. Twee broers die waarschijnlijk niets anders deden dan gewoon gezellig de marathon bezoeken en daarom dood gevangen zullen moeten worden om te voorkomen dat ze zich uit kunnen spreken.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:53 schreef Sokz het volgende:
Jonge is allemaal inside job jullie snappen er niks van.
http://www.niburu.co/inde(...)et-complot&Itemid=33
Voor het gemak zwijgen ze maar over de bommen en wapens die ze hadden bij de vluchtquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
. Twee broers die waarschijnlijk niets anders deden dan gewoon gezellig de marathon bezoeken en daarom dood gevangen zullen moeten worden om te voorkomen dat ze zich uit kunnen spreken.
De realiteit is nou eenmaal de gezworen vijand van samenzweringsmalloten.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:08 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Voor het gemak zwijgen ze maar over de bommen en wapens die ze hadden bij de vlucht
Disneyland is niet wat het lijkt, is het hoofdbureau van mensen die samenzweringen bedenken en uitvoeren. De attracties zijn slechts een cover-up.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:11 schreef Xan21 het volgende:
Samenzweringen zijn toch nooit waar mensen, nu wil ik naar Disneyland graag
wel raar dat ze dat niet laten zien. Ze hebben toch dashcams enzo?quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:08 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Voor het gemak zwijgen ze maar over de bommen en wapens die ze hadden bij de vlucht
Die zijn waarschijnlijk gegooid door de politie zelf he.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:08 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Dat worden weer "marathon" topics in BNW, vrees ik.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
. Twee broers die waarschijnlijk niets anders deden dan gewoon gezellig de marathon bezoeken en daarom dood gevangen zullen moeten worden om te voorkomen dat ze zich uit kunnen spreken.
Geband?quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:18 schreef heywoodu het volgende:
Ik was "vroeger" redelijk actief op dat Niburu forum, maar m'n account doet het niet meer
Nee niet meer geļnteresseerd, schijnbaar heeft het lang plat gelegen aangezien ik in januari ineens een mailtje kreeg over een nieuw forum/archief van het oude forum enzoquote:
De hoge heren in Boston houden je voor de gekquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:25 schreef m.y.m het volgende:
MANNEN OPEN JE OGEN.wie rijdt er nu over zijn broer?
Het waren wrs levende doden al een hele tijd, misschien door die moeder die zo extreem was wat ik las in een blog hier gepost, die maagden in het hiernamaals?quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:25 schreef m.y.m het volgende:
MANNEN OPEN JE OGEN.wie rijdt er nu over zijn broer?
Ja, en hier niet?quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee niet meer geļnteresseerd, schijnbaar heeft het lang plat gelegen aangezien ik in januari ineens een mailtje kreeg over een nieuw forum/archief van het oude forum enzo
Voor de duidelijkheid, ik had daar een vrij sceptische toon
Hier is de algemene opinie toch niet dat dit (en eigenlijk alles waarbij een dode valt, wat geld kost of wat niet leuk is) een samenzwering van FBI/CIA/banken etc is?quote:
Nee, hier niet, in BNW wel...quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hier is de algemene opinie toch niet dat dit (en eigenlijk alles waarbij een dode valt, wat geld kost of wat niet leuk is) een samenzwering van FBI/CIA/banken etc is?
De jongste was toch lekker sociaal?quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het waren wrs levende doden al een hele tijd, misschien door die moeder die zo extreem was wat ik las in een blog hier gepost, die maagden in het hiernamaals?
Ja, maar dan spreek je toch over een paradox?quote:
Daar heb je ook gelijk in.Ik vind dat ze Jahar live moeten interviewen.Zou veel oplossen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, maar dan spreek je toch over een paradox?
Beiden waren redelijk goed geļntegreerd, maar diep van binnen misschien toch niet?
Die ouders hebben misschien toch een bepaalde invloed gehad, zoals dat bij iedereen obviously gebeurt in de adolescentie?
Die moeder schijnt wel extreem geweest te zijn, kinderen kiezen uit natuurlijke loyaliteit vaak (niet altijd) voor hun ouders en hun idiosyncrasie?
Ja, neequote:Op zaterdag 20 april 2013 22:18 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Zie nu die foto van dode suspect 1, neem aan dat die hier al voorbij is gekomen? Is die echt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |