22:44 schreef heywoodu het volgende:
Weten ze zeker dat er niet nog iemand bij is betrokken? Ik heb wel weer zin in een nachtje politiescanner, breaking news, fok en spanning O+
Beetje saai nu he? :P
pi_125538891
Nou van mij hoeft het niet hoor. Werkt verslavend. Ik lag om iets voor 02:00 in bed, maar ik moest gewoon nog op mijn mobiel naar wat streams kijken om zeker te weten dat ik de actie niet zou missen. Uiteindelijk toch gemist.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 20 april 2013 @ 22:53:14 #185
284411 crew  heywoodu
pi_125538942
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 22:52 schreef Peunage het volgende:
Nou van mij hoeft het niet hoor. Werkt verslavend. Ik lag om iets voor 02:00 in bed, maar ik moest gewoon nog op mijn mobiel naar wat streams kijken om zeker te weten dat ik de actie niet zou missen. Uiteindelijk toch gemist.
Echt, zo laat gaan slapen en dan nog precies de actie missen. Ik zou goed chagrijnig zijn geweest de hele dag :(
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 20 april 2013 @ 22:53:43 #186
284411 crew  heywoodu
pi_125538958
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 april 2013 22:47 schreef computergirl het volgende:

[..]

Beetje saai nu he? :P
Ja, hoewel ik nog kramp in m'n vingers heb van het monsterlijke tempo van de hele reeks tussen 2200 en 0300 ofzo _O-
pi_125538977
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 22:44 schreef heywoodu het volgende:
dat was ik dus ook aan het denken... best erg toch
<hr>
pi_125539109
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 22:53 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Echt, zo laat gaan slapen en dan nog precies de actie missen. Ik zou goed chagrijnig zijn geweest de hele dag :(
Meh... misschien binnenkort een special op Disovery Channel of NatGeo.
pi_125539160
<hr>
pi_125539200
quote:
Tamerlan had been under FBI surveillance for three to five years, she said.

"The brothers' mother Zubeidat Tsarnaeva, also speaking from Russia, said she too believed her sons were innocent and had been framed.

They knew what my son was doing, they knew what sites on the Internet he was going to," she said.
Watertown

A police officer reacts to news of the arrest of one of the Boston Marathon bombing suspects in Boston. Picture: AP

She suggested FBI officers had visited her home when she still lived in the United States and told her that Tamerlan "was really an extremist leader and that they were afraid of him."

"It is really, really a hard thing to hear. And being a mother, what I can say is that I am really sure, I am, like, 100 percent sure, that this is a set-up," she said.
:')
<hr>
pi_125539209
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 22:26 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

die autopsiefoto van die dode broer is nep, de fotos hierboven zullen van politiehelicopters zijn
is helemaal niet nep, of het hem is, is de vraag, maar hij lijkt er wel onwijs op
pi_125539235
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 23:00 schreef Xan21 het volgende:

[..]

is helemaal niet nep, of het hem is, is de vraag, maar hij lijkt er wel onwijs op
wellus
<hr>
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 20 april 2013 @ 23:02:19 #193
284411 crew  heywoodu
pi_125539275
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 23:00 schreef Xan21 het volgende:

[..]

is helemaal niet nep, of het hem is, is de vraag
Of de persoon op de foto wel of niet dood is is inderdaad wel vrij duidelijk, dat klopt :+
  zaterdag 20 april 2013 @ 23:09:15 #194
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_125539497
Wat een land ook.

Alle mensenrechten worden zowat en masse overschreden en het publiek kijkt erbij en staart er naar.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_125539555
Kunnen we alvast wennen
pi_125539562
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 23:09 schreef VeX- het volgende:
Wat een land ook.

Alle mensenrechten worden zowat en masse overschreden en het publiek kijkt erbij en staart er naar. applaudisseert.
<hr>
pi_125539656
autopsie foto nu ook gezien.. heavy shit

ik denk dat dat hem wel is
pi_125539671
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 23:14 schreef julian6 het volgende:
autopsie foto nu ook gezien.. heavy shit

ik denk dat dat hem wel is
:') het topic wordt zo toch nog leuk :')
<hr>
pi_125539697
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 23:14 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 23:14 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

wat heb ik gemist? is die foto al geverifieerd? heb geen zin om terug te lezen

Hoe weet jij dat die persoon op de foto niet suspect 1 is?
pi_125539779
Voor hen die net inschakelen, over welke foto gaat het?
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')