Zachtjes in de anus.laten vallen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:59 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Wat moet ik me voorstellen bij een 'milde steniging'?
In een boogje.quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:59 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Wat moet ik me voorstellen bij een 'milde steniging'?
Het is het niveau van de Oranjes, hetzelfde volk 3x een staatsgreep pleegden, die Johan van Oldenbarnevelt hebben laten executeren en een (mislukte) aanslag op De Ruyter hadden gepleegd.quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:28 schreef Moody het volgende:
Het lollige is dat de teksten van "het volk" zijn. Dit is het niveau van Nederland, face it
Zal dan wel subsidie op zitenquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:23 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Verschrikkelijk. Oneerbiedig ook. Je en jij, dat betuttelende toontje, ''daar sta je dan'', het gerap, het geouwehoer over leeuwen, de W van Willem...
Het is gewoon slijmerige gospel, mocro-rap en nog wat wansmakelijke onzin gecombineerd met krom Nederlands.
Onze Majesteit verdient beter dan dit. Ga GAUW een fatsoenlijk lied schrijven voor de Koning.
Het voordeel is dat Roelvink zichzelf in ieder geval niet zo serieus neemtquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:22 schreef debeterebob het volgende:
Gelukkig heeft Dries Roelvink een beter koningslied
Ik denk dat dit de reden is dat Acda en de Munnik eruit zijn gestapt.quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:58 schreef penny-wise het volgende:
Wat zullen die "artiesten" er zelf van vinden?![]()
Vanavond vast meer reacties bij DWDD
die maakt het niets uit: als ze maar met hun kop op TV en hun stem op de radio kunnen komen....quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:58 schreef penny-wise het volgende:
Wat zullen die "artiesten" er zelf van vinden?![]()
Vanavond vast meer reacties bij DWDD
gelukkig welquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:58 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Ik denk dat dit de reden is dat Acda en de Munnik eruit zijn gestapt.
Zelfs Rinus verlaagd zich niet tot dit niveauquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:58 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Ik denk dat dit de reden is dat Acda en de Munnik eruit zijn gestapt.
godverdommequote:Op vrijdag 19 april 2013 14:17 schreef Misty_eyes het volgende:
Het lied staat weer op Youtube, check gelijk ook even de hoeveelheid duimpjes omlaag.![]()
niets wordt ooit nog grappig Karinaquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat ja. Zo ontzettend slecht. En niet eens zo slecht dat het grappig wordt.
Eigenlijk vind ik het schandalig dat ze met zoiets op de proppen komen. Genant gewoon.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
niets wordt ooit nog grappig Karina
NIETS!
Dat nummer is een kopie van 83 artiesten.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:11 schreef Fredo55 het volgende:
Surrender: 'koningslied is kopie nummer van ons'
De tekst is tenenkrommende bagger en de muziek is plagiaat .. man oh manquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:11 schreef Fredo55 het volgende:
Surrender: 'koningslied is kopie nummer van ons'
Chanant.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik het schandalig dat ze met zoiets op de proppen komen. Genant gewoon.
ja bij de volgende troonopvolging zal ik er wel om kunnen lachen ja maar ik geloof niet dat 1 van zijn dochters het nog aandurftquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik het schandalig dat ze met zoiets op de proppen komen. Genant gewoon.
En tuurlijk wordt er nog wel eens iets grappig man. Kan even duren dat wel
met een beetje mazzel is Ewbank dan al doodquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja bij de volgende troonopvolging zal ik er wel om kunnen lachen ja maar ik geloof niet dat 1 van zijn dochters het nog aandurft
Ik vond het nummer niet zo best tot dat punt en bedacht me waar die storm van kritiek nou eigenlijk vandaan kwam. Niet goed, maar zeker ook niet superslecht. Toen kwam het 'hippe' gedeelte.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |